Στις 24 Μαρτίου και ώρα 9:00 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός για την επέτειο της 25ης Μαρτίου. Τη γιορτή παρουσίασαν οι μαθητές της Στ΄ Τάξης καθώς και μερικά παιδιά της Ε΄ Τάξης, υπό την καθοδήγηση της δασκάλας Κωνσταντίνας Μπέρμπεη. Στην αρχή η χορωδία έψαλε το Απολυτίκιο του Ευαγγελισμού. Στη συνέχεια παρουσιάστηκε το χρονικό της Επανάστασης του 1821, απαγγέλθηκαν ποιήματα για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, παρουσιάστηκαν θεατρικά έργα και τραγουδήθηκαν πατριωτικά τραγούδια. Τα παιδιά εντυπωσίασαν με το θεατρικό τους ταλέντο και κατάφεραν να συγκινήσουν το κοινό. Ζωντάνεψαν σκηνές από τη δράση των κλεφτών, το κρυφό σχολειό, τον Όρκο των Φιλικών, την ηρωική αντίσταση του Αθανάσιου Διάκου, τη γενναία απόφαση των Σουλιωτισσών καθώς και την έξοδο του Μεσολογγίου. Στο τέλος της γιορτής η χορωδία τραγούδησε τον Εθνικό Ύμνο.
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά για την τόσο μεγάλη προσπάθειά τους, αφού εργάστηκαν σκληρά και παρουσίασαν μια γιορτή αντάξια της μεγάλης αυτής ημέρας.
Όσοι χάσατε αυτό το υπερθέαμα, μπορείτε να το δείτε τωωώρα πατώντας ΕΔΩ!







