Στο 36ο Νηπιαγωγείο Λάρισας , στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης με θέμα:”Η Λαϊκή Τέχνη στο χώρο του Νηπιαγωγείου” δημιουργήσαμε με μεγάλη χαρά ένα μικρό Μουσείο Λαϊκής Τέχνης. Τα παιδιά γνώρισαν αντικείμενα από την ελληνική παράδοση, όπως υφαντά, πήλινα σκεύη, παραδοσιακές φορεσιές και παλιά εργαλεία. Μέσα από τη συλλογή και την παρουσίαση των αντικειμένων, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τον τρόπο ζωής των ανθρώπων τα παλαιότερα χρόνια και γνώρισαν στοιχεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Για την κατασκευή του μουσείου συνεργαστήκαμε όλοι μαζί, παιδιά , εκπαιδευτικοί και γονείς .Τα παιδιά οργάνωσαν τις γωνιές του μουσείου με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα. Μέσα από τη δράση αυτή ανέπτυξαν τη φαντασία τους, τη συνεργασία και τον σεβασμό προς την παράδοση.
Το Μουσείο Λαϊκής Τέχνης έγινε ένας ξεχωριστός χώρος μάθησης και έκφρασης μέσα στο σχολείο μας γεμάτος χρώματα, ιστορίες και αναμνήσεις από το παρελθόν.
Ευχαριστούμε θερμά την Διευθύντρια του συστεγαζόμενου 2ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας κ.Σοφία Παπαδοπούλου για την παραχώρηση του χώρου.










