Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης, στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών, υλοποίησαν ένα δημιουργικό πρότζεκτ με θέμα χώρες του κόσμου. Κάθε ομάδα επέλεξε μια χώρα και παρουσίασε βασικά στοιχεία για τον πολιτισμό, τη γεωγραφία και την καθημερινή ζωή της, χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο γεγονός ότι στις χώρες που μελέτησαν τα Αγγλικά ομιλούνται ως επίσημη ή ευρέως διαδεδομένη γλώσσα, δίνοντας έτσι στους μαθητές την ευκαιρία να κατανοήσουν τη σημασία των Αγγλικών ως παγκόσμιου μέσου επικοινωνίας.

Υπεύθυνη Εκπ/κός: Γαύρου Βασιλική

 

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Άγριας Ζωής (3 Μαρτίου) οι μαθητές των Δ΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με το φυσικό περιβάλλον των άγριων ζώων και αναζήτησαν πληροφορίες για τα είδη ζώων που είναι υπό εξαφάνιση. Έπειτα δημιούργησαν τρισδιάστατες μινιατούρες, αφίσες και γρίφους. Οι δραστηριότητες αυτές οργανώθηκαν από τη κ. Ευμορφία Ναρίδου και πραγματοποιήθηκαν στο μάθημα της Αγγλικής γλώσσας.

Την Πέμπτη 27/2/2020 η χορευτική ομάδα του σχολείου συμμετείχε στο “Αποκριάτικο Χορευτικό Μαθητικό Αντάμωμα” που οργανώθηκε από την Συντονίστρια Φυσικής Αγωγής κ. Όλγα Βασιλειάδου και έγινε στο Ε.Α.Κ. Νεάπολης. Στην εκδήλωση συμμετείχαν 20 σχολεία από Α/θμια και Β/θμια της Δυτικής Θεσσαλονίκης.Μέλη της χορευτικής ομάδας που εκπροσώπησε το σχολείο  ήταν μαθητές/τριες  από Δ΄Ε΄και Στ΄τάξη. Χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς από Θράκη( Ξέσυρτο,Ζωναράδικο,Συρτό Συγκαθιστό) Μακεδονία (Ζάραμο,Τσουράπια,Μήλο μου Κόκκινο, Γαλάζιος Πετεινός) Κρήτη (Σιγανό, Πεντοζάλη) και Αποκριάτικο (Σκούπα Λέρου).Υπεύθυνη  η γυμνάστρια Μαρία Κοσμίδου. Συνοδός η κ. Χρύσα Μακρίδου. Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πληρωμή του λεωφορείου που μας μετέφερε αλλά και τις μητέρες παιδιών που μας συνόδεψαν.

“Αγαπώ την Άθληση-Αγαπώ την Υγεία μου” ήταν το σύνθημα της φετινής Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού η οποία εναρμονίστηκε με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Αθλητισμού.

Κεντρικός στόχος ήταν η ενεργοποίηση των μαθητών/τριών για συμμετοχή τους σε οργανωμένες αθλητικές δράσεις εντός του σχολείου, μέσω της ενημέρωσης της μαθητικής κοινότητας για τα ευεργετικά οφέλη της άθλησης σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή, με στόχο την απόκτηση
ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Συνεχίστε την ανάγνωση

Φέτος οι αθλητικές εκδηλώσεις στο σχολείο ήταν τελείως διαφορετικές από τις άλλες χρονιές. Και αυτό γιατί οι γονείς δεν ήταν απλοί θεατές αλλά μπήκαν στην σειρά και έπαιξαν μαζί με τα παιδιά τους. Η πρόσκληση που τους δόθηκε είχε σαφείς οδηγίες “βάλτε αθλητικά παπούτσια,άνετα ρούχα και ελάτε να παίξετε”…..έτσι και έγινε. Η μεγάλη μας αυλή φιλοξένησε σε κάθε γωνιά της και από μια τάξη. Μικρά και μεγάλα παιδιά έπαιξαν για την χαρά της συμμετοχής αλλά και για την νίκη. Η χαρά ζωγραφισμένη στα πρόσωπα όλων. Δεν ξέρω αν το χάρηκαν περισσότερο τα μικρά ή τα μεγάλα παιδιά!!!! Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων φρόντισε για τον μπουφέ!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους δασκάλους που βοήθησαν στην διεξαγωγή των παιχνιδιών.

Διοργάνωση Μαρία Κοσμίδου γυμνάστρια

Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου σας εύχονται ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Νέες διακρίσεις και μετάλλια για τη μαθήτρια μας Μπέντη Κατερίνα.

Στον διασυλλογικό Αγώνα Ρυθμικής Γυμναστικής Δ΄κατηγορίας (Β΄Περιφέρειας) απέσπασε

την 1η Θέση στο Ελεύθερο, τη 2η Θέση στο Σύνθετο Ομαδικό, την 3η Θέση στο Σχοινάκι και την 8η στο Στεφάνι. Συγχαρητήρια στην πρωταθλήτριά μας!

Το παιχνίδι που δημιουργήσαμε ανήκει στη κατηγορία Λαβύρινθος. Για την δημιουργία του παιχνιδιού έγινε μια διαθεματική προσσέγιση. Τα παιδιά διαβάσανε μέσα στη τάξη το έργο σε παιδική έκδοση (Καβακλιώτη Ελένη , Ματθαιάκης Αντώνης).

Στη συνέχεια στο πλαίσιο του μαθήματος της μουσικής έγινε η ηχογράφηση του τραγουδιού (Βέττα Παρασκευή) με την συμμετοχή όλων των παιδιών της ΣΤ’ Τάξης.

 

Επίσης στο μάθημα των εικαστικών έγιναν τα γραφικά του παιχνιδιού (Σάτκα Ελένη).

 

 

Τέλος στο πλαίσιο του μαθήματος της πληροφορικής έγινε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του παιχνιδιού. (Αρβανίτη Αικατερίνη).

Η Δ’ Τάξη του 3ου Δ.Σ  Χαλάστρας στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής  έλαβε μέρος στον 22ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικής Δημιουργίας για τους Πρόσφυγες 2018 με θέμα “Ένα σπίτι μακριά από το σπίτι”.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Βρεττανίδου Αμαλία ΠΕ70.5,  Αρβανίτη Κατερίνα ΠΕ86

 

 

Οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης είχαν την ευκαιρία την Παρασκευή 12/4/19 να παρευρεθούν στο περίπτερο 16 και 17 της ΔΕΘ και να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα Ημέρες Άθλησης -BE ACTIVE . Οι δράσεις  οργανώθηκαν από την Συντονίστρια Εκπαιδευτικού  Έργου Φυσικής Αγωγής κ. Βασιλειάδου Όλγα. Αρχικά τα παιδιά ξεναγήθηκαν στο περίπτερο 17 όπου  Ομοσπονδίες παρουσίαζαν διάφορα αθλήματα. Σε κάποια από αυτά τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κάνουν και μια μικρή εξάσκηση. Δοκίμασαν την πυγμαχία, είδαν μια προπόνηση καλλιτεχνικής κολύμβησης, έκαναν ενόργανη γυμναστική και ανέβηκαν σε τοίχος αναρρίχησης. Κατόπιν πήγαμε στο 16 περίπτερο και έπαιξαν σε αγώνες καλαθοσφαίρισης πετοσφαίρισης και συμμετείχαν στο kid’s athletics. Η χαρά τους απερίγραπτη!!!! Δεν ήθελαν να φύγουν. Η Φυσική Αγωγή στα καλύτερά της!!

Στο τέλος του προγράμματος ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμου κ. Βασιλειάδης Παναγιώτης έδωσε τα αναμνηστικά στους γυμναστές των σχολείων που συμμετείχαν.. Ελπίζουμε το πρόγραμμα να επανηφθεί και του χρόνου.!!!

 

 

Αξιόλογες δουλειές ήταν το αποτέλεσμα του διαθεματικού προγράμματος της Στ΄τάξης που οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις εκπαιδευτικούς κ. Βασιλική Γαύρου (Αγγλικών) και κ. Ελένη Σάτκα (Εικαστικών). Στο πλαίσιό του οι μαθητές και μαθήτριες ασχολήθηκαν με σημαντικούς ζωγράφους αναζητώντας στοιχεία για τη ζωή και το έργο τους και τα παρουσίασαν στην αγγλική γλώσσα.