Με μεγάλη χαρά θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα θερμό “ευχαριστώ” σε έναν υπέροχο μπαμπά του σχολείου μας, τον κ.Χρήστο Ζωγράφο, ο οποίος σήμερα προσέφερε αφιλοκερδώς τον χρόνο, το μεράκι και το ταλέντο του, ζωγραφίζοντας την αυλή του 36ου Νηπιαγωγείου Λάρισας.
Με τις όμορφες δημιουργίες του, ο χώρος μας γέμισε χρώμα, φαντασία και ζωντάνια, προσφέροντας στα παιδιά μας ένα ακόμα πιο χαρούμενο και εμπνευσμένο περιβάλλον για να μαθαίνουν και να δημιουργούν.
Τέτοιες πράξεις καλοσύνης και προσφοράς μας υπενθυμίζουν τη δύναμη της συνεργασίας και της κοινότητας.








