Η κ. Ανθή Τζιούτζια Εικαστικός στο σχολείο μας επιμελήθηκε και κατασκεύασε με μαθητές του σχολείου μας αποκριάτικες μάσκες και πολύχρωμα αποκριάτικα καπέλα. Οι μαθητές έτοιμοι να γιορτάσουν την αποκριά!
Επίσης μαθητές του Α1 και Α2 με τις δασκάλες τους κ. Χαρά Ματζίρη και Θωμαή Ανασγνώστου έπαιξαν παραδοσιακά αποκριάτικα παιχνίδια στην αυλή του σχολείου μας.
Οι μαθητές/τριες του Δ2 έπαιξαν τρίλιζα στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής με έναν διαφορετικό τρόπο. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 ομάδες . Κάθε ομάδα είχε 3 μαντήλια. Τα μαντήλια ήταν διαφορετικό χρώμα για την κάθε ομάδα. (Στο βίντεο χρησιμοποίησα φίλτρο και δεν φαίνονται τα χρώματα από τα μαντήλια. Η μια ομάδα είχε γαλάζια και η άλλη μπλε.) Στον χώρο του γυμναστηρίου κάναμε τρίλιζα με 9 στεφάνια. Οι ομάδες ξεκίνησαν και κάθε φορά ο πρώτος προσπαθούσε να κάνει τρίλιζα για την ομάδα του ή να αποτρέψει την τρίλιζα της άλλης ομάδας. Γρήγορο παιχνίδι, ακονίζει το πνεύμα , μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν παιχνίδι προθέρμανσης . Απολαύστε το!!!
Επίσης παίξαμε το “Ελευθερώστε τα αγαλματάκια” Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 ισάριθμες ομάδες. Η μια ήταν τα αγαλματάκια και μπήκαν μέσα σε στεφάνια. Ένας από αυτούς με μπάλες μπήκε στο κέντρο. Στόχος να πιάσουν τις πάσες που στέλνει ο κεντρικός για να ελευθερωθούν και να βοηθήσουν να ελευθερωθούν και οι άλλοι. Η άλλη ομάδα σε ρόλο άμυνας. Στο τέλος του παιχνιδιού οι ρόλοι άλλαξαν. Παιχνίδι συνεργασίας , εξάσκηση σε πάσες, άμυνα.
Ο χρόνος για τα Χριστούγεννα μετράει αντίστροφα καθημερινά για τους μαθητές/τριες στο σχολείο.Οι αίθουσες στολίστηκαν με δεντράκια και κάθε είδους χριστουγεννιάτικα στολίδια. Το ίδιο και η αίθουσα εκδηλώσεων. Όλοι στην αναμονή της έλευσης του Κυρίου.
Η εκπαιδευτικός εικαστικών κ. Ανθή Τζιούτζια έδωσε άλλη διάσταση φέτος στο σχολείο μας με τις καλλιτεχνικές της παρεμβάσεις. Είναι η πρώτη φορά που εικαστικός διδάσκει στο σχολείο μας και οι μαθητές/τριες μυούνται μαζί της στην τέχνη της ζωγραφικής και όχι μόνο. Με την καθοδήγησή λοιπόν της κ. Τζιούτζια ετοίμασαν Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά, στόλισαν τις αίθουσες, έκαναν σελιδοδείκτες.
Οι μαθητές/τριες των μικρών τάξεων ετοιμάζονται για την καθιερωμένη Χριστουγεννιάτικη γιορτή και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης κάνουν καθημερινά πρόβες το χορευτικό τους με το οποίο θα συμμετέχουν στην γιορτή.
Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν για τα επόμενα Χριστουγεννιάτικα νέα μας.!!!
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητα υιοθέτησης ενός πιο δραστήριου τρόπου ζωής των παιδιών και εφήβων και στην προσπάθεια να παρακινήσει τους μαθητές να συμμετάσχουν σε οποιοδήποτε είδος φυσικής δραστηριότητας με απώτερο στόχο τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης, την καλλιέργεια ή/και ενίσχυση της ευεξίας, υιοθετεί το σύνθημα της Μαθητιάδας ως λογότυπο της 3ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού για το τρέχον έτος 2016-2017 με θέμα: «Νιώσε τη χαρά της άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης και το φόβο της αποτυχίας: Αθλητισμός- Δικαίωμα για όλους».
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας ζωγράφισαν, αθλήθηκαν, έπαιξαν, χάρηκαν για άλλη μια χρονιά και έδειξαν με τον τρόπο τους πόσο τους αρέσει ο αθλητισμός,η γυμναστική. Και σύμφωνα με το πνεύμα της ημέρας ενδιαφέρθηκαν για την συμμετοχή και όχι για την νίκη.Και ένα μικρό βίντεο από τις δράσεις μας στις εγκαταστάσεις του Μακεδονικού.
