“Χριστούγεννα Αλληλεγγύης 2017”
Τα φετινά Χριστούγεννα το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση που οργανώνει η Ομάδα Αλληλεγγύης Αλιβερίου με σκοπό να συγκεντρωθούν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, για την στήριξη ευπαθών οικογενειών της περιοχής μας.
Για το λόγο αυτό μαθητές και γονείς φέρνουμε στο σχολείο μας ότι μπορούμε και όσα μπορούμε, μέχρι την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017.

Αφίσα Ομάδας Αλληλεγγύης Αλιβερίου
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ – ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ – ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ !!!