Turtle Guards-Engage-Explore eTwinning 2022-23

324542840 1224167075184834 662703690255791946 n

Η online  επικοινωνία των σχολείων του έργου μας έγινε την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2022,

κατά την οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες των συνεργαζόμενων σχολείων έκαναν παρουσιάσεις της εξερεύνησης του θέματος. Τα παιδιά με αμεσότητα και ζωντάνια μας παρουσίασαν τις πρωτότυπες δημιουργίες τους σε κλίμα φιλικό και χαρούμενο. Το σχολείο μας παρουσίασε τον κύκλο ζωής της χελώνας. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εργασία και δημιουργικότητά τους.

Το βιβλίο “Τούμπαλιν” της Βάσιας  Χατζηγιαννάκη ΕΚΔ. ΜΙΝΩΑΣ που είναι σχετικό με το θέμα μας διαβάσαμε και ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε.

324636260 3234062110237255 4178269117395360071 n

Προχωρούμε στο 2ο στάδιο Εξερεύνηση(Εxplore) του θέματός μας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ανέλαβαν την έρευνα και την παρουσίαση για την εξερεύνηση του θέματός μας.

Ευχαριστούμε τις οικογένειές μας για την συνεργασία και ανταπόκριση.

Τα ερωτήματα της εξερεύνησης

  1. Ποιοι είναι οι  παράγοντες που απειλούν τις χελώνες;
  2. Από τι κινδυνεύουν οι χελώνες;
  3. Τι μπορούμε να κάνουμε για να προστατεύσουμε τις χελώνες;
  4. Πόσα χρόνια ζουν οι χελώνες;
  5. Τι τρώνε οι χελώνες;
  6. Ποια είναι τα είδη της χελώνας;
  7. Ο κύκλος ζωής της χελώνας;

Χωριζόμαστε σε ομάδες εξερεύνησης

324542840 1224167075184834 662703690255791946 n

Το έργο μας ακολουθεί την μέθοδο 5E  η οποία περιέχει 5 στάδια υλοποίησης.

Ξεκινούμε το 1ο στάδιο την Εισαγωγή(Engage) του θέματος.

Οι χελώνες κινδυνεύουν, μας καλούν σε βοήθεια στέλνοντάς μας ένα κουτί που περιέχει ένα γράμμα και ένα αυγό χελώνας.

Το γράμμα της χελώνας για βοήθεια.

Από τι κινδυνεύουν οι χελώνες;

Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη

Τι μας έρχεται στο νου όταν ακούμε τη λέξη «χελώνα;»

Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη

Δημιουργούμε με άχρηστα-ανακυκλώσιμα υλικά.