Στα πλαίσια της εκμάθησης της Αγγλικής Γλώσσας, κατά το Σχολικό Έτος 2015-2016, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ΄ και Ε΄ τάξεων του Σχολείου μας, συμμετείχαν στην εκπόνηση ομαδικών εργασιών (projects) βάσει θεματικών ενοτήτων των βιβλίων τους.
Όλα τα παιδιά εργάστηκαν με αλληλοσεβασμό, κέφι και ευγενή άμιλλα, αποδεικνύοντας ότι διαθέτουν σημαντικές δεξιότητες τόσο στο γραπτό λόγο όσο και στην ευφάνταστη καλλιτεχνική δημιουργία.
Τέτοιες αξιέπαινες προσπάθειες αξίζει να επιβραβεύονται και να δημοσιοποιούνται.
Ευχαριστούμε θερμά και συγχαίρουμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους για την άψογη συνεργασία τους, που είχε ως στόχο την πραγματοποίηση αυτών των εντυπωσιακών εργασιών.
Για άλλη μια χρονιά οι μαθητές/τριες του σχολείου μας είχαν την χαρά να συμμετάσχουν και να αγωνιστούν στο σχολικό πρωτάθλημα που οργάνωσε η Ομάδα Φυσικής Αγωγής της Διεύθυνσης Β/μιας Εκ/σης Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Τα παιδιά από την αρχή της χρονιάς ρωτάνε πότε θα γίνουν οι αγώνες. Πότε θα αρχίσουν οι προπονήσεις, ποιοι θα είναι στις ομάδες.Λες και ζουν για αυτό!!!. Είναι ευχάριστο να έχουμε κάθε χρόνο συμμετοχή στο πρωτάθλημα. Οι αγώνες γίνονται με την μορφή φιλικού παιχνιδιού. Βασική επιδίωξη (όπως την θέτει το Υπουργείο παιδείας) είναι οι μαθητές/τριες να αποκομίσουν από την κάθε διοργάνωση τα ιδιαίτερα στοιχεία ευρύτερης παιδείας που ο αθλητισμός δύναται να προσφέρει μέσω της συμμετοχής, της προσπάθειας, του συναγωνισμού και της υπέρβασης.
Πήραμε μέρος σε αγώνες :Ποδοσφαίρου,Πετοσφαίρισης και Καλαθοσφαίρισης. Τα αποτελέσματα:
Ποδόσφαιρο
30 Χαλάστρας – 2ο Κυμίνων 4-0
30 Χαλάστρας – Δημ.Σχ.Άδενδρου 1- 1 και 4-2 στα πέναλτι.
Πετοσφαίριση.
3ο Χαλάστρας – Δημ.Σχ.Μαλγάρων 0-2
3ο Χαλάστρας – 2ο Κυμίνων 1-2
Καλαθοσφαίριση
30 Χαλάστρας -Δημ.Σχ. Γέφυρας 8-4
30 Χαλάστρας – Δημ.Σχ. Μαλγάρων 8-4
30 Χαλάστρας- Δημ.Σχ.’Αδενδρου 10-4
Στον ρόλο του φωτογράφου στο πρωτάθλημα ο κ. Πριμεράκης Γιώργος δάσκαλος της Στ. Την κερκίδα συντόνιζε η κ. Λαρίσα Ασλανίδου δασκάλα ΖΕΠ. Επίσης φωτογραφίες πήραμε και από το blog του γραφείου Φυσικής Αγωγής.
Συμμετοχή με projectστην Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική κοινότητα
Etwinning.
Οι μαθητές της Στ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Χαλάστρας με την γυμνάστριά τους κ. Κοσμίδου Μαρία συμμετείχαν και ολοκληρώνουν project στην Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική κοινότητα Etwinning.Συμμετείχαμε και την περσινή σχολική χρονιά στο Ewinning και το project μας διακρίθηκε με Εθνική και Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας.
Τίτλος του φετινού project : Etwinning Sports Academy – Ε.S.A
Σκοπός του είναι οι μαθητές/τριες να έρθουν σε επαφή θεωρητικά και πρακτικά με τα σπορ μέσα από την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση με μαθητές άλλων χωρών. Να κάνουν εξάσκηση τα Αγγλικά τους και να κάνουν χρήση νέων τεχνολογιών. Το project ξεκίνησε τον Οκτώβριο και ολοκληρώνεται τον Μάιο. Κάθε μήνας και μια διαφορετική δραστηριότητα. Ενδεικτικά κάποιες από τις δράσεις μας. Καλαθοσφαίριση, Χορός, Πετοσφαίριση, Αγώνες δρόμου, ομαδικά παιχνίδια, δημιουργία λογότυπου, ομαδική έκθεση με έργα από μαθητές των χωρών που συμμετέχουν με θέμα Ολυμπιονίκες, δημιουργία τραγουδιού για το project, skype συνομιλίες, εκμάθηση web2 εργαλείων. Με βίντεο, φωτογραφίες και web2 εργαλεία παρουσιάσαμε την δουλειά μας στην πλατφόρμα twinspace του etwinning.
