Άναμμα Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Εορταστικό bazzar

Η προετοιμασία για τις χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις του σχολείου από τους μαθητές, εκπαιδευτικούς αλλά και από το Δ.Σ. του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων πλησιάζει προς  το τέλος. Τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 17:00 μ.μ. θα φωταγωγήσουμε το χριστουγεννιάτικο μας δέντρο στο προαύλιο, θα ακούσουμε τα κάλαντα από τη χορωδία του σχολείου και θα σας κεράσουμε όλους γλυκά.

Πάρα πολλά εκθέματα με χριστουγεννιάτικο θέμα, χειροποίητες κατασκευές από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου και το συμβούλιο των γονέων και κηδεμόνων θα είναι στη διάθεση του κόσμου που θα επισκεφτεί το σχολείο από τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου έως την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου το βράδυ, μετά το πέρας της Χριστουγεννιάτικης γιορτής.

Στις φωτογραφίες βλέπετε ένα μικρό δείγμα από τις κατασκευές των εκπαιδευτικών του σχολείου μας και το εορταστικό κλίμα που επικρατεί. Σας περιμένουμε λοιπόν να φωταγωγήσουμε το δέντρο μας τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017 που θα σηματοδοτήσει την έναρξη των εκδηλώσεων !!!