Στο πλαίσιο της γιορτής της Καθαράς Δευτέρας οι μαθητές/τριες των Α΄ και Γ΄τάξεων με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού εικαστικών κ. Ελένης Σάτκα ζωγράφισαν χαρταετούς, εμπνευσμένους από  Ιαπωνικό έθιμο που τιμά τα παιδιά και  εορτάζεται  στις 5  Μαΐου. Εκείνη την ημέρα οι Ιάπωνες κρεμούν στα σπίτια τους χαρταετούς σε σχήμα ψαριού (κυπρίνου) οι οποίοι συμβολίζουν τα παιδιά.

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας, η εκπαιδευτικός Γαύρου Βασιλική με τα παιδιά των Α΄,  Β΄ και Γ΄ τάξεων και  τη βοήθεια των παιδιών της ΣΤ΄ τάξης  δημιούργησαν εναλλακτικά χριστουγεννιάτικα δέντρα με ανακυκλώσιμα υλικά (πλαστικά πιρουνάκια και κουταλάκια). Το αποτέλεσμα ήταν τα φανταστικά δεντράκια που παρουσιάζονται στις παρακάτω φωτογραφίες:

 

¨Άς κινηθούμε¨ ήταν το σύνθημα της 5ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού και οι μαθητές/τριες του σχολείου το εφάρμοσαν στο μέγιστο. Με την βοήθεια προπονητών που καλέσαμε  αθλήθηκαν-κινήθηκαν το πρωινό της 28ης Σεπτεμβρίου. Καλεσμένοι μας οι: Βασιλική Σιδηροπούλου(ενόργανη), Χριστίνα Μαλάκη (στίβος) , Έφη Σουλτανίδου (παγκράτιο), Γρηγόρης Γερόπουλος(καλαθοσφαίριση). Τις 2 πρώτες ώρες έγινε κατασκευή κολάζ και αφισών με το θέμα της ημέρας. Ακολούθησε  κυκλική προπόνηση και όλοι οι μαθητές/τριες συνοδεία των δασκάλων τους πέρασαν από τους χώρους όπου ήταν οι προπονητές και με τις οδηγίες τους αθλήθηκαν.Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους καλεσμένους μας γιατί μας αφιέρωσαν το πρωινό τους .

Ακολουθεί το πρόγραμμα της ημέρας: ΠΑΝ.ΗΜΕΡΑ ΣΧΛ. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2018

και φωτογραφικό υλικό.

Υπεύθυνη για την οργάνωση και διεξαγωγή της ημέρα η γυμνάστρια του σχολείου κ. Μαρία Κοσμίδου.

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι η μεγαλύτερη γιορτή του περιβάλλοντός μας κάθε χρόνο. Πραγματοποιείται στις 5 Ιουνίου και γιορτάζεται από χιλιάδες κοινότητες παγκοσμίως. Το θέμα της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος έχει ως σύνθημα «Μειώστε τη ρύπανση από τα πλαστικά απορρίμματα» (“Beat Plastic Pollution”). Χρησιμοποιώντας υλικό και ιδέες από τα σχολικά βιβλία, τα προγράμματα σπουδών και το διαδίκτυο, οι τάξεις Γ’, Ε’ και Στ’ με την καθοδήγηση της εκπ. των Αγγλικών κ. Ναρίδου Ευμορφίας ετοίμασαν και παρουσίασαν μια διαδραστική εκδήλωση σ’ όλους τους μαθητές του σχολείου.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

  • Ομιλία για το θέμα της σημερινής μέρας. (Στ’ τάξη)
  • Μεταγλώττιση διαφημιστικού σποτ που είναι αφιερωμένο στο θέμα της φετινής παγκόσμιας μέρας περιβάλλοντος από τη Στ’ τάξη.
  • Θεατρικό σκετς και τραγούδι από τη Γ’ τάξη.
  • Παρουσίαση αποτελεσμάτων μιας μικρής έρευνας για τη περιβαλλοντική συνείδηση των μαθητών του σχολείου μας (Ε’1 τάξη).
  • Ένα μικρό ψαράκι βρίσκεται αντιμέτωπο με πλαστικά σκουπίδια. (Βίντεο)
  • Συνέντευξη με τη διευθύντρια. Τι κάνουμε στο σχολείο μας για να προστατεύσουμε το περιβάλλον; (Ε’2 τάξη)
  • Χορευτικό κομμάτι αφιερωμένο στη σημερινή μέρα.
  • Τραγούδι από την Ε’ και Στ’ τάξη. “I am the Earth” ( Μουσική και στίχοι Glyn Lehmann) με την καθοδήγηση της μουσικού κ. Παρασκευής Βέττα. Εμείς τα παιδιά είμαστε η γη, είμαστε η φωνή της γης και μαζί θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τις σωστές επιλογές. Για να μοιραστούμε ένα όμορφο μέλλον στο περιβάλλον που ζούμε.

Στις 10 Μαϊου 2018 οι μαθητές/τριες των Γ και Δ τάξεων και στις 23 Μαϊου 2018 οι μαθητές/τριες των Ε και Στ τάξεων συνοδεία των δασκάλων τους και της γυμνάστριας επισκέφθηκαν το Καυταντζόγλειο στάδιο και συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Αθλούμαι,Συμμετέχω,Εκφράζομαι” Ένα καινοτόμο Πρόγραμμα Αθλητικών Δραστηριοτήτων με παράλληλες δράσεις πολιτιστικού περιεχομένου. Σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές/τριες να έρθουν σε επαφή με μη διαδεδομένα αθλήματα, να γνωρίσουν εναλλακτικούς τρόπους άσκησης ,να αναπτύξουν ατομικές και ομαδικές δεξιότητες και αξίες ζωής. Οι παραπάνω στόχοι συνάδουν με τους στόχους της Φυσικής Αγωγής μιας και προσπάθειά μας είναι να τελειώσουν το Δημοτικό σχολείο με όσες περισσότερες κινητικές εμπειρίες.

Οι υπεύθυνοι του προγράμματος Ι.Μπούζιου και Β.Σπυρογιάννης χώρισαν τα παιδιά σε ομάδες και με την συνοδεία των δασκάλων ακολούθησαν το πρόγραμμα της ημέρας. Τα παιδιά των Γ-Δ τάξεων ασχολήθηκαν με αντισφαίριση,ποδηλασία,ταε κβο ντο. Ενώ τα παιδιά της Ε-Στ τάξεων ασχολήθηκαν με τοξοβολία, ποδηλασία,τζούντο. Οι γυμναστές που ανέλαβαν τα παιδιά σε κάθε άθλημα με υπομονή, μεράκι, χιούμορ αλλά και με την ανάλογη κατάρτιση και εμπειρία , έριξαν τον σπόρο και έκαναν μια πρώτη μύηση στον υπέροχο κόσμο του αθλήματος που εκπροσωπούσαν. Τα χαμόγελα και οι φωνές μαρτυρούσαν το θετικό αποτέλεσμα όλης της διαδικασίας. Ο επιβλητικός χώρος του σταδίου έδωσε μια άλλη διάσταση σε όλες τις δράσεις. Επίσης ασχολήθηκαν και με αυτοσχεδιασμό υπό την καθοδήγηση ηθοποιών του ΚΘΒΕ.

Βελτιώθηκαν σε γνωστικό ,κινητικό, συναισθηματικό επίπεδο, βελτίωσαν την φυσική τους κατάσταση, χάρηκαν και γέμισαν αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση μιας και δεν ήταν ανταγωνιστικά τα αθλήματα αλλά γνωριμία με αυτά.

Επιστρέφοντας στο σχολείο μόνο θετικά λόγια είχαν να πουν για την επίσκεψη στο πρόγραμμα και εξέφρασαν την επιθυμία να συνεχιστεί το πρόγραμμα και του χρόνου για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν και άλλα αθλήματα.

Μαρία Κοσμίδου ΠΕ11(Φυσικής Αγωγής)

Με μεγάλη χαρά και ανυπομονησία η σχολική ομάδα έβαλε την αθλητική στολή του σχολείου και ξεκίνησε για τους σχολικούς αθλητικούς αγώνες.

