Feed
Άρθρα
Σχόλια

Τα online international lessons όπως αποκαλούνται είναι τα διαδικτυακά μαθήματα που πραγματοποιούνται όταν μαθητές από διαφορετικά σχολεία, διαφορετικών χωρών, συνεργάζονται και από κοινού σχεδιάζουν και υλοποιούν ένα μάθημα με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων διαφόρων ψηφιακών μέσων και εργαλείων.

Στο σχολείο μας, και με αφορμή το e-Twinning έργο “TellUs”, οι μαθητές του Ε΄2 τμήματος και οι εκπαιδευτικοί κ. Κατσουπέρη Γεωργία, κ. Καραγιάννη Πηνελόπη και κ. Κουτάλου Χριστίνα είχαν τη χαρά να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν δύο διαφορετικά διαδικτυακά μαθήματα από κοινού με τους μαθητές της ίδιας ηλικίας και τους εκπαιδευτικούς Pirkoo Mattila και Harri Knuuti του Vihola Primary School της Nokia της Φινλανδίας.

Το 1ο Online International Lesson έλαβε χώρα στις 21.12.2022 και περιελάμβανε αρχικά γνωριμία των μαθητών και των εκπαιδευτικών μεταξύ τους και κατόπιν συζήτηση στην αγγλική γλώσσα τόσο για τα ενδιαφέροντα των μαθητών αυτής της ηλικίας στις δύο χώρες καθώς και την ανταλλαγή των εμπειριών τους από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας τους. Έπειτα, οι μαθητές παρουσίασαν τον τόπο τους σε φωτογραφίες και σύντομα βίντεο και έπαιξαν ένα παιχνίδι kahoot με ερωτήσεις γενικών γνώσεων για τις δύο χώρες και σύμφωνα με όσα είχαν ανεβάσει νωρίτερα οι εταίροι σε ένα συνεργατικό ημερολόγιο για κάθε μία ημέρα του Δεκέμβρη. Τέλος, και καθώς πλησίαζαν τα Χριστούγεννα οι μαθητές των δύο χωρών τραγούδησαν τα κάλαντα στη μητρική τους γλώσσα και αντάλλαξαν ευχές για το νέο έτος δίνοντας ραντεβού για την επόμενη διαδικτυακή συνάντησή τους.

international14 international 15 international 13 international 12

international 11 international 10 international 9

Οι μέρες κύλησαν και στις 10.02.2023 ήρθε η 2η τηλεδιάσκεψη για ένα προγραμματισμένο μάθημα STEAM εκπαιδευτικής ρομποτικής και πολιτισμού. Οι μαθητές επέλεξαν σημαντικά αξιοθέατα της Ελλάδας, της Φινλανδίας, της Ισπανίας, της Πορτογαλίας και της Πολωνίας, δηλαδή των 5 εταίρων του έργου TellUs. Αναζήτησαν πληροφορίες γι’ αυτά στην αγγλική γλώσσα και τις αποστήθισαν με σκοπό να γίνουν ξεναγοί των συμμαθητών τους, εκτύπωσαν τα αξιοθέατα σε κάρτες των 15cm*10cm και κατασκεύασαν ένα πλέγμα – χάρτη για το ρομποτάκι BeeBot. Ο χάρτης ήταν κοινός και για τις δυο χώρες. Το συνεργατικό μάθημα ξεκίνησε. Κατά ομάδες οι μαθητές επέλεγαν το αξιοθέατο που ήθελαν να επισκεφθούν ενώ, οι συμμαθητές τους από τη χώρα εταίρο τους έδιναν οδηγίες για το μονοπάτι που θα ακολουθούσε το BeeBot. Όταν τελικά η μελισσούλα έφτανε στον προορισμό ο ξεναγός αναλάμβανε να δώσει πληροφορίες για το εν λόγω αξιοθέατο. Η διαδικασία επαναλήφθηκε αρκετές φορές και η συνεργασία των μαθητών ήταν εξαιρετική.

Η διευθύντρια του σχολείου κ. Μπλάκου Θεοδώρα ήταν παρούσα στα παραπάνω διαδικτυακά, συνεργατικά μαθήματα. Ο ενθουσιασμός τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών ήταν φανερός. Έτσι, αποφασίστηκε τα δύο σχολεία να συνεργαστούν εκ νέου για ένα ακόμη ευφάνταστο, δημιουργικό, διαδικτυακό και συνεργατικό μάθημα.

international 8 international 7 international 6 international 5

international 4 international 3 international 2

Οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί αυτό τον καιρό και με την καθοδήγηση της διευθύντριας του σχολείου, εργάζονται με στόχο την υποβολή αίτησης ώστε το e-Twinning έργο τους να γίνει και έργο Erasmus+ για να υπάρξει η δυνατότητα της δια ζώσης γνωριμίας των μαθητών των εμπλεκόμενων τμημάτων.

   

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων