Κάθε χρόνο στις 25 Μαρτίου γιορτάζουμε διπλά: θρησκευτικά και εθνικά. Από τη μια γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, τη χαρμόσυνη είδηση που έφερε ο αρχάγγελος Γαβριήλ στην Παναγία λέγοντάς της ότι θα γεννήσει τον Χριστό και από την άλλη γιορτάζουμε και τιμούμε τον ξεσηκωμό των υπόδουλων Ελλήνων κατά του Τούρκου δυνάστη.
Σας προσκαλούμε, λοιπόν, να γιορτάσουμε την ημέρα αυτή, την Τρίτη 24 Μαρτίου και ώρα 9:00 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας. Τη γιορτή ετοίμασε με μεγάλο μεράκι και κόπο η Στ΄ Τάξη. Σας περιμένουμε… Ακολουθεί η πρόσκληση:

