Φωταγωγήσαμε το δέντρο μας !!!

Απόψε, Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017 μέσα σε γιορτινό κλίμα, ανάψαμε το δέντρο μας, οι μαθητές μας τραγούδησαν και έπαιξαν με τα μουσικά τους όργανα χριστουγεννιάτικες μελωδίες και στη συνέχεια όλοι οι παρευρισκόμενοι επισκέφτηκαν το εορταστικό bazaar που δημιούργησαν  δάσκαλοι και μαθητές, και οργάνωσε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων.

Ευχαριστούμε τους εκπροσώπους της Ομάδας Αλληλεγγύης Αλιβερίου, του Εμπορικού Συλλόγου Αλιβερίου, του Συλλόγου Γυναικών Αλιβερίου και Περιχώρων, Διευθυντές σχολείων, γονείς και όσους ακόμα τίμησαν την εκδήλωσή μας. Αξίζουν συγχαρητήρια στους μαθητές μας (χορωδία) για την όμορφη εκδήλωση που μας παρουσίασαν !!!!

Σας περιμένουμε την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 18:00 μ.μ. στη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας.