Αποτελέσματα οδοντιατρικής εξέτασης της “Δράσης οδοντιατρικού ελέγχου για τη στοματική υγεία”

Ολοκληρώθηκε η δράση οδοντιατρικού ελέγχου στο πλαίσιο των προληπτικών δραστηριοτήτων του οδοντιατρείου του Κέντρου Υγείας Αλιβερίου, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου και Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017, στο χώρο του σχολείου από την επικουρική οδοντίατρο του Κ.Υ.Α. κα Σκαρλή Σταυρούλα, για τους μαθητές και τις μαθήτριες των τάξεων Α΄ και Β΄.

Τα αποτελέσματα δόθηκαν στους γονείς μαζί με οδηγίες που μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στη διατήρηση της στοματικής υγείας του παιδιού. Η συμμετοχή των παιδιών ήταν καθολική και από τις δύο τάξεις, αφού όλοι οι γονείς συναίνεσαν ώστε να πραγματοποιηθεί η παραπάνω δράση και μάλιστα για τους μικρούς μας μαθητές ήταν μια πολύ ευχάριστη εξέταση που την περίμεναν με ανυπομονησία !!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ  & ΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ ΤΟΥ Κ.Υ.Α.