Ενημέρωση και παράδοση βαθμολογίας Β΄ τριμήνου

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018 και ώρα 13:15 μ.μ θα γίνει η σχετική ενημέρωση για την πρόοδο και τη συμπεριφορά όλων των μαθητών. Επίσης θα δοθούν οι έλεγχοι προόδου Β΄ τριμήνου (για τις τάξεις Γ΄ – ΣΤ΄).

Επισημαίνουμε ότι η παραμονή των μαθητών στον χώρο του σχολείου μετά τις 13:15 (ώρα ολοκλήρωσης του πρωινού προγράμματος και της ευθύνης των εφημερευόντων εκπαιδευτικών) μπορεί να γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των γονέων όσον αφορά στην εποπτεία τους.

Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Οι μαθητές της Β΄ και της Δ΄ τάξης γίνονται Μικροί Κηπουροί !!!

Αγαπητοί γονείς

Απ’ την περσινή σχολική η Β΄ και η Δ΄ τάξη ξεκίνησαν τη δημιουργία κήπου στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας. Τα παιδιά έβαψαν παλέτες και ρόδες, τις γέμισαν με χώμα και φύτεψαν λουλούδια, βότανα και αρωματικά φυτά. Το φθινόπωρο οι μαθητές ανανέωσαν τα λουλούδια με γεράνια, χρυσάνθεμα και άλλα εποχιακά φυτά. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για την ευγενική προσφορά τους σε ό,τι κι αν χρειαστήκαμε.

Η δημιουργία και η περιποίηση του σχολικού κήπου είναι μια διαδικασία που χαροποιεί ιδιαίτερα τα παιδιά και συμβάλλει στο να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση. Επιπλέον πετυχαίνεται και ο εξωραϊσμός της σχολικής μας αυλής που τον χαίρονται μικροί και μεγάλοι !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας υλοποιώντας τη σχετική εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων αφιέρωσε σε όλες τις τάξεις χρόνο για προβολή σχετικών βίντεο, συζήτηση,  αλλά και χειροτεχνίες των μαθητών με θέμα τη σχολική βία.

Ενδεικτικά τα παιδιά της Β΄ τάξης έκοψαν μπαλόνια, τα ζωγράφισαν με συνθήματα υπέρ της φιλίας και κατά της βίας και τα “πέταξαν” στον ουρανό.

Δείτε σχετικό βίντεο με τίτλο ” Τα μπαλόνια της φιλίας”

 

Η Α΄ τάξη φτιάχνει “μαρτάκια” και υποδέχεται την άνοιξη!

Αγαπητοί γονείς,

Την πρώτη μέρα του Μαρτίου, στην Α΄ τάξη, υποδεχθήκαμε την άνοιξη, φορώντας  στα χέρια μας ασπροκόκκινα βραχιολάκια, τα γνωστά “μαρτάκια”. Μιλήσαμε για τα “Χελιδονίσματα”, τα κάλαντα της άνοιξης, τα οποία τραγουδούσαν στο παρελθόν τα παιδιά, πηγαίνοντας από σπίτι σε σπίτι. Τέλος, φτιάξαμε κατασκευές με θέμα τα χελιδόνια κι ευχηθήκαμε “Καλή άνοιξη” σε όλους !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

 

Επίσκεψη αθλητών του Ατρόμητου στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς

Την Παρασκευή 23/2/2018 επισκέφθηκαν το σχολείο μας ποδοσφαιριστές από την ομάδα της πόλης μας τον Ατρόμητο ! Οι αθλητές μίλησαν στους μαθητές μας για τον αθλητισμό, για την ομάδα του Περιστερίου, τους στόχους και τις αξίες που πρεσβεύει καθώς και για το fair play που θα πρέπει να διέπει κάθε αθλητική συνάντηση.

Δείτε φωτογραφίες από την ενημέρωση !

Δείτε το στο slideshare.net

“Γαϊτανάκι” : Το παραδοσιακό έθιμο της Αποκριάς στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς,

Την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018 οι μαθητές των Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας χόρεψαν το παραδοσιακό αποκριάτικο γαϊτανάκι.

Από τα λίγα έθιμα που διατηρούνται αυτούσια ως τις ημέρες μας, το γαϊτανάκι είναι ένας χορός που δένει απόλυτα με το χρώμα και το κέφι της Αποκριάς. Ένα υπέροχο «παιχνίδι», που περιλαμβάνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά τα οποία είναι αναγκαία για μια ξέφρενη διασκέδαση. Χρώματα, κέφι και χιούμορ… πλέκονται μαζί με τις κορδέλες σε έναν χορό αγάπης και συμφιλίωσης με ιδιαίτερους συμβολισμούς.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Διαγωνισμός αυτοσχέδιας αποκριάτικης στολής στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς,

Μια πολύ όμορφη παράδοση συνεχίστηκε και φέτος ! Πολλοί μαθητές μας κατασκεύασαν αυτοσχέδιες αποκριάτικες στολές συμμετέχοντας στον σχετικό διαγωνισμό που διοργανώνει τα τελευταία χρόνια το σχολείο μας.

Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά μας για τις πανέμορφες δημιουργίες τους και τη δημιουργική τους φαντασία !

Δείτε φωτογραφίες από τις πρωτότυπες στολές των παιδιών μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Κατασκευή αποκριάτικης μάσκας από την Α΄ τάξη !

