Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση στις 2 Ιουνίου πραγματοποιήσαμε την καλοκαιρινή μας γιορτή, παρουσία γονέων και αγαπημένων προσώπων των παιδιών.
Οι μικροί μας μαθητές παρουσίασαν ποιήματα εμπνευσμένα από όλα όσα έμαθαν και βίωσαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, όπως η φιλία, η συνεργασία, η αγάπη και ο σεβασμός. Στη συνέχεια τραγούδησαν με ενθουσιασμό, γεμίζοντας τον χώρο με χαμόγελα και όμορφα συναισθήματα.
Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή αποτέλεσε η προβολή ενός βίντεο με φωτογραφίες από τις δράσεις και τις ξεχωριστές στιγμές που μοιραστήκαμε όλη τη χρονιά, δίνοντας την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να θυμηθούν όμορφες εμπειρίες.
Η γιορτή ολοκληρώθηκε στην αυλή του σχολείου μας με πολλά παιχνίδια και διασκέδαση στα οποία συμμετείχαν όχι μόνο τα παιδιά, αλλά και οι γονείς τους, δημιουργώντας ένα κλίμα χαράς, συνεργασίας και κεφιού για όλους.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι παρευρέθηκαν και μοιράστηκαν μαζί μας αυτή την όμορφη γιορτινή ημέρα.
