Φτιάχνουμε το δικό μας ηλεκτρικό κύκλωμα!

Στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε2 χωρισμένοι σε ομάδες συνεργάστηκαν και η κάθε ομάδα    έφτιαξε το δικό της ηλεκτρικό κύκλωμα με απλά υλικά. Τα παιδιά χάρηκαν ιδιαίτερα όταν πέτυχε το πείραμα αυτό και άναψε το λαμπάκι της κάθε ομάδας. Ακόμα με τον τρόπο αυτό εφάρμοσαν στην πράξη όσα έμαθαν και συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία της μάθησης.

 

IMG20250331122105IMG20250331122220IMG20250331122417IMG20250331122420

Διαγωνισμός πασχαλινού αυγού!!

Με αφορμή τον εορτασμό του Πάσχα η Ε2 τάξη οργάνωσε διαγωνισμό πασχαλινού αυγού. Οι  μαθητές και οι μαθήτριες της τάξης με πολλή χαρά αλλά και φαντασία έφτιαξαν τα δικά τους πασχαλινά αυγά. Στο τέλος του διαγωνισμού υπήρξε και νικήτρια, η οποία κέρδισε διάφορα πασχαλινά δώρα. Καλό Πάσχα!

 

IMG20250402130342IMG20250402130346IMG20250402130404IMG20250402130407IMG20250402130411IMG20250402130415IMG20250409091036 IMG20250409091229

To κυνήγι των πασχαλινών αυγών!!

Με αφορμή τις εκδηλώσεις για τον εορτασμό του Πάσχα οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γερμανικών της Ε’ και ΣΤ’ Τάξης πήραν μέρος στο παιχνίδι εύρεσης των αυγών ( Ostereiersuche ). Στο παιχνίδι αυτό συμμετείχαν με ιδιαίτερη προθυμία και οι μαθητές της Α’ Τάξης. Τα παιδιά διασκέδασαν και ήρθαν σε επαφή με έθιμα και παραδόσεις της Γερμανίας υπό την καθοδήγηση της Kαθηγήτριας Γερμανική Γλώσσας, Πουλή Γιορντίνας. Καλό Πάσχα! Frohe Ostern!

 

IMG 5231a992fd184d02ace4059bc7809de5 V IMG a2a1c079bccdd012b19642b72f72925b VIMG a3e00608a2b5f71f59c3a92a3d7df0d2 VIMG a05cda78b4372f38fc621d666a15fa81 V

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Δ΄ταξης στο Μουσείο Μελιού, “Άξιον εστί “.

MELI 1 MELI 2 MELI 3 MELI 4 MELI 5 MELI 6 MELI 7

 

Την Παρασκευή 11 Απριλίου 2025
τα τμήματα της Δ’ τάξης του σχολείου μας, επισκέφτηκαν το Μουσείο Μελιού,
Άξιον Εστί και παρακολούθησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη μέλισσα και τα πολύτιμα αγαθά που παράγει.
Είδαν την έκθεση με τα εργαλεία του μελισσοκόμου από τα αρχαία χρόνια ως σήμερα, παρατήρησαν ζωντανό μελίσσι και τέλος έφτιαξαν πασχαλινές λαμπάδες από φυσικό κερί.
Στη συνέχεια οι μαθητές αποχώρησαν με τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων ενθουσιασιασμένοι από το εξαιρετικό αυτό πρόγραμμα.

ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1ο ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ ΑΡΓΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

PROSKOPOI3 PROSKOPOI 2 PROSKOPOI 1

Την   Τετάρτη  9  Απριλίου  2025   πραγματοποιήθηκε  στο  Σχολείο μας   δράση  από  το  1ο Σύστημα  Προσκόπων  Άργους  με  θέμα  Μυθολογία  και  Αστρονομία.  Οι  μαθητές /τριες   με  πιλότο  τον  κ.  Βαγγέλη  Μπουρδέρη  ταξίδεψαν  σε  αστερισμούς  και  πλανήτες  που  τα  ονόματά  τους   συνδέονται  με  την   αρχαία ελληνική  μυθολογία  μας  προκαλώντας  θαυμασμό  και  συγκίνηση.

