Ευχές
Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, σας εύχονται Χρόνια πολλά, δημιουργικά, με πολλά χαμόγελα και αληθινή αγάπη.

Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, σας εύχονται Χρόνια πολλά, δημιουργικά, με πολλά χαμόγελα και αληθινή αγάπη.

Την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 6:00 μ.μ. οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄ και Β΄ τάξεων, μας παρουσίασαν τη γιορτή για τα Χριστούγεννα, μαζί με τις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄ (χορωδία) με τη συνοδεία μουσικών οργάνων από μαθητές και δασκάλα του σχολείου μας.
Πλήθος κόσμου, ανάμεσά τους και ο ιερέας της ενορίας Καράβου, ο πρόεδρος και τα μέλη του τοπικού συμβουλίου της κοινότητας Αλιβερίου, το συμβούλιο του συλλόγου γονέων, αλλά και πολλοί γονείς και κηδεμόνες παραβρέθηκαν και παρακολούθησαν τη γιορτή που επιμελήθηκαν οι δασκάλες των τάξεων (Α΄ και Β΄) μαζί με τη γυμνάστρια του σχολείου αλλά και τη συνεργασία των υπολοίπων εκπαιδευτικών που επιμελήθηκαν το μακιγιέρ και τα κουστούμια της παράστασης.
Τα δύο δρώμενα «Τα Χριστούγεννα της Κυρίας Κρίσης» (επίκαιρο) και «Το κοριτσάκι με τα σπίρτα» (σε διασκευή) μας ταξίδεψαν στη μαγεία των Χριστουγέννων. Η χορωδία τραγούδησε χριστουγεννιάτικα κάλαντα καθώς επίσης και κάλαντα στις δύο από τις τρεις ξένες γλώσσες που διδάσκονται (αγγλικά και γαλλικά) με την επιμέλεια των εκπαιδευτικών των ξενόγλωσσων.







Ευχαριστούμε όλους τους καλεσμένους που παραβρέθηκαν και τίμησαν την γιορτή αλλά και για την υποδειγματική τους παραμονή. Πολλά, πολλά μπράβο στους μαθητές και τις μαθήτριες για την υπέροχη και πετυχημένη γιορτή που μας παρουσίασαν μέσα σε μία άκρως χαρμόσυνη ατμόσφαιρα !!! 


Η αυλαία των εορταστικών χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων έκλεισε με την επίσκεψη στο χώρο του bazaar, το οποίο οργάνωσε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, με τις εικαστικές δημιουργίες δασκάλων και μαθητών όλων των τάξεων του σχολείου μας.
ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!
Στο σχολείο μας συγκεντρώσαμε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για ευπαθείς οικογένειες της περιοχής μας, μέσα από τη συμμετοχή μας στη δράση “Χριστούγεννα Αλληλεγγύης” που οργάνωσε η Ομάδα Αλληλεγγύης Αλιβερίου. Η ανταπόκριση των μαθητών και των οικογενειών τους ήταν συγκινητική. Τα συγκεντρωθέντα είδη παρέδωσε το σχολείο μας στην Ομάδα Αλληλεγγύης την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017 (Μια ημέρα μετά την “Παγκόσμια Ημέρα Αγάπης”) ενόψει των Χριστουγέννων. 


Την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017 θα γίνει εκκλησιασμός των μαθητών όλων των τάξεων του σχολείου μας. Τις υπόλοιπες ώρες το σχολείο θα λειτουργήσει σύμφωνα με το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα. Το ολοήμερο τμήμα θα λειτουργήσει κανονικά.

Την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 6:00 μ.μ. σας περιμένουμε στη χριστουγεννιάτικη γιορτή που θα παρουσιάσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας.

Απόψε, Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017 μέσα σε γιορτινό κλίμα, ανάψαμε το δέντρο μας, οι μαθητές μας τραγούδησαν και έπαιξαν με τα μουσικά τους όργανα χριστουγεννιάτικες μελωδίες και στη συνέχεια όλοι οι παρευρισκόμενοι επισκέφτηκαν το εορταστικό bazaar που δημιούργησαν δάσκαλοι και μαθητές, και οργάνωσε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων.
Ευχαριστούμε τους εκπροσώπους της Ομάδας Αλληλεγγύης Αλιβερίου, του Εμπορικού Συλλόγου Αλιβερίου, του Συλλόγου Γυναικών Αλιβερίου και Περιχώρων, Διευθυντές σχολείων, γονείς και όσους ακόμα τίμησαν την εκδήλωσή μας. Αξίζουν συγχαρητήρια στους μαθητές μας (χορωδία) για την όμορφη εκδήλωση που μας παρουσίασαν !!!!










Σας περιμένουμε την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 18:00 μ.μ. στη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας.
Δίπλα στην κεντρική είσοδο και στη γωνία των δύο κάθετων δρόμων, την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2017 τοποθετήσαμε πινακίδα (διπλής όψεως) με την επωνυμία του σχολείου και με έξοδα της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής. Η κίνηση αυτή, εκτός από τη συμβολική σημασία που έχει, κάνει περισσότερο ορατό το σχολείο μας ιδιαίτερα για αυτούς που θα θελήσουν να το επισκεφτούν για πρώτη φορά.


Τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 5:00 μ.μ. σας περιμένουμε στο σχολείο για να φωταγωγήσουμε όλοι μαζί το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο, να τραγουδήσουμε τα κάλαντα με τη χορωδία του σχολείου μας, να σας κεράσουμε και να σας παρουσιάσουμε το εορταστικό bazzar που έχουμε ετοιμάσει με πολύ μεράκι !!!

Η προετοιμασία για τις χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις του σχολείου από τους μαθητές, εκπαιδευτικούς αλλά και από το Δ.Σ. του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων πλησιάζει προς το τέλος. Τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 17:00 μ.μ. θα φωταγωγήσουμε το χριστουγεννιάτικο μας δέντρο στο προαύλιο, θα ακούσουμε τα κάλαντα από τη χορωδία του σχολείου και θα σας κεράσουμε όλους γλυκά.
Πάρα πολλά εκθέματα με χριστουγεννιάτικο θέμα, χειροποίητες κατασκευές από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου και το συμβούλιο των γονέων και κηδεμόνων θα είναι στη διάθεση του κόσμου που θα επισκεφτεί το σχολείο από τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου έως την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου το βράδυ, μετά το πέρας της Χριστουγεννιάτικης γιορτής.













Στις φωτογραφίες βλέπετε ένα μικρό δείγμα από τις κατασκευές των εκπαιδευτικών του σχολείου μας και το εορταστικό κλίμα που επικρατεί. Σας περιμένουμε λοιπόν να φωταγωγήσουμε το δέντρο μας τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017 που θα σηματοδοτήσει την έναρξη των εκδηλώσεων !!!
Ολοκληρώθηκε η δράση οδοντιατρικού ελέγχου στο πλαίσιο των προληπτικών δραστηριοτήτων του οδοντιατρείου του Κέντρου Υγείας Αλιβερίου, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου και Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017, στο χώρο του σχολείου από την επικουρική οδοντίατρο του Κ.Υ.Α. κα Σκαρλή Σταυρούλα, για τους μαθητές και τις μαθήτριες των τάξεων Α΄ και Β΄.
Τα αποτελέσματα δόθηκαν στους γονείς μαζί με οδηγίες που μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στη διατήρηση της στοματικής υγείας του παιδιού. Η συμμετοχή των παιδιών ήταν καθολική και από τις δύο τάξεις, αφού όλοι οι γονείς συναίνεσαν ώστε να πραγματοποιηθεί η παραπάνω δράση και μάλιστα για τους μικρούς μας μαθητές ήταν μια πολύ ευχάριστη εξέταση που την περίμεναν με ανυπομονησία !!!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ & ΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ ΤΟΥ Κ.Υ.Α.
Τα φετινά Χριστούγεννα το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση που οργανώνει η Ομάδα Αλληλεγγύης Αλιβερίου με σκοπό να συγκεντρωθούν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, για την στήριξη ευπαθών οικογενειών της περιοχής μας.
Για το λόγο αυτό μαθητές και γονείς φέρνουμε στο σχολείο μας ότι μπορούμε και όσα μπορούμε, μέχρι την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017.

Αφίσα Ομάδας Αλληλεγγύης Αλιβερίου
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ – ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ – ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ !!!
Καλωσορίζουμε την εκπαιδευτικό κα Στρουμπούλη Βασιλική ΠΕ07 (Γερμανικά) και της ευχόμαστε καλή τοποθέτηση στην σχολική μας μονάδα. Μετά την τοποθέτησή της οι ανάγκες σε διδακτικό προσωπικό έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί, εκκρεμεί μόνο η ειδικότητα της μουσικής ΠΕ16.

Για το εκπαιδευτικό προσωπικό της σχολικής μας μονάδας μπορείτε να ενημερώνεστε από τη σελίδα Σύλλογος Διδασκόντων —- Εκπαιδευτικοί —- 2017 – 2018
Το σχολείο μας διοργανώνει το μήνα Δεκέμβριο, εορταστικό bazaar με δημιουργίες μαθητών και δασκάλων!!! Σκοπός μας να κατασκευάσουμε εικαστικές πρωτότυπες δημιουργίες, που θα αρέσουν σε εμάς αλλά και να προκαλέσουν το ενδιαφέρον σε όσους θα το τιμήσουν τις ημέρες της παρουσίασης.



Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αρωγός στην προσπάθειά μας στηρίζει από την πρώτη στιγμή το εγχείρημά μας, προσφέροντας την απαραίτητη οικονομική στήριξη αλλά και την άριστη συνεργασία και σίγουρα τον ευχαριστούμε ιδιαιτέρα για αυτό.
Οι πόροι που θα συγκεντρωθούν από το σύλλογο θα καλύψουν ανάγκες της σχολικής μας μονάδας με γνώμονα πάντα την καλύτερη ποιότητα του σχολικού περιβάλλοντος προς όφελος των μαθητών μας.
Σε νεότερο άρθρο θα σας ανακοινώσουμε το πρόγραμμα παρουσίασης και περισσότερο φωτογραφικό υλικό…
Την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου και την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017 θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας πρόγραμμα για τους κανόνες υγιεινής καθώς και οδοντιατρικός έλεγχος και ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή, για τους μαθητές των μικρότερων τάξεων, από το οδοντιατρείο του Κέντρου Υγείας Αλιβερίου.