Το να προσεγγίσεις τα γεγονότα του Πολυτεχνείου είναι ούτως ή άλλως πολύ δύσκολο. Στο Νηπιαγωγείο ακόμα δυσκολότερο. Εμείς εκμεταλλευόμαστε αυτές τις μέρες, για να μιλήσουμε για την έννοια της Δημοκρατίας και του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούμε το πλούσιο υλικό που υπάρχει στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ ,τραγούδια, πολύ ωραία βιβλία, κατάλληλα για την ηλικία των παιδιών μας, που προσφέρονται για κουκλοθέατρο, δραματοποίηση και συζήτηση.
Κάποια από αυτά τα βιβλία είναι:
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
14 Νοέμβρη 1973.
Οι φοιτητές της Αθήνας καταλαμβάνουν το Πολυτεχνείο. Σύνθημά τους: ΨΩΜΙ- ΠΑΙΔΕΙΑ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ- ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ.
Ο όρκος των φοιτητών που πήραν μέρος στην κατάληψη του πολυτεχνείου το 1973 η οποία οδήγησε στα γεγονότα της 17ης Νοεμβρίου.
Εμείς οι φοιτηταί των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ορκιζόμαστε στ’ όνομα της ελευθερίας να αγωνισθούμε μέχρι τέλους για την κατοχύρωση των ακαδημαϊκών ελευθεριών, του πανεπιστημιακού ασύλου, της ανακλήσεως όλων των καταπιεστικών νόμων και διαταγμάτων. Ορκιζόμαστε αλληλεγγύη σ’ όλο το φοιτητικό κόσμο της Ελλάδας που βασανίζεται. Η βία και η τρομοκρατία δεν θα περάσουν. Ζήτω ο αδούλωτος φοιτητικός κόσμος της Ελλάδας.

Τα τραγούδια που τραγουδούσαν οι φοιτητές :
ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ:
Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος
Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
δυο καρδιές και έναν ήλιο στη μέση,
παίρνω φως απ’ τον ήλιο και φτιάχνω
την αγάπη και μου λες … πως σ’ αρέσει.
Τα παιδιά τραγουδάνε στους δρόμους
κι η φωνή τους τον κόσμο αλλάζει
τα σκοτάδια σκορπάνε κι η μέρα
λουλουδίζει σαν ανθός … στο περβάζι
Ένα σύννεφο είν’ η καρδιά μου
κι η ζωή μου γιορτή σε πλατεία
σ’ αγαπώ κι ο απέραντος κόσμος
πόσο μοιάζει με μικρή … πολιτεία.
ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΟΣΑ ΜΑΘΑΜΕ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ.
























