Τη Δευτέρα 26 – 9 – 2016 το σχολείο μας υποδέχτηκε εκπαιδευτικούς από την Ισπανία και την Ουαλία στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus +. Μια σειρά από δράσεις παρουσιάσθηκαν στα πλαίσια εφαρμογής του προγράμματος,το οποίο περιλαμβάνει και την αισθητική αναβάθμιση των χώρων.

Αρχική » Εκπαιδευτικά Προγράμματα » Erasmus+ » Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus +