Στο 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων οι μαθητές της Α’ Τάξης εξερεύνησαν το διάστημα. Μέσα από τις αρχές της διερευνητικής μάθησης, τα παιδιά ανακάλυψαν πώς η Γη, ο Ήλιος και η Σελήνη αλληλεπιδρούν σε ένα κοινό σύστημα. Η διαστημική μας περιπέτεια περιλάμβανε πολλές δράσεις: παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο, συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας για τους πλανήτες, τις εποχές και τη σημασία της προστασίας από τον ήλιο το καλοκαίρι, διαβάσαμε το παραμύθι «Ο Φεγγαροσκεπαστής», αναπαραστήσαμε τις φάσεις της Σελήνης χρησιμοποιώντας πλαστελίνη, παίξαμε διαδραστικά παιχνίδια και τέλος κατασκευάσαμε τους δικούς μας πυραύλους και διηγηθήκαμε φανταστικά ταξίδια στο Διάστημα!

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Καβακλιώτη Ελένη & Σκαρλάτου Αθανασία, Κοσμίδου Μαρία

Οι μαθητές της Β΄ τάξης, συμμετέχοντας στο Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Κλικ! Προστάτευσέ το», ανέλαβαν δράση για την προστασία και την παρατήρηση των πουλιών της περιοχής μας. Με ενθουσιασμό κατασκεύασαν ταΐστρες για τα πουλιά, παρατήρησαν τη φύση και απαθανάτισαν με τον φακό τους στιγμές από τη ζωή των φτερωτών φίλων μας.

Οι φωτογραφίες τους συμμετέχουν σε έκθεση φωτογραφίας, ενώ ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια μάς έδωσε η διάκριση μιας μαθήτριάς μας, η οποία έλαβε έπαινο για τη φωτογραφία της.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη δημιουργικότητα, την ευαισθησία και την αγάπη τους για το περιβάλλον!

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Κουκούλη Μάρθα

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν ενημερωτική δράση από την Τροχαία Χαλκηδόνας με θέμα την οδική ασφάλεια και τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).

Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους βασικούς κανόνες ασφαλούς κυκλοφορίας πεζών και ποδηλατών, τη σημασία της χρήσης ζώνης και κράνους, καθώς και για τη σωστή συμπεριφορά στον δρόμο. Μέσα από συζήτηση, παραδείγματα και εκπαιδευτικό υλικό, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν πόσο σημαντική είναι η υπεύθυνη στάση όλων μας για την πρόληψη ατυχημάτων.

Η δράση πραγματοποιήθηκε για όλους τους μαθητές του σχολείου και εντάσσεται παράλληλα στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων της Δ΄ τάξης, με στόχο την καλλιέργεια της υπευθυνότητας, της ασφάλειας και του σεβασμού στους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.

Ευχαριστούμε θερμά την Τροχαία Χαλκηδόνας για την πολύτιμη ενημέρωση και τη συνεργασία.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Μποδανίδου Εύη

e2d0f53e 8dca 4532 8fdf 1754d8693233

Την Πέμπτη 30 Απριλίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η δράση «Το κυλικείο μας… η επιχείρησή μας!», που οργανώθηκε από τους μαθητές και τους γονείς της Β΄ τάξης, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (υποθεματική «Επιχειρηματικότητα»), των δράσεων ενεργού πολίτη, του σχεδίου συνεργασίας σχολείου–γονέων και της προαγωγής της υγιεινής διατροφής.
Στόχος της δράσης ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές τη σημασία της υγιεινής διατροφής, αλλά και να έρθουν σε επαφή με βασικές έννοιες της επιχειρηματικότητας, όπως η οργάνωση, η συνεργασία και η πώληση προϊόντων.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στην προετοιμασία της δράσης, προτείνοντας ιδέες για υγιεινά σνακ, δημιουργώντας διαφημιστικές αφίσες, τον τιμοκατάλογο, και βοηθώντας στη διαμόρφωση του χώρου. Την ημέρα της δράσης προσφέρθηκαν υγιεινές επιλογές, όπως φρούτα, σπιτικά γλυκίσματα και άλλα θρεπτικά σνακ, τα οποία ετοιμάστηκαν με τη βοήθεια των γονέων.
Η δράση είχε μεγάλη ανταπόκριση από τους μαθητές και αποτέλεσε μια όμορφη εμπειρία συνεργασίας μεταξύ σχολείου, μαθητών και οικογένειας, προωθώντας παράλληλα υγιεινές διατροφικές συνήθειες.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς που στήριξαν την προσπάθεια και συνέβαλαν στην επιτυχία της δράσης.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Μάρθα Κουκούλη

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων στην υποθεματική ενότητα Εθελοντισμός και των Δράσεων Ενεργού Πολίτη, οι μαθητές της Β τάξης αφού μελέτησαν σχετικό υλικό και παρακολούθησαν διαδικτυακή ξενάγηση στο Κέντρο Διάσωσης ΑΡΧΕΛΩΝ στη Γλυφάδα Αττικής, προχώρησαν στην υιοθεσία μιας τραυματισμένης θαλάσσιας χελώνας, προσφέροντας με τη συμμετοχή τους τροφή και φάρμακα για την αποκατάστασή της.

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Γαύρου Βασιλική, Κουκούλη Μάρθα

Screenshot 2026 04 25 093355

 

 

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Ένα αστέρι στην καρδιά” στην υποθεματική ενότητα Εθελοντισμός, οι μαθητές πήραν μέρος στον δημιουργικό διαγωνισμό Φτιάξε το Δικό σου Αστέρι. Η δημιουργία τους έλαβε έπαινο συμμετοχής και στολίζει τον χώρο του σχολείου μας!

Συγχαρητήρια στους μικρούς μαθητές για την όμορφη δουλειά τους και για την καλή συνεργασία τους!

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Γαύρου Βασιλική

Screenshot 2026 04 25 093318

Οι μαθητές της Β’ τάξης συμμετείχαν σε μια διαδικτυακή ξενάγηση στον ΑΡΧΕΛΩΝ, στο πλαίσιο των δράσεων του Ενεργού Πολίτη και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Πριν από τη δράση, οι μαθητές ενημερώθηκαν μέσα από κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό για τη σημασία της προστασίας της θαλάσσιας ζωής και των οικοσυστημάτων. Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το έργο του Συλλόγου και να ευαισθητοποιηθούν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα θαλάσσια είδη.

Οι μαθητές προχώρησαν στην υιοθεσία μιας τραυματισμένης θαλάσσιας χελώνας, συμβάλλοντας έμπρακτα στην προστασία της και καλλιεργώντας αξίες υπευθυνότητας και ενεργού συμμετοχής.

Screenshot 2026 04 06 193702

Στον τρίτο κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές της Α΄τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Οι Νεροεξερευνητές», γνωρίζοντας τη σημασία του νερού μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες. Ζωγράφισαν και δραματοποίησαν τον κύκλο του νερού, τραγούδησαν για το νερό και συμμετείχαν σε μουσικοκινητικές δραστηριότητες. Συζήτησαν για τις χρήσεις του στην καθημερινότητα, εντόπισαν οικιακές συσκευές που το χρειάζονται και δημιούργησαν μια χειροτεχνία για την τάξη. Παράλληλα, έφτιαξαν σύνθετες λέξεις με τη λέξη «νερό» και προβληματίστηκαν, μέσα από δραστηριότητα «συμφωνώ ή διαφωνώ», για τους τρόπους ορθής χρήσης και εξοικονόμησής του.

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Καβακλιώτη Ελένη, Σκαρλάτου Αθανασια, Κοσμίδου Μαρία

Outlook f5mxz3gg

Σεισμός… και τώρα τι κάνω;

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα με θέμα «Σεισμός – και τώρα τι κάνω;».

Με τρόπο βιωματικό και ευχάριστο, τα παιδιά έμαθαν τι προκαλεί τους σεισμούς και γνώρισαν την κίνηση των τεκτονικών πλακών. Χρησιμοποιώντας παιχνίδια όπως το Jenga, και κομμάτια φελιζόλ, κατανόησαν πώς μετακινείται το έδαφος και πώς δημιουργείται ένας σεισμός.

Στη συνέχεια, συζήτησαν και εξασκήθηκαν σε όσα πρέπει να κάνουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από έναν σεισμό. Έμαθαν τους βασικούς αριθμούς έκτακτης ανάγκης, γνώρισαν τι πρέπει να περιέχει ένα μικρό «βαλιτσάκι ανάγκης» και συνειδητοποίησαν πόσο σημαντικό είναι να παραμένουμε ψύχραιμοι και προσεκτικοί.

Μέσα από δραστηριότητες, παιχνίδι και συνεργασία, οι μικροί μαθητές απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες που μπορούν να τους βοηθήσουν να νιώθουν ασφαλείς και προετοιμασμένοι.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Γαύρου Βασιλική

2c15f97b 6a54 4129 b27e a34e2991477d

Στο πλαίσιο του ΕργαστηρίουΔεξιοτήτων της Β τάξης “Σεισμός- και τώρα τι κάνω;”, πραγματοποιήσαμε μια βιωματική και δημιουργική δραστηριότητα για τα στρώματα της Γης. Αρχικά, οι μαθητές παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο προσαρμοσμένα στην ηλικία τους, μέσα από τα οποία γνώρισαν με απλό και κατανοητό τρόπο τον φλοιό, τον μανδύα και τον πυρήνα της Γης. Ακολούθησε συζήτηση στην τάξη, όπου τα παιδιά εξέφρασαν απορίες, σκέψεις και εντυπώσεις, συμμετέχοντας ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία.

Στη συνέχεια, περάσαμε στο δημιουργικό μέρος της δραστηριότητας. Οι μαθητές χρησιμοποίησαν πλαστελίνη διαφορετικών χρωμάτων για να κατασκευάσουν τη δική τους Γη, αναπαριστώντας τα στρώματά της. Μέσα από το παιχνίδι και την εργασία, τα παιδιά κατανόησαν καλύτερα τη δομή του πλανήτη μας, ανέπτυξαν τη φαντασία τους και συνεργάστηκαν με ενθουσιασμό. Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε με παρουσίαση των δημιουργιών τους και σύντομη ανακεφαλαίωση όσων μάθαμε, αφήνοντας σε όλους όμορφες εμπειρίες μάθησης.

Υπεύθυνη Εκπ/κός: Βασιλική Γαύρου

Screenshot 2026 02 21 194014