Μέσα από την εμπλοκή τους σε project , οι μαθητές/τριες μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν , πώς να δημιουργούν και πώς να παρουσιάζουν την δουλειά τους. Επικοινωνούν με παιδιά άλλων χωρών, ενισχύουν την αυτοπεποίθησή τους και την κοινωνικότητά τους.
Οι χώρες και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν είναι:
Ελλάδα (Μαρία Κοσμίδου 3ο Δημ. Σχ. Χαλάστρας και Ανθούλα Δόση 8ο Δημ.Σχ.Ρόδου)
Σλοβενία( Edita Krosl – Os Velika Dolina )
Ισπανία( Salvador Paez Rodrigez –Marinaleda Sevillia)
Το τρειλερ τoυ project
Από την ομαδική έκθεση ζωγραφικής με θέμα Ολυμπιονίκες και με έργα παιδιών από Ελλάδα Σλοβενία Ισπανία.
Με την ολοκλήρωση του έργου θα υποβάλουμε αίτηση για Εθνική ετικέτα ποιότητας. Αν μας δοθεί το έργο μας μπαίνει αυτόματα στην λίστα για Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας και γιατί όχι και για Ευρωπαϊκό βραβείο.
Η 2η Πανελλήνια μέρα σχολικού αθλητισμού έδωσε ιδιαίτερη χαρά στους μαθητές μας. Ο φετεινός θεματικός άξονας ήταν : ” Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα” .Έγιναν δράσεις εντός και εκτός σχολείου.
Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση που έγινε στα παιδιά για να μπορέσουν να μυηθούν στην θεματολογία της ημέρας
Στο επόμενο βίντεο υπάρχει φωτογραφικό υλικό και βίντεο από τις δράσεις μας στο αθλητικό κέντρο του
“Μακεδονικού” όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γυμναστούν σε κάποια από τα Ολυμπιακά αθλήματα. Με αγωνιστικό πνεύμα, μπήκαν στον αθλητικό χώρο . ‘Άραγε βίωσαν το ” ευ αγωνίζεσθαι” ; Ή μήπως στην σημερινή εποχή τα Ολυμπιακά Ιδεώδη έχουν και αυτά κρίση;
Τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014 , με αφορμή την Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Χαλάστρας πραγματοποιήθηκε μια σειρά εκδηλώσεων αφιερωμένων στο θέμα της ημέρας. Οι εκδηλώσεις περιλάμβαναν διάφορα αθλήματα και προβολές που κινούνταν θεματικά πάνω στους άξονες «Ρατσισμός και διαφορετικότητα, όλοι ίσοι.» Αναγνωρίζοντας τη συμβολή του αθλητισμού στην προώθηση στάσεων, αξιών και δεξιοτήτων, δώσαμε την ευκαιρία στους μαθητές/τριες του σχολείου μας να συμμετάσχουν σε ενδιαφέροντα αθλήματα, να συνεργαστούν, να αγωνιστούν δίκαια, να χαρούν. Στο χώρο της βιβλιοθήκης του σχολείου μας προβάλλαμε αποσπάσματα ταινιών και μικρών βίντεο, σε κάθε τάξη ξεχωριστά, που μας έδωσαν αφορμή για συζήτηση σχετικά με την ευγενή άμιλλα, την αλληλεγγύη, την αλληλοβοήθεια αλλά και τη διαφορετικότητα και τα στερεότυπα. Τόσο οι αθλητικές εκδηλώσεις όσο και οι συζητήσεις μας, φροντίσαμε να πραγματοποιηθούν σ΄ένα πλαίσιο διαλόγου και σεβασμού ώστε να συμμετέχουν και να εφραστούν όλα τα παιδιά. Επίσης τα παιδιά εκφράστηκαν δημιουργικά φτιάχνοντας αφίσες , πανό ,το αλφαβητάρι των σπορ με θεματολογία τον άξονα « Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι»
Συνεργασία με φορείς. Στις δράσεις του σχολείου μας συμμετείχε και το Ολυμπιακό μουσείο με το πρόγραμμα «Το Ολυμπιακό μουσείο πάει σχολείο» .. Οι υπεύθυνες του προγράμματος κκ. Ζωή Μπαζούκα και Χριστίνα Τσίτα μύησαν τα παιδιά στα αθλήματα της ξιφασκίας και του ακοντίου , μας δώρισαν βιβλία για να εμπλουτίσουμε την βιβλιοθήκη του σχολείου και έκαναν απονομές στους μαθητές/τριες για την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.
