Κλείνοντας την ενότητα με την διατροφή παίξαμε ένα παλιό λαϊκό παιχνίδι: την κολοκυθιά. Φτιάξαμε μια κολοκύθα, βρήκαμε τις οδηγίες του παιχνιδιού, τις τυπώσαμε, τις κολλήσαμε πάνω στην κολοκύθα και την πήραμε σπίτι με σκοπό να το παίξουμε με τους δικούς μας. Η κυρία μας έδωσε κι από ένα πατρόν μικρού κολοκυθιού για να φτιάξουμε το υλικό του παιχνιδιού ανάλογα με τον αριθμό των μελών της οικογένειας μας ή των φίλων μας που θα παίξουν το παιχνίδι.
Την περιγραφή του παιχνιδιού την αναδημοσιεύουμε από εδώ http://www.stougiannidis.gr/hypoglossal/35.htm . (Αξίζει μια επίσκεψη θα διαβάσετε πολλές πληροφορίες για την κολοκυθιά και όχι μόνο).
Παιδικό παιχνίδι προσοχής και γρήγορης σκέψης. Τα παιδιά, σε αυτό το παιχνίδι , παίρνουν από ένα νούμερο. Είναι σημαντικό να θυμούνται ποιο νούμερο έχουν, για να μπορέσουν να κερδίσουν το παιχνίδι. Ο πρώτος ξεκινά λέγοντας: «Έχω μια κολοκυθιά που κάνει 4 κολοκύθια!». Τότε αυτός που έχει τον αριθμό 4, πρέπει να πει: «Και γιατί να κάνει 4» Οι άλλοι τον ρωτούν: «Και πόσα θες να κάνει;» και εκείνος τους λέει: «Να κάνει 3 κολοκύθια!». Οπότε το παιδί με τον αριθμό τρία πρέπει να απαντήσει και οι ίδιες ερωτήσεις γίνονται ξανά και ξανά, μέχρι κάποιο παιδί να μπερδευτεί και να πει το δικό του αριθμό ή κάποιον που δεν υπάρχει.
Στα “κολοκυθάκια” με τα οποία παίξαμε στο σχολείο μας αναγνωρίζουμε τους “μεγάλους” αριθμούς και μας βοηθούν να συνειδητοποιήσουμε πως σχηματίζονται … άλλωστε σας έχουμε μιλήσει για το μάγειρά μας και τα κατορθώματά του!!

– και γιατί παρακαλώ να το δώσεις σε μένα; Να το δώσεις στα παιδάκια σου!!!!!!!!!!!!
βραβειάκι φίλη μου!! ανταποδίδω με ένα ωραίο κολοκυθάκι θα το παίξω οπωσδήποτε!!! φιλιά!!