Αυτήν την εβδομάδα ξεκινήσαμε να δουλεύουμε το πρόγραμμα «Για σωστή κυκλοφοριακή αγωγή, ακούω το Γρηγόρη και το Σταμάτη!!!».
Βγήκαμε έναν περίπατο στους δρόμους του Μακροχωρίου, παρατηρήσαμε τις πινακίδες, τα σήματα του ΚΟΚ, τις διαβάσεις, τις διαγραμμίσεις, τον σχολικό τροχονόμο του δημοτικού σχολείου, τα μεταφορικά μέσα που συναντήσαμε, την κυκλοφορία στους δρόμους.
Τα παιδιά με την βοήθεια μας ήρθαν σε επαφή με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας. Τι πρέπει να προσέχουμε όταν περνάμε τις διαβάσεις πεζών, αλλά και πως διαβάζουμε τα σήματα όταν οδηγούμε. Το ενδιαφέρον τους ήταν μεγάλο και το διασκέδασαν μαθαίνοντας.
Στο τέλος του περιπάτου σταματήσαμε στην παιδική χαρά που βρίσκεται κοντά στο Νηπιαγωγείο μας.
Τα παιδιά έπαιξαν και διασκέδασαν με τα παιχνίδια.
Επιστρέφοντας στο σχολείο ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους.
Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε με μία ιστορία, για να διερευνήσουμε την οδική τους συμπεριφορά. Ήταν ένα παιδάκι, που έπαιζε στο πάρκο και του έπεσε η μπάλα στο δρόμο. Αφήσαμε το τέλος της ιστορίας ελεύθερο. Το κάθε παιδί, είπε τι θα έκανε σε μία τέτοια περίπτωση. Άλλος είπε ότι θα έβγαινε μόνος του στο δρόμο να την πάρει, άλλος ότι θα το έλεγε στη μαμά, στο μπαμπά, στη γιαγιά. Άλλος, ότι θα ζητούσε από κάποιο περαστικό να του δώσει τη μπάλα. Ένα νήπιο είπε:”Εγώ κυρία θα κοιτάξω αριστερά και δεξιά και μετά θα πάω να τη πάρω”.
Συζητήσαμε τη σωστή ενέργεια που πρέπει να κάνουν σε ανάλογη περίπτωση: Δεν θα πρέπει να πετάγονται ξαφνικά στο δρόμο για να πιάσουν την μπάλα.