Το Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018 κατά τις πρωινές ώρες, ειδικό συνεργείο προέβη σε απολύμανση των αιθουσών και των λοιπών χώρων του σχολείου, έτσι ώστε τη Δευτέρα με την έναρξη των μαθημάτων όλοι οι χώροι να είναι ασφαλείς για τους μαθητές.

Την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2108 κόψαμε τις βασιλόπιτες που πρόσφερε και φέτος ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας.
Οι τυχεροί μαθητές ήταν:
Το δώρο για κάθε τυχερό μαθητή ήταν ένα τετράδιο και ένα γούρι και αυτά προσφορά του Συλλόγου.
Τυχερή εκπαιδευτικός η κα Αποστόλου Βασιλική (καθηγήτρια αγγλικών)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΥΓΕΙΑ, ΠΡΟΟΔΟ & ΤΥΧΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ !!!
Την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018 μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων με τους εκπαιδευτικούς και το Δ/ντή του σχολείου επισκεφτήκαμε το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών “Σπύρος Λούης” (Ο.Α.Κ.Α.) στα πλαίσια προγραμματισμένης εκπαιδευτικής επίσκεψης.
Μας υποδέχτηκαν αθλητές χόκεϊ επί χόρτου της ομάδας του Παναθηναϊκού καθώς και έμπειροι γυμναστές άλλων αθλημάτων. Η χαρά των παιδιών απερίγραπτη. Κατευθύνθηκαν στις αθλητικές εγκαταστάσεις και μετά από μια μικρή περιήγηση, το σχετικό ζέσταμα (ζούμπα για τις μαθήτριες) και την παρουσίαση των αθλημάτων, χωρίστηκαν σε ομάδες και συμμετείχαν στα παρακάτω αθλήματα – παιχνίδια:
Βόλεϊ, χάντμπολ, τοξοβολία, σκοποβολή, πινγκ πονγκ, μπάμπιγκτον, ξιφασκία και φυσικά ποδόσφαιρο και στίβο
Στο τέλος του προγράμματος καταενθουσιασμένοι οι μαθητές μας από το αποτέλεσμα, όλοι μαζί καθίσαμε στις κερκίδες του κεντρικού γηπέδου του Ο.Α.Κ.Α. για τις απονομές μεταλλίων σε όλες τις τάξεις. Οι απονομές έγιναν από την πρωταθλήτρια στο βόλεϊ Νίκη Καραχάλιου.

Το πρόγραμμα “Παιχνίδια στα βήματα των Ολυμπιονικών” που συμμετείχαν οι μαθητές υπό την επίβλεψη έμπειρων γυμναστών, σε συνδυασμό με τις εκπληκτικές εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Σταδίου ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για τους μαθητές μας και μια επιτυχημένη εκπαιδευτική – ψυχαγωγική εκδρομή !!!
Ξεκίνησε η νέα δράση “Η τσάντα στο σχολείο” που καθιέρωσε το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων από τον πρώτο μήνα του 2018 σε όλα τα σχολεία, με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων – παιδιών.
Την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018 λοιπόν, μαθητές και μαθήτριες θα αφήσουν την τσάντα τους στο σχολείο και οι δάσκαλοί τους θα τους ενημερώσουν για τυχόν αλλαγές που θα προκύψουν στο πρόγραμμα μαθημάτων της Δευτέρας 29 Ιανουαρίου 2018.
Την Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018 επιλέξαμε να “πρασινίσουμε” ένα από τα παρτέρια του σχολείου μας. Έτσι μετά την προσφορά πέντε δέντρων (δύο λέιλαντ, δύο αριζόνικα κυπαρίσσια και ένα καλλιστήμονα) από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης μαζί με τη δασκάλα τους και τον Δ/ντή του σχολείου, έδωσαν χρώμα και άρωμα σε παρτέρι πλησίον της κεντρικής εισόδου με σκοπό να συνεχίσουμε την ίδια δράση και στα υπόλοιπα παρτέρια του σχολείου ανανεώνοντας το σχολικό μας κήπο.









ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΎ ΜΑΣ
Το Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018 κατά τις πρωινές ώρες, ειδικό συνεργείο προέβη σε απολύμανση των αιθουσών και των λοιπών χώρων του σχολείου, έτσι ώστε τη Δευτέρα με την έναρξη των μαθημάτων όλοι οι χώροι να είναι ασφαλείς για τους μαθητές.

Το διδακτικό έτος 2017-2018 το σχολείο μας θα υλοποιήσει δύο προγράμματα κατόπιν έγκρισης από την επιτροπή σχολικών δραστηριοτήτων του υπεύθυνου γραφείου της Π/θμιας Εκπ/σης Ευβοίας.
Πιο συγκεκριμένα
1. “Κυκλοφορώ με ασφάλεια – κυκλοφοριακή αγωγή” ( από τους μαθητές και τις μαθήτριες των ΣΤ΄ και Ε΄ τάξεων, με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την κα Κοντάκη Αικατερίνη και κα Κάργα Αλεξία – Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας)

Η Αγωγή Υγείας, όπως αυτή ορίζεται από τα σχετικά κείμενα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και κριτικής σκέψης των μαθητών/τριών με την υιοθέτηση υγιών στάσεων και συμπεριφορών αφενός για τη βελτίωση της ψυχικής και σωματικής υγείας και αφετέρου για την αναβάθμιση του κοινωνικού και φυσικού περιβάλλοντος.
2. “Ήθη και έθιμα της περιοχής μας (Νότια Εύβοια) που χάνονται στο πέρασμα του χρόνου” ( από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ τάξης, με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την κα Αθανασίου Αλεξάνδρα και τον Δ/ντή του σχολείου – Πρόγραμμα Πολιτιστικών Θεμάτων)
Τα πολιτιστικά προγράμματα είναι μία δημιουργική διαδικασία που έχει στόχο την προώθηση του πολιτισμού και την καλλιέργεια της αισθητικής μέσα από την έρευνα, την μελέτη και τη δημιουργία.