Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2 ESL Preventers, μαθητές της Γ τάξης προσ’εγγισαν την παράδοση των Ρομά μέσα από τσιγγάνικους μύθους και ιστορίες στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής με συντονιστή εκπαιδευτικό τον θεατρολόγο, κο Αρκουμάνη Αρτέμη.
Αναπαραστώντας τον κύκλο γύρω από τη φωτιά, το ιδανικό μέρος για το μοίρασμα ιστοριών, τα παιδιά αφηγήθηκαν και τραγούδησαν τις ιστορίες.
Στη συνέχεια έκαναν την δική τους εικαστική προσέγγιση της ιστορίας ζωγραφίζοντας το σκηνικό και προετοιμάζοντας σκηνογρφικά αντικείμενα για τη δραματοποίηση της ιστορίας τους.
Έπαιξαν παιχνίδια ρόλων και προσπάθησαν να δώσουν μορφή και να φανταστούν τα συναισθήματα των χαρακτήρων της ιστορίας τους.
Σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας ήταν η δραστηριότητα: “διάδρομος συνείδησης”.
Μέσα από αυτοσχεδιασμούς έδωσαν τη δική τους εκδοχή της ιστορίας και τέλος επιστρέφοντας στον κύκλο έκαναν τη ανατροφοδότηση και σχολίασαν τα συναισθήματά τους.