Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι η εκδρομή που είχε προγραμματιστεί για την Παρασκευή 8 Απριλίου 2016 στο Εθνικό Θέατρο για την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης “Ο Σιμιγδαλένιος” ματαιώθηκε. Η παράσταση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί τη συγκεκριμένη ημερομηνία για λόγους υγείας ενός εκ των πρωταγωνιστών.
Την ημέρα λοιπόν αυτή (8/4/2016) οι μαθητές των Α΄ – Β΄ – Γ΄ τάξεων θα έχουν μάθημα κανονικά.
Όμως…
Δε θα μπορούσαμε να χαλάσουμε τη χαρά των μικρών μας μαθητών !
Για τον λόγο αυτό σε συνεννόηση με το Εθνικό Θέατρο οι μαθητές μας των ανωτέρω τάξεων θα παρακολουθήσουν δωρεάν την παράσταση το Σάββατο 16 Απριλίου 2016 στις 15:00. Κάθε μαθητής μας θα πρέπει να συνοδεύεται από έναν ενήλικο (γονέα ή συγγενή).
Το σχολείο θα φροντίσει να υπάρχουν τα ονόματα των παιδιών μας στο ταμείο του θεάτρου. Σε περίπτωση αδελφών θα πρέπει να συνοδεύουν και οι δυο γονείς.
Είναι προφανές ότι τα χρήματα που έχουν δώσει οι μαθητές μας θα επιστραφούν στο ακέραιο.
Υ.Γ : Η εκδρομή των Δ΄- Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων την ίδια ημέρα (8/4/2016) στο θέατρο ΒΡΕΤΑΝΙΑ για την παρακολούθηση του θεατρικού έργου “ΤΟ ΚΑΠΛΑΝΙ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ” της Άλκης Ζέη θα πραγματοποιηθεί κανονικά.
Από τη διεύθυνση του σχολείου



























Αφήστε μια απάντηση