Δράση οδοντιατρικού ελέγχου και ενημέρωσης για τη Στοματική Υγεία στο σχολείο μας
Την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου και την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017 θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας πρόγραμμα για τους κανόνες υγιεινής καθώς και οδοντιατρικός έλεγχος και ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή, για τους μαθητές των μικρότερων τάξεων, από το οδοντιατρείο του Κέντρου Υγείας Αλιβερίου.
