Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε την ολοκλήρωση των εργασιών για το εξωτερικό βάψιμο του σχολείου μας με έντονα και όμορφα χρώματα. Το αποτέλεσμα πραγματικά εντυπωσιακό ! Όσοι περνούν και το βλέπουν μας δίνουν συγχαρητήρια ! Γονείς, κάτοικοι της γειτονιάς, τα παιδιά του σχολείου μας !
Αλλά… τα συγχαρητήρια και οι ευχαριστίες δεν ανήκουν σε εμάς !
Πρώτα και κύρια ανήκουν στον κ. Αναστάσιο Θεοδωράκο, Αντιδήμαρχο Παιδείας του Δήμου Περιστερίου που οραματίστηκε και υλοποιεί με τη συμπαράσταση του κ. Δημάρχου αλλά με ελάχιστα χρήματα (για την έκταση του εγχειρήματος) ένα έργο που θα αλλάξει την όψη όλων των σχολείων του Περιστερίου.
Ευχαριστούμε επίσης θερμά και τους τεχνίτες που έβαψαν σε σύντομο χρονικό διάστημα και τόσο όμορφα το σχολείο μας ! Τους ευχαριστούμε για την καλή τους δουλειά αλλά και για τη διάθεσή τους, το χιούμορ τους και την άριστη συνεργασία που είχαμε !
Δείτε φωτογραφίες από τη νέα όψη του σχολείου μας !!!
Από τη Διεύθυνση του σχολείου



























Αφήστε μια απάντηση