Μια ξεχωριστή γιορτή!!!

      Την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο προαύλιο του σχολείου μας η γιορτή λήξης του σχολικού έτους από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε΄ και Στ΄ τάξης.
      Σε ένα ιδιαίτερα ζεστό, χαρούμενο, δημιουργικό αλλά και βαθιά συγκινητικό κλίμα, οι μαθητές παρουσίασαν τις θεατρικές τους παραστάσεις, ταξιδεύοντας το κοινό στον κόσμο της φαντασίας, της γνώσης, της συνεργασίας και των σχολικών αναμνήσεων.
      Οι μαθητές της Ε΄ τάξης παρουσίασαν το παραμύθι που δημιούργησαν με τίτλο «Η Μελισσάνθη και το Μυστικό της Βροχής», αναδεικνύοντας μέσα από τη θεατρική δραματοποίηση σημαντικές αξίες, όπως η προστασία της φύσης, η σημασία των επικονιαστών, η φιλία και η συνεργασία.

IMG cab166689db8443b50f187fcd8b1e4a4 V IMG cbfd1b1043b3cf6775f5722952bc3622 V IMG 9644b0d6fbaf937be6daf6048418dff6 V IMG 95ce237614031b466fe9396de98a7eab V
      Στη συνέχεια, οι μαθητές της Στ΄ τάξης παρουσίασαν το θεατρικό έργο «Το σχολείο χθες και σήμερα». Το πρώτο μέρος, εμπνευσμένο από το έργο του Νίκου Καζαντζάκη, μετέφερε τους θεατές στο σχολείο μιας άλλης εποχής, ενώ στο δεύτερο μέρος, «Το τελευταίο μάθημα», οι μαθητές ζωντάνεψαν με χιούμορ και ευρηματικότητα στιγμές από τη δική τους σχολική καθημερινότητα. Οι ατάκες γέλιου διαδέχονταν η μία την άλλη, χαρίζοντας άφθονο κέφι και ξεκαρδιστικές στιγμές στους παρευρισκόμενους, χωρίς να λείπουν οι στιγμές νοσταλγίας και συγκίνησης, καθώς οι τελειόφοιτοι αποχαιρετούσαν το Δημοτικό σχολείο.

IMG bc20bca0a624785ff87cd768f3b4aa62 VIMG 1532bab1bd45c6b1c642ce60647d0cca VIMG 93b0ed616040c60ae38feff924038c2d VIMG c1376ab61381407cd3993df6f3dd2899 V

      Τα τραγούδια, τα χορευτικά, οι ερμηνείες των παιδιών και η θερμή συμμετοχή του κοινού συνέβαλαν στη δημιουργία μιας όμορφης και αξέχαστης βραδιάς. Μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν τη γιορτή, χειροκρότησαν με ενθουσιασμό τους μαθητές και μοιράστηκαν συναισθήματα χαράς, περηφάνιας και συγκίνησης.

IMG 47042b902523f871f48fd75de0c883f9 V

IMG 62277f35764008a45b54d9681bd19880 V

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους προσπάθεια και ευχές στους μαθητές της Στ΄ τάξης για καλή πρόοδο και κάθε επιτυχία στο νέο τους ξεκίνημα!

Gemini Generated Image 9u3c5r9u3c5r9u3c

 

 

Διακρίσεις στον Διαγωνισμό Φυσικής “Αριστοτέλης” 2026

Οι μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ τάξης του Σχολείου μας συμμετείχαν στον Διαγωνισμό Φυσικής “Αριστοτέλης” 2026.

Σε αυτόν διακρίθηκαν η Βαφειάδη Κωνσταντίνα, η Κατσαρού Μυρτώ, ο Κονδυλής Νικόλαος-Παναγιώτης, η Σέρβου Κυριακή και

ο Σορώκος Κωνσταντίνος-Εφραίμ.

Θερμά Συγχαρητήρια στα παιδιά !!!

Διακρίσεις στον Μαθηματικό Διαγωνισμό “Μικρός Ευκλείδης”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης του Σχολείου μας συμμετείχαν στον 20ο Μαθηματικό Διαγωνισμό “Παιχνίδι και Μαθηματικά”, ο οποίος διεξήχθη την Παρασκευή, 27/3/2026.

Σε αυτόν αρίστευσαν η Κατσαρού Μυρτώ-Φιλία, ο Κονδύλης Νικόλαος-Παναγιώτης , η Σέρβου Κυριακή, ο Σορώκος Κωνσταντίνος – Εφραίμ.

Θερμά Συγχαρητήρια στα παιδιά !!!

Δράση κυκλοφοριακής αγωγής

Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα δράση κυκλοφοριακής αγωγής πραγματοποιήθηκε στις 13-12 2025 στο σχολείο μας από τον κ. Χασιώτη, εκπρόσωπο της Ελληνικής Αστυνομίας. Η εκδήλωση απευθυνόταν στους μαθητές της Δ τάξης, με στόχο την ενημέρωση και εκπαίδευσή τους σε θέματα οδικής ασφάλειας και υπεύθυνης κυκλοφοριακής συμπεριφοράς.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν: για τη σημασία της ζώνης ασφαλείας και των παιδικών καθισμάτων, τη σωστή συμπεριφορά των επιβατών μέσα στο όχημα, την ασφαλή μετακίνηση με τα πόδια και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και τη χρήση των διαβάσεων και τους βασικούς κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Σκοπός της δράσης ήταν να καλλιεργηθεί στα παιδιά σωστή οδική παιδεία και αγωγή, για την αποφυγή και πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

IMG c01c2e2728fe55045627a42238a18bfd V

IMG 3c942ff7ad5f8adbc7ab6e7ac39b665d V         IMG 1fb84ac3688d4b835cd88e163ea7a324 V

Πρόγραμμα μετάβασης στο Γυμνάσιο

Στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης των μαθητών και μαθητριών της Στ΄ τάξης στην επόμενη σχολική βαθμίδα, πραγματοποιήθηκαν δύο 45λεπτες παρεμβάσεις από την ψυχολόγο του σχολείου, κ. Βασιλάκη, την οποία και ευχαριστούμε θερμά. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του Γυμνασίου, καθώς και για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που θα έχουν ως νέοι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Παράλληλα, μέσα από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων, εκφράστηκαν οι προσδοκίες, οι σκέψεις και τα συναισθήματά τους σχετικά με αυτή τη σημαντική αλλαγή στη ζωή τους. Επιπλέον, την Τετάρτη 3/6/2026 οι μαθητές επισκέφτηκαν το Γυμνάσιο, όπου είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους του σχολείου και να γνωρίσουν από κοντά το νέο τους περιβάλλον. Οι δράσεις αυτές συνέβαλαν ουσιαστικά στην καλύτερη προετοιμασία των παιδιών, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας και αυτοπεποίθησης για το νέο ξεκίνημα που τα περιμένει στο Γυμνάσιο.

20260508 103326

20260603 092234             20260603 091310