Αγαπητοί γονείς,

Την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018, λίγο πριν την τελευταία Κυριακή της Αποκριάς, οι μαθητές της Α΄ τάξης έφτιαξαν μάσκες και μικρά αποκριάτικα καδράκια για τα δωμάτιά τους. Μπράβο στα πρωτάκια μας για την προσπάθειά τους και τις όμορφες δημιουργίες τους !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Συμμετοχή του σχολείου μας στον 12ο Μαθηματικό Διαγωνισμό της ΕΜΕ

Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία διοργανώνει τον 12ο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» του περιοδικού «Ο μικρός Ευκλείδης» για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης. Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ στις 9 Μαρτίου 2018, ημέρα Παρασκευή, κατά τις διδακτικές ώρες (8.15 π.μ έως 10.15 π.μ). Προκειμένου το παιδί σας να συμμετάσχει στον διαγωνισμό είναι απαραίτητη η υπογραφή από μέρους σας της σχετικής υπεύθυνης δήλωσης και η παράδοσή της στον/στη δάσκαλο/α της τάξης.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Bazaar καινούριων και ελαφρώς μεταχειρισμένων βιβλίων από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας !

Αγαπητοί γονείς,

Μια όμορφη ιδέα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης και του δασκάλου τους υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Συγκεκριμένα οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης συγκέντρωσαν καινούρια και ελαφρώς μεταχειρισμένα βιβλία και τα πούλησαν σε πολύ χαμηλές τιμές με στόχο την ενίσχυση του σχολείου μας. Το Bazzar των βιβλίων πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα από τη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου έως και το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018 με μεγάλη επιτυχία ! Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τη στήριξη που παρείχε στην όμορφη αυτή πρωτοβουλία.

Οι μαθητές της Β΄ τάξης μεταμορφώνονται σε “μικρούς αγρότες” !

Αγαπητοί γονείς,

Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος της Β΄ τάξης και για το κεφάλαιο «Τα φυτά» φυτέψαμε έναν «σπόρο» σε κάθε διάφανο αυτοσχέδιο γλαστράκι από μπουκαλάκια νερού.

Ανοίξαμε τρύπες στα μπουκαλάκια και έπειτα βάλαμε χώμα. Τα προτιμήσαμε διάφανα για να βλέπουμε τις ρίζες που θα αναπτυχθούν και τους βάλαμε χώμα για να μη σαπίσουν οι σπόροι και να μεγαλώσουν τα φυτά μας, ώστε να παρατηρήσουμε τον βλαστό και τα φύλλα.

Οι «σπόροι» μας ήταν ρεβίθια, φακές, φασόλια και κουκιά. Τα παιδιά τήρησαν «ημερολόγιο φυτέματος», όπου σημείωσαν την ημερομηνία φύτευσης, την ημερομηνία που φύτρωσε ο κάθε σπόρος καθώς και το ύψος του βλαστού ανά εβδομάδα, όπως και ό,τι άλλο παρατηρούσαν.

Ήταν πιστεύουμε μια επιτυχημένη, βιωματική επαφή των παιδιών της τάξης με την ενότητα «Φυτά» πέρα και πάνω από στείρες περιγραφές και φωτογραφίες ! Πολλά συγχαρητήρια στους μικρούς μας «αγρότες» !

Κυκλοφοριακή Αγωγή στη Δ΄ τάξη !

Αγαπητοί γονείς,

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης οι μαθητές της Δ΄ τάξης ασχολήθηκαν με τη θεματική ενότητα “Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια” και δημιούργησαν μα αφίσα με τα απαραίτητα αξεσουάρ που πρέπει να έχει ο σωστός ποδηλάτης για να αποφύγει τους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν στον δρόμο.

Στη συνέχεια ασχολήθηκαν με τα σήματα τροχαίας και ζωγράφισαν οδηγίες για ποδηλάτες και πώς αυτοί θα εφαρμόζουν τα σήματα της τροχαίας.

Στο τέλος σατίρισαν τα σήματα κυκλοφορίας αναφέροντας “εναλλακτικές” ερμηνείες τους από την καθημερινή ζωή !

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στο Μοσχάτο !

Επίσκεψη των τάξεων Α’, Β’ Γ’ και Δ΄ στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στο Μοσχάτο την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018. Πολύ ωραίο και περιποιημένο!
Οι μαθητές ήταν τυχεροί, γιατί το Υπουργείο μοίραζε και γιλέκα στο σχολείο που  βρισκόταν εκεί τη συγκεκριμένη ημέρα. Κορυφαία στιγμή η βόλτα με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκινητάκια!

Δείτε φωτογραφίες από την επίσκεψη !

Δείτε το στο slideshare.net

Κατασκευή ευχετήριας κάρτας από τους μαθητές της Β΄ τάξης

Αγαπητοί γονείς

Στις 8 Φεβρουαρίου 2018  στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας “Με προσκαλούν και προσκαλώ” οι μαθητές της Β΄ τάξης κατασκεύασαν ευχετήριες κάρτες και έγραψαν ευχές σε φίλους τους εφαρμόζοντας τις σχετικές οδηγίες της ενότητας του σχολικού βιβλίου.

 Ήταν πραγματικά μια διασκεδαστική εμπειρία !

Εκπαιδευτική επίσκεψη Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων στον Πειραματίξ

Αγαπητοί γονείς,

Την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018 οι μαθητές των Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας επισκέφθηκαν τον Πειραματίξ και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ηλεκτρομαγνητικές αλληλεπιδράσεις”.

Στόχος του εργαστηρίου που παρακολούθησαν ήταν να βιώσουν τα παιδιά πειραματικές διαδικασίες που θα αποτελέσουν εργαλείο για την περαιτέρω κατανόηση θεμάτων που αφορούν τον ηλεκτρισμό και τον μαγνητισμό.

Δείτε φωτογραφίες από τη βιωματική εμπλοκή των παιδιών  μας στο εργαστήριο !

Δείτε το στο slideshare.net

Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση