Μέσα από τη γνωριμία μας με τα απειλούμενα ζώα στο νηπιαγωγείο, τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν για τη σημασία της προστασίας της άγριας ζωής και συνειδητοποίησαν ότι η φροντίδα του περιβάλλοντος είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της ισορροπίας στη φύση.