Στο σχολείο μας παραβρέθηκαν οι γυμνάστριες-γονείς μαθητριών του σχολείου μας κ.κ Βάσω Σιδηροπούλου- Καλούδη και Αθηνά Μητροπούλου- Μπέγκα. Ανέλαβαν την ενόργανη γυμναστική και την πετοσφαίριση. Τις ευχαριστούμε για την βοήθεια.
Επίσης ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Χαλάστραςκ.Κανάκας Απόστολος , ο πρόεδρος τηςποδοσφαιρικής ομάδας της Χαλάστρας « Καμπανιακός»κ. Αντωνούδης Σταμάτης , ο προπονητής του Καμπανιακούκ.Υφαντίδης Λεωνίδας και ο προπονητής των Ελπίδων Χαλάστραςκ.Γρηγόρης Δίμτσης μίλησαν στους μαθητές/τριες για την αξία και τα οφέλη του αθλητισμού και βοήθησαν στην απονομή των αναμνηστικών μεταλλίων που δόθηκαν από το Ολυμπιακό μουσείο. Επίσης ο ι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τους αγαπημένους τους ποδοσφαιριστές , να φωτογραφηθούν μαζί τους και να παίξουν ποδόσφαιρο στο γήπεδό τους .. Eυχαριστούμε τον πρόεδρο του Καμπανιακού,τον προπονητή καθώς και τους ποδοσφαιριστές για την συνεργασία. Η Πανελλήνια ημέρα Σχολικού Αθλητισμού έφερε πιο κοντά μας φορείς της τοπικής κοινωνίας , του αθλητισμού δείχνοντας την διάσταση , τη φιλοσοφία και την δυναμική του σχολικού αθλητισμού στο πλαίσιο του σύγχρονου κοινωνικού σχολείου.
Διεξαγωγή προγράμματος Το πρόγραμμα περιλάμβανε τους εξής σταθμούς : Καλαθοσφαίριση, πετοσφαίριση, ποδόσφαιρο, σκυταλοδρομία, ενόργανη γυμναστική ξιφασκία, ακόντιο, μουσικές καρέκλες, μπόουλινγκ, ζούμπα, προβολή ταινιών -προβληματισμό-συζήτηση. Στην διεξαγωγή του προγράμματος συμμετείχαν η διευθύντρια Μπέμπη Στυλιανήκαι όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου: Αναγνώστου Θωμαή, Ζάικου Δέσποινα, Ματζίρη Χαρίκλεια, Δημήτρης Χατζηαγγελίδης , Καπακιάρης Κων/νος, Πηγαδάς Σωτήριος, Παπιγκιώτη Σταυρούλα , Γαύρου Βασιλική, Δημητριάδου Βαρβάρα ,Κοσμίδου Μαρία .
Οργάνωση: Μπέμπη Στυλιανή(διευθύντρια) και Κοσμίδου Μαρία (γυμνάστρια)
Πρόγραμμα δραστηριοτήτων
Πρόγραμμα προβολής στη βιβλιοθήκη
Τάξη Α’
Προβάλεται απόσπασμα της ταινίας του DISNEY «Αυτοκίνητα» (1.34΄ – 1.39 ), DVD
Στόχος: «Ο πραγματικός αγώνας είναι κάτι περισσότερο από μια νίκη»: συζήτηση για ευγενή άμιλλα, αλληλεγγύη, συνεργασία.
Τάξη Β’
1η : Προβάλεται απόσπασμα της ταινίας του DISNEY «Αυτοκίνητα» (1.34΄ – 1.39 ), DVD
2η : Προβάλλεται το Βιντεάκι «Οι επιλογές μας δημιουργούν το χαρακτήρα μας
Στόχοι: Συζήτηση για τη διαφορετικότητα και τα φαινομενικά «ελλείματα» που μπορεί να έχει κάποιος και τα οποία μπορούν να γίνουν τα πλεονεκτήματά του. Αναλογίες μεταξύ των δύο προβολών, ομοιότητες.
Τα μαθήματα άρχισαν και οι μαθητές γυμνάζονται,παίζουν ,χαίρονται.Καλλιεργούν κινητικές δεξιότητες, αναπτύσσουν τα ταλέντα και τις ικανότητές τους στον αθλητισμό.Μαθαίνουν κανόνες στο παιχνίδι και κανόνες συμπεριφοράς….αλλά και ανυπομονούν γιατί η Δευτέρα 6 Οκτωβρίου θεσπίστηκε σαν μέρα αφιερωμένη σε αθλητικές δραστηριότητες…..Αυτό παιδιά σημαίνει…..πολύ παιχνίδι……
Προς το παρόν μια γεύση από κάποια μαθήματά μας στην αυλή και στο γυμναστήριο.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.