Επίσκεψη της Ε’ τάξης στην Ελληνική Ομάδα Διάσωσης στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης»

E1 1 E2 1 E3 E5 E6 E7

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», οι μαθητές των τμημάτων της Ε’ τάξης επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης (ΕΟΔ) στον Λάλουκα, όπου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το έργο των διασωστών και τη σημασία του εθελοντισμού.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές παρακολούθησαν παρουσιάσεις από τον Πρόεδρο και τον Αντιπρόεδρο της ΕΟΔ, καθώς και από τον ιδιοκτήτη ενός διασωστικού σκύλου. Μέσα από τις ομιλίες και την αλληλεπίδραση με τα μέλη της ομάδας, έμαθαν για τη διαχείριση φυσικών καταστροφών, τις βασικές αρχές πρώτων βοηθειών και τον ρόλο των εθελοντών στις επιχειρήσεις διάσωσης.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε στους μαθητές η επίδειξη διάσωσης με τη συμμετοχή ενός εκπαιδευμένου διασωστικού σκύλου. Οι μαθητές είδαν από κοντά πώς λειτουργεί η έρευνα και η διάσωση με τη βοήθεια των ειδικά εκπαιδευμένων σκύλων και συνειδητοποίησαν τη σημασία της εκπαίδευσης και της συνεργασίας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Η υπεύθυνη της δράσης ήταν η εκπαιδευτικός κ. Δημακοπούλου, η οποία, μαζί με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό του τμήματος Ε2 κ. Αντωνοπούλου συνόδευσε τους μαθητές και τις μαθήτριες. Τη δράση παρακολούθησε από κοντά η διευθύντρια του σχολείου κ. Ρούσσου.

Ευχαριστούμε θερμά την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης για τη φιλοξενία και την πολύτιμη ενημέρωση, καθώς και τον Πρόεδρο κ. Σταυρόπουλο, τον Αντιπρόεδρο κ. Τσιώρο, τον ιδιοκτήτη του διασωστικού σκύλου κ. Δουμένη καθώς και τον υπέροχο σκύλο Δία για την παρουσίαση και την επίδειξη.

 

Επίσκεψη της Γ’ τάξης στο Ειδικό Σχολείο Άργους στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης»

EIDIKO 3 EIDIKO 1 EIDIKO 2

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», οι μαθητές των τμημάτων της Γ’ τάξης επισκέφθηκαν το Ειδικό Σχολείο Άργους, με στόχο την ενημέρωσή τους σχετικά με τη λειτουργία των ειδικών σχολείων και τη σημασία της συμπερίληψης στην εκπαίδευση.

Η δράση αυτή είχε ως σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές τις ιδιαιτερότητες ενός ειδικού σχολείου, να κατανοήσουν τις διαφορές του από ένα τυπικό σχολείο και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα διαφορετικότητας και ισότιμης συμμετοχής. Μέσα από την ενημέρωση που παρείχαν η ψυχολόγος και η κοινωνική λειτουργός του σχολείου, οι μαθητές έμαθαν για τον τρόπο λειτουργίας του και τον ρόλο των ειδικών εκπαιδευτικών παρεμβάσεων.

Στη συνέχεια, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να αλληλεπιδράσουν με τους μαθητές του σχολείου μέσα από κοινές δραστηριότητες. Συμμετείχαν σε αθλητικά παιχνίδια που είχαν οργανώσει η γυμνάστρια του σχολείου μας σε συνεργασία με τις γυμνάστριες του Ειδικού Σχολείου, αναπτύσσοντας έτσι δεσμούς συνεργασίας και κατανόησης μέσα από το παιχνίδι.

Η υπεύθυνη της δράσης ήταν η εκπαιδευτικός κ. Κατερίνα Δημακοπούλου, η οποία, μαζί με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τμημάτων κ. Παναγάκου και κ. Πρέσβελου, συνόδευσε τους μαθητές και τις μαθήτριες.

Ευχαριστούμε τη Διεύθυνση του Ειδικού Σχολείου Άργους, καθώς και την ψυχολόγο Λεμπέση Μαρία, την κοινωνική λειτουργό Μπουλούκου Βασιλική και τις καθηγήτριες φυσικής αγωγής Φίλη Άννα και Παπαδημητρίου Νάνσυ για την υποδοχή, την ενημέρωση και τη ζεστή φιλοξενία.

Γνωρίζω τους ήχους της Φύσης και της Πόλης – Ακουστική Οικολογία

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνεται η επιτυχής ολοκλήρωση του περιβαλλοντικού προγράμματος «Γνωρίζω τους ήχους της φύσης και της πόλης – Ακουστική Οικολογία», το οποίο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων με τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών της Γ1 τάξης του σχολείου μας.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι συμμετέχοντες προσέγγισαν με παιδαγωγικά και βιωματικά μέσα την έννοια της ακουστικής οικολογίας, εστιάζοντας στη σχέση του ανθρώπου με το ηχητικό περιβάλλον και στην αξία της ενεργητικής ακρόασης ως μέσο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.

