Στο πλαίσιο του Αντιφυματικού Αγώνα του Υπουργείου Υγείας, που έχει σαν στόχο την παραπέρα μείωση των περιστατικών φυματίωσης στη χώρα μας, επισκέφτηκε το Σχολείο μας κλιμάκιο από το Νοσοκομείο Αγρινίου. Σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα, εμβολιάζονται τα παιδιά της πρώτης (Α΄) τάξης του Δημοτικού και όσα παιδιά της (ΣΤ΄) τάξης δεν έχουν ακόμη εμβολιασθεί .
Ο εμβολιασμός περιλαμβάνει δύο φάσεις: τη δοκιμαστική και τον κυρίως εμβολιασμό. Η δοκιμασία MANTOYX που πάντοτε προηγείται του εμβολιασμού, έγινε τη Δευτέρα 30/3/2015, ενώ ο κυρίως εμβολιασμός έγινε δύο μέρες αργότερα, δηλαδή την Τετάρτη 01/04/2015.