 Καλαθοσφαίριση

3οΔ.Σ Χαλάστρας- Δ.Σ Μαλγάρων :

9                                              10

3ο Δ.Σ.Χαλάστρας -Δ.Σ ‘Αδενδρου

6                                               4

Πήραμε την 3η θέση στον όμιλό μας.

Ποδόσφαιρο

3ο Δ.Σ. Χαλάστρας – 2ο Δ.Σ.Κυμίνων

3                                            1

3ο Δ.Σ.Χαλάστρας – Δ.Σ.Μαλγάρων

2                                             1

Πήραμε την 1η θέση στον όμιλό μας

Συγχαρητήρια στους μαθητές/αθλητές για την αγωνιστικότητα,το ομαδικό πνεύμα και την άριστη συμπεριφορά κατά την διεξαγωγή  των αγώνων.

 

 


Το πρόγραμμα “Πάσα στα θρανία” είναι το πρώτο εγκεκριμένο σχολικό πρόγραμμα από το αρμόδιο Υπουργείο που εκπονείται από την ΕΠΟ  και υλοποιείται σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό. Περιλαμβάνει επισκέψεις και ομιλίες σε δημοτικά σχολεία αναφορικά με το “ευ αγωνίζεσθαι” και τις άλλες ευγενείς αξίες του ποδοσφαίρου από διακεκριμένους ποδοσφαιριστές όπως είναι οι πρωταθλητές Ευρώπης 2004 , προπονητές και εκπαιδευτές.

Εκπρόσωποι του προγράμματος που επισκέφθηκαν το σχολείο μας στις 13 και 20/2/2018 ήταν οι:

1) Γκίσης Ιωάννης, αναπληρωτής καθηγητής ΣΕΦΑΑ ΑΠΘ και εκπαιδευτής ΕΠΟ- UEFA

2) Μεταξάς Θωμάς αναπληρωτής καθηγητής εργομετρίας ποδοσφαίρου στο ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ, τεχνικός και Διευθυντής Ανάπτυξης Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ

3) Κατεργιαννάκης Φάνης ποδοσφαιριστής. Παίκτης της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου το 2004 που συμμετείχε στην κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Προπονητής τερματοφυλάκων της  Εθνικής Ομάδας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Δέλτα κ.Φωτόπουλος Ευθύμιος καθώς και ο Αντιδήμαρχος κ. Καμανάς Δημήτριος. Ο Δήμαρχος δώρησε στους ομιλητές καθώς και στη Διευθύντρια του σχολείου κ. Μπέμπη Στυλιανή από ένα βιβλίο, το οποίο αναφέρετε στην ιστορία της Χαλάστρας, με τον τίτλο “Αλησμόνητες στιγμές 100 χρόνια Χαλάστρα ” του Κώστα Τσιότσκα.

 

Οι ομιλητές έκαναν εισήγηση  στους μαθητές/τριες της Ε’ και Στ’ τάξης με θέμα το ποδόσφαιρο, την ευγενή άμιλλα και τις αξίες που προάγει ο αθλητισμός. Μοιράστηκε έντυπο υλικό για το ποδόσφαιρο καθώς και μπλουζάκια σε όλα τα παιδιά. Επίσης μπλούζα της Εθνικής Ελλάδος χαρίστηκε και στο σχολείο. Ο κ Κατεργιαννάκης μίλησε για τις εμπειρίες του στο ποδόσφαιρο και στην Εθνική Ελλάδας, απάντησε σε απορίες μαθητών και μοίρασε αυτόγραφα. Στο τέλος έγινε φιλικός αγώνας ποδοσφαίρου στην αυλή του σχολείου μεταξύ Ε’ και Στ’ τάξης.
Ακολουθεί βίντεο με φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση. Ευχαριστίες στην εκπ. Αγγλικών του σχολείου κ. Ναρίδου Ευμορφία η οποία βοήθησε στην λήψη φωτογραφιών.
Μαρία Κοσμίδου
Γυμνάστρια