Μέσα από δραστηριότητες εκτός σχολείου, αναπτύχθηκε η ικανότητα παρατήρησης και κριτικής ακρόασης των ήχων της φύσης και του αστικού τοπίου, ενισχύοντας την κατανόηση της ηχητικής ταυτότητας του τόπου μας και προάγοντας τη συνειδητή στάση απέναντι στο περιβάλλον.

Το περιβαλλοντικό πρόγραμμα υλοποιήθηκε από τον μουσικό του σχολείου κ. Αθανάσιο Αναγνωστόπουλο και τη δασκάλα της τάξης κ. Ισμήνη Παναγάκου.

Afisa

Β1 & Β2 ΤΜΗΜΑΤΑ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ”

PYROSB 1 PYROSB 2 PYROSB 3 PYROSB 4 PYROSB 5

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», οι μαθητές των Β1 και Β2 τμημάτων επισκέφθηκαν την Πυροσβεστική Υπηρεσία Άργους, με στόχο την ενημέρωσή τους σχετικά με την πυρασφάλεια και τη σημασία της πρόληψης από πυρκαγιές. Η δράση αυτή είχε ως σκοπό να γνωρισουν οι μαθητές τις διαδικασίες και τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης να μάθουν πώς μπορούν να συμβάλλουν στην πρόληψη των κινδύνων με την ενεργή συμμετοχή τους ενισχύοντας την υπευθυνότητά τους και την κοινωνική τους ευαισθησία.

Επίσης να μάθουν για την πολύτιμη δουλειά των πυροσβεστών και την προσφορά στην προστασία της κοινωνίας

Η υπεύθυνη της δράσης ήταν η εκπαιδευτικός κ. Δημακοπούλου Κατερίνα, η οποία μαζί με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τμημάτων κ. Κακαρούντα και κ. Φράγκου, συνόδευσε τους μαθητές και τις μαθήτριες. Τη δράση παρακολούθησε από κοντά η διευθύντρια του σχολείου κ.  Ρούσσου Μαριλύν.

Ευχαριστούμε τη Διοίκηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Άργους και τους κυρίους Κουβούση Αλέξανδρο, Πυρονόμο και Δρίκο Κωνσταντίνο Αρχιπυροσβέστη για την παρουσίαση και την επίδειξη που μας έκαναν.

Η παραγωγή γραπτού λόγου του Γ1 τμήματος γίνεται φωτογραφίες μέσα από το ΑΙ

Η δημιουργία εικόνων με τη χρήση προγραμμάτων τεχνητής νοημοσύνης (AI) αποτελεί μία συναρπαστική και καινοτόμο διαδικασία που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να φανταστούν και να αναπαραστήσουν με μοναδικό τρόπο τις ιδέες τους. Ειδικότερα, όταν αυτή η τεχνολογία συνδυάζεται με τη  παραγωγή γραπτού λόγου, όπως οι εκθέσεις με θέμα «Το σχολείο των ονείρων μου», τα αποτελέσματα μπορούν να είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Με τη βοήθεια του AI, μπορούμε να μετατρέψουμε τις λέξεις και τη φαντασία των παιδιών σε ζωντανές, χρωματιστές εικόνες που αποπνέουν τη μαγεία της παιδικής αθωότητας και δημιουργικότητας.

Συχνά, η παραγωγή γραπτού λόγου που γράφουν τα παιδιά της τρίτης δημοτικού για το «σχολείο των ονείρων τους» γεμίζουν με έντονα συναισθήματα, θαυμασμό και εξαιρετική φαντασία. Τα παιδιά περιγράφουν σχολεία με απίστευτες δυνατότητες: τάξεις γεμάτες με χρώματα και παιχνιδιάρικα σχέδια, δασκάλους που έχουν υπερδυνάμεις, αίθουσες διδασκαλίας που μεταμορφώνονται ανάλογα με το μάθημα και εξωτερικούς χώρους γεμάτους από παιχνίδια, λουλούδια και όμορφα τοπία. Για τα παιδιά, το σχολείο είναι ένας κόσμος γεμάτος χαρά και ανακαλύψεις, ένα μέρος όπου η μάθηση συνδυάζεται με τη διασκέδαση.

