Το σχολείο μας συμμετείχε στο καινοτόμο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα SCHOOLinHUB https://schoolinhubproject.eu/
Στο πλαίσιο αυτής της επιτυχίας, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Α’θεσ/κης κ.Ευάγγελος Κελεσίδης, η Σχολική Σύμβουλος κ.Γαλήνη Δεμιρτζόγλου και η Διευθύντρια κ.Τίνα Παυλίδου ταξίδεψαν στη Βαρσοβία, όπου εκπροσώπησαν επάξια τη σχολική μας κοινότητα σε Διεθνές Συνέδριο.
Εκεί συμμετείχαν ενεργά σε συνομιλίες με θέμα την συμπερίληψη (inclusion) στην εκπαίδευση.
Τι είναι το πρόγραμμα SCHOOLinHUB και ποιος είναι ο στόχος του;
Το SCHOOLinHUB είναι μια πρωτοποριακή ευρωπαϊκή πρωτοβουλία.
Ο βασικός του στόχος είναι: Μετασχηματισμός του σχολείου σε έναν ζωντανό «κόμβο» (hub) κοινωνικής και εκπαιδευτικής ενσωμάτωσης.
Γεφύρωση των γλωσσικών και πολιτισμικών εμποδίων για παιδιά με μεταναστευτικό ή διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο.
Ολιστική υποστήριξη μαθητών μικρής ηλικίας (4-7 ετών), των εκπαιδευτικών, αλλά και των ίδιων των οικογενειών τους.
Δημιουργία μιας συμπεριληπτικής κοινότητας μέσα από σύγχρονες μεθόδους (όπως το παιχνίδι και οι κοινωνικές ιστορίες), όπου κανένα παιδί δεν νιώθει απομονωμένο.
Η σημασία της διάκρισης αυτής, αποτελεί την επιβράβευση των συνεχών προσπαθειών του σχολείου μας να προσφέρει ένα ασφαλές, δίκαιο και ανοιχτό εκπαιδευτικό περιβάλλον για όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά.
Η παρουσία της Διεύθυνσής μας στη Βαρσοβία μας έδωσε την ευκαιρία να μοιραστούμε καλές πρακτικές με συναδέλφους από όλη την Ευρώπη και να φέρουμε πίσω νέες, πρωτοπόρες ιδέες που θα εφαρμόσουμε στις τάξεις μας.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη και τη διαρκή υποστήριξή σας στο έργο μας.
Η επιτυχία αυτή ανήκει σε όλη τη σχολική μας οικογένεια — εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς!