Σήμερα το απόγευμα το 36ο Νηπιαγωγείο Λάρισας έγινε εργαστήρι χριστουγεννιάτικων κατασκευών..Οι μικροί μαθητές έγιναν ξωτικά και μαζί με τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς δημιούργησαν υπέροχες κατασκευές μέσα σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα, ακούγοντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια και παραμένοντας πλήρως εναρμονισμένοι με το πνεύμα των Χριστουγέννων. Τέτοιες δραστηριότητες καταδεικνύουν την σημασία της συνεργασίας μετά μαθητών-γονέων- εκπαιδευτικών για την ομαλή διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας η οποία δεν περιορίζεται μονάχα στην μετάδοση γνώσεων αλλά προϋποθέτει και την υλοποίηση δράσεων με στόχο την γόνιμη ψυχαγωγία.

