Στο πλαίσιο του μαθήματος Αγγλικών της Δ’ τάξης με τίτλο ‘Animals’ οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίστηκαν σε ομάδες για τη συλλογή πληροφοριών για τα είδη που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο. Χρησιμοποιήθηκαν βιβλία, περιοδικά και το διαδίκτυο. Στόχος ήταν να ενισχυθούν η συνεργατικότητα,  οι επικοινωνιακές δεξιότητες και η χρήση Τ.Π.Ε.
Υπεύθυνη μαθήματος Αγγλικών
κ. Δέσποινα Ναλμπάντη

Για άλλη μια χρονιά μαθητές/τριες από την Δ,Ε και Στ τάξη έβαλαν την αθλητική στολή του σχολείου μας και συμμετείχαν στο σχολικό πρωτάθλημα που διοργανώνει η Ομάδα Φυσικής Αγωγής Δυτικής Θεσσαλονίκης. Λάβανε μέρος σε αγώνες ποδοσφαίρου,πετοσφαίρισης,καλαθοσφαίρισης. Οι αγώνες έγιναν με την μορφή φιλικού παιχνιδιού. Κερδίσαμε και χάσαμε. Μάθανε οι μικροί μαθητές/τριες – αθλητές/τριες να αγωνίζονται μέχρι τέλους. Άλλοτε η χαρά της νίκης επιβραβεύει την προσπάθεια και άλλοτε η λύπη της χαράς μας διδάσκει περισσότερα. Στους αγώνες είχαμε την υποστήριξη της κερκίδας από μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Η δασκάλα ενισχυτικής διδασκαλίας  κ.Έφη Βλάχου ενίσχυε κάθε φορά την ομάδα που αγωνιζόταν με το να οργανώνει την κερκίδα και να συντονίζει το σύνθημα του σχολείου (μιας και η ίδια το εμπνεύστηκε). Ακολουθεί βίντεο με φωτογραφικό υλικό από τους αγώνες. Φωτογραφίες πήραμε και από την σελίδα της Ομάδας Φυσικής Αγωγης.

Την φετινή σχολική χρονιά οι μαθητές.τριες της Ε τάξης συμμετείχαν με την γυμνάστρια τους σε etwinning project με θέμα “Values that sport teaches” (Οι αξίες που μας διδάσκει ο αθλητισμός)pizap.com14787084062301

Περιγραφή του έργου: Η συνεισφορά του αθλητισμού στην ζωή των μαθητών είναι πολύπλευρη. Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα ο αθλητισμός μπορεί όχι μόνο να βελτιώσει τις σωματικές δεξιότητες τους αλλά βοηθάει  στην ηθική και πνευματική τους εξέλιξη. Οι αξίες του αθλητισμού όπως συνεργασία, ομαδική δουλειά, αυτοσυγκέντρωση, τίμιο παιχνίδι, ισότητα κ.α μπορούν να συντελέσουν θετικά στην εξέλιξη της προσωπικότητάς τους. Με την συμμετοχή στο έργο οι μαθητές μου σε συνεργασία με μαθητές από την Ευρώπη έκαναν  εξάσκηση στα Αγγλικά, στις ΤΠΕ, έμαθαν  για την επικοινωνία μέσω διαδικτύου, και έμαθαν για τις αξίες που διδάσκει ο αθλητισμός.Ο μαγικός κόσμος του etwinning έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να πλησιάσουν την τεχνολογία με ένα διαφορετικό τρόπο και να συνδυάσουν την μάθηση με την χαρά ,την επικοινωνία, την φιλία. Έκαναν αναρτήσεις με σχόλια και φωτογραφίες σε συνεργατικά εργαλεία όπως το padlet, έκαναν μικρές παρουσιάσεις ppt,απάντησαν σε easypoll ερωτηματολόγιο, με το photopeach ζητήσαμε να μάθουμε πόσο καλά μας έμαθαν οι εταίροι, έκαναν το προφίλ τους και έστειλαν μηνύματα τόσο σε μένα όσο και σε μαθητές από τις άλλες χώρες και στο τέλος έκαναν αξιολόγηση του έργου. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το e-book του έργου.