Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι το Ινστιτούτο Prolepsis υλοποιεί για ακόμα μία σχολική χρονιά το Πρόγραμμα Σίτισης και Προώθησης Υγιεινής Διατροφής – ΔΙΑΤΡΟΦΗ στο σχολείο μας. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 29/11/2021, απευθύνεται στο σύνολο των μαθητών του σχολείου και προσφέρει ένα δωρεάν, υγιεινό δεκατιανό γεύμα για τις πέντε εκπαιδευτικές ημέρες της εβδομάδας.
Ένα ενδεικτικό γεύμα περιλαμβάνει τις παρακάτω βασικές επιλογές, οι οποίες εναλλάσσονται και εμπλουτίζονται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους:
- σάντουιτς με κοτόπουλο ή τυρί και λαχανικά, ή σπανακόπιτα ή άλλου είδους πίτα με λαχανικά
- λευκό γάλα ή γιαούρτι με μέλι 3 φορές την εβδομάδα
- φρέσκο φρούτο εποχής καθημερινά
Παρακαλούμε να ενημερώσετε το σχολείο αν επιθυμείτε το παιδί σας να συμμετέχει στο πρόγραμμα μέχρι την Παρασκευή 26/11/2021, καθώς και αν έχει αλλεργία ή δυσανεξία σε συγκεκριμένες τροφές. Επίσης, αφού συμπληρώσετε το πρώτο ερωτηματολόγιο του προγράμματος, παρακαλούμε να επιστραφεί στο σχολείο μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας.