Με τη βοήθεια ενός AI προγράμματος, οι σκέψεις και οι ιδέες που γεννώνται από την παραγωγή γραπτού λόγου αυτών των παιδιών μπορούν να αποτυπωθούν σε εικόνες με μεγάλη ακρίβεια και λεπτομέρεια. Το AI, μέσω αλγορίθμων και μάθησης από εκατομμύρια δεδομένα εικόνας, μπορεί να αναλύσει το κείμενο και να δημιουργήσει εικόνες που αντικατοπτρίζουν πιστά τις περιγραφές των παιδιών. Εάν, για παράδειγμα, ένα παιδί περιγράψει την αίθουσα του σχολείου του ως «γεμάτη χρωματιστά μαξιλάρια και ένα τεράστιο παράθυρο που βλέπει στην θάλασσα», το πρόγραμμα AI μπορεί να αναπαραστήσει αυτήν την εικόνα με έναν ζωντανό και εντυπωσιακό τρόπο, χρησιμοποιώντας φωτεινά χρώματα και φυσικά στοιχεία που δημιουργούν την αίσθηση της ευτυχίας και της ηρεμίας.

Αυτές οι εικόνες δεν είναι απλώς απεικονίσεις του λόγου. Αντιπροσωπεύουν τη φαντασία και το όνειρο του παιδιού. Κάθε εικόνα είναι μοναδική, όπως και η αντίληψη του κάθε παιδιού για το σχολείο. Ενδυναμώνοντας την φαντασία τους, οι μαθητές όχι μόνο απολαμβάνουν τη διαδικασία δημιουργίας αυτών των εκθέσεων, αλλά ενθαρρύνονται να σκέφτονται το μέλλον της εκπαίδευσης με έναν νέο και ενδιαφέροντα τρόπο.

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει ως εργαλείο, επιτρέποντας στα παιδιά να βλέπουν τις δημιουργίες τους να ζωντανεύουν μπροστά τους. Για παράδειγμα, σε δύο παραγράγους παραγωγής γραπτού λόγου στις οποίες το παιδί ονειρεύεται ένα σχολείο με «δέντρα που μιλάνε» ή «τάξεις που πετούν στον ουρανό», το AI μπορεί να δημιουργήσει εικόνες που ενσωματώνουν αυτά τα φανταστικά στοιχεία, δίνοντας μια διάσταση πραγματικότητας στις αφηγήσεις τους. Αυτή η συνδυασμένη προσέγγιση της φαντασίας με την τεχνολογία έχει τη δύναμη να ανοίξει νέους δρόμους στην εκπαιδευτική διαδικασία, κάνοντάς τη πιο ελκυστική και δημιουργική.

Η δημιουργία εικόνας μέσω AI είναι, λοιπόν, μία υπέροχη γέφυρα που συνδέει τη φαντασία των παιδιών με την τεχνολογία. Εξάλλου, το σχολείο των ονείρων τους είναι κάτι πέρα από το συνηθισμένο: είναι ένας κόσμος γεμάτος θαύματα και δυνατότητες, που με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να αποκτήσει σάρκα και οστά, κάνοντάς τους να ονειρεύονται περισσότερο και να πιστεύουν στη δύναμη της δημιουργίας.

 

Η παραπάνω δράση πραγματοποιήθηκε από τον Μουσικό του σχολείου κ. Αθανάσιο Αναγνωστόπουλο και την δασκάλα της τάξης κ. Ισμήνη Παναγάκου.

 

 

Athhna 1 Athhna 2 Alexopoylos Giorgos 1 Anagnostopoylos Alexandros Apostolopoylos Filippos 1 Apostolopoylos Filippos 2 Ashmina 1 Ashmina 2 Galanh THania 1 Galanh THania 2 Giannhs Dedes Gkoybishs Achilleas 1 Gkoybishs Achilleas 2 Gkoybishs Achilleas 3 Gkoybishs Achilleas 4 Gkoybishs Achilleas 5 Gkoybishs Achilleas 6 Gkoybishs Achilleas 7 Despotakhs Antonhs Kalantzhs Panagioths Karamoyntzoy THeodosia 1 Karamoyntzoy THeodosia 2 Karampatsos Paylos Mayrommath CHristina Moystaira Rania Mpakopoyloy Anastasia 1 Nikolopoyloy Sofia 1 Nikolopoyloy Sofia 2 Papakonstantinoy Konstantinos 1 Papakonstantinoy Konstantinos 2 Fatoyroy Nefelh 1 Fatoyroy Nefelh 2 Fatoyroy Nefelh 3 Fatoyroy Nefelh 4