Καλώς ήρθατε στο νηπιαγωγείο μας κι αυτή τη σχολική χρονιά!!!!!!!!
ΚΕΡΑΣΤΕΙΤΕ
Καιρός να γνωριστούμε. Φέτος είμαστε 20 νήπια και 5 προνήπια, 12 αγόρια και 13 κορίτσια…με τρία λόγια … είκοσι πέντε μοναδικά παιδιά!
Είμαστε λοιπόν μια νέα ομάδα και την πρώτη βδομάδα την αφιερώσαμε σε παιχνίδια γνωριμίας – μεταξύ μας αλλά και με το χώρο και τις «ρουτίνες» του νέου μας σχολείου.
- Αρχικά συστηθήκαμε …βγάζοντας το καπέλο. (Όποιο παιδί φορούσε το καπέλο σηκώνονταν έκανε υπόκλιση και έλεγε το όνομά του ενώ στη συνέχεια το έδινε σε ένα άλλο που δεν είχε συστηθεί).
- Έπειτα είπαμε το όνομά μας χαρούμενα, τραγουδιστά, δυνατά και σιγανά ακόμα και με παλαμάκια!
- Παίξαμε με την μπάλα: όποιος είχε την μπάλα έλεγε το όνομά του και την έριχνε στον επόμενο.
- Φτιάξαμε την αραχνούλα της τάξης μας. (Ένα κουβάρι με μαλλί «γυρνάει» και δένεται από δάχτυλο σε δάχτυλο. Στο τέλος δένονται τα δαχτυλάκια όλων των παιδιών κι ενώνονται όλα σε έναν πολύ γερό και δυνατό ιστό).
- Παίξαμε στην αυλή με το αερόστατο και ανακαλύψαμε ότι με τη συνεργασία τα καταφέρνουμε καλύτερα.
- Στο τέλος η κυρία έκρυβε ένα συμμαθητή μας και μαντεύαμε ποιος λείπει.
Κι αφού μάθαμε πως λένε τους φίλους μας αποφασίσαμε να πούμε και δυο λόγια για τον ένα και μοναδικό εαυτό μας. Όσοι θέλαμε ηχογραφήσαμε ότι είπαμε για τον εαυτό μας.
Δείξαμε ακόμη τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει και μιμηθήκαμε τους φίλους μας.
Σε αυτό μας βοήθησε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι: «Ο Φασουλής».
Ένα παιδί γίνεται ο Φασουλής: φορά ένα καπέλο και στέκεται όρθιος. Τα υπόλοιπα παιδιά τον ρωτούν: «Δείξε μας τι ξέρεις να κάνεις Φασουλή» και εκείνος απαντάει «Αυτό ξέρω να κάνω – μιμείται κάτι – κάντε το και σεις». Μιμούνται τον Φασουλή τραγουδώντας «Αυτό ξέρει να κάνει, το κάνουμε και μεις».
Στο τέλος ο Φασουλής βρήκε στο πάτωμα πεταμένα κάποια χαρτάκια …πήρε ένα το γύρισε και τι να δει; … τ όνομα ενός συμμαθητή … το «διαβάζει» και το παιδί που άκουγε τα όνομά του έκανε παντομίμα και μεις έπρεπε να βρούμε τι παρίστανε. Αν το βρίσκαμε γινόταν Φασουλής και όμοια συνεχίστηκε το παιχνίδι ώσπου δεν έμεινα κανένα περίεργο χαρτάκι στο πάτωμα.
Κι έτσι έφτασε η ώρα να παρατηρήσουμε καλά – καλά τα ονόματά μας:
- Να τα ομαδοποιήσουμε με κριτήριο τ’ αρχικό τους γράμμα
- Να βρούμε από πόσα γράμματα αποτελείται
- Να το συνθέσουμε και να το ανασυνθέσουμε με ποικίλους και μοναδικούς τρόπους!
Πέρασε έτσι η πρώτη βδομάδα και μεις αφήσαμε το μοναδικό μας αποτύπωμα στο ξεκίνημα μιας νέας σχολικής χρονιάς..
Και με την ευκαιρία αυτή μάθαμε ότι τα χέρια δεν είναι για να χτυπάμε … ο μοναδικός αυστηρός κανόνας του σχολείου μας … οι υπόλοιποι κανόνες είναι παιχνιδάκι …αλλά σε περίπτωση που τους ξεχνάμε ας έχουμε και τον παρακάτω πίνακα γιατί …………. παιδιά είμαστε και θα παραμείνουμε για πάντα!

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!