Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018 και ώρα 13:15 μ.μ θα γίνει η σχετική ενημέρωση για την πρόοδο και τη συμπεριφορά όλων των μαθητών. Επίσης θα δοθούν οι έλεγχοι προόδου Β΄ τριμήνου (για τις τάξεις Γ΄ – ΣΤ΄).
Επισημαίνουμε ότι η παραμονή των μαθητών στον χώρο του σχολείου μετά τις 13:15 (ώρα ολοκλήρωσης του πρωινού προγράμματος και της ευθύνης των εφημερευόντων εκπαιδευτικών) μπορεί να γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των γονέων όσον αφορά στην εποπτεία τους.
Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.
Από τη διεύθυνση του σχολείου
Κάτω από : Ανακοινώσεις | Με ετικέττες Β΄ τρίμηνο, βαθμοί, μαθητές, παράδοση | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας υλοποιώντας τη
Την πρώτη μέρα του Μαρτίου, στην Α΄ τάξη, υποδεχθήκαμε την άνοιξη, φορώντας στα χέρια μας ασπροκόκκινα βραχιολάκια, τα γνωστά “μαρτάκια”. Μιλήσαμε για τα “Χελιδονίσματα”, τα κάλαντα της άνοιξης, τα οποία τραγουδούσαν στο παρελθόν τα παιδιά, πηγαίνοντας από σπίτι σε σπίτι. Τέλος, φτιάξαμε κατασκευές με θέμα τα χελιδόνια κι ευχηθήκαμε “Καλή άνοιξη” σε όλους !
Την Παρασκευή 23/2/2018 επισκέφθηκαν το σχολείο μας ποδοσφαιριστές από την ομάδα της πόλης μας τον Ατρόμητο ! Οι αθλητές μίλησαν στους μαθητές μας για τον αθλητισμό, για την ομάδα του Περιστερίου, τους στόχους και τις αξίες που πρεσβεύει καθώς και για το fair play που θα πρέπει να διέπει κάθε αθλητική συνάντηση.
Την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018 οι μαθητές των Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας χόρεψαν το παραδοσιακό αποκριάτικο γαϊτανάκι.
Μια πολύ όμορφη παράδοση συνεχίστηκε και φέτος ! Πολλοί μαθητές μας κατασκεύασαν αυτοσχέδιες αποκριάτικες στολές συμμετέχοντας στον σχετικό διαγωνισμό που διοργανώνει τα τελευταία χρόνια το σχολείο μας.
H Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία διοργανώνει τον 12ο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» του περιοδικού «Ο μικρός Ευκλείδης» για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης. Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ στις 9 Μαρτίου 2018, ημέρα Παρασκευή, κατά τις διδακτικές ώρες (8.15 π.μ έως 10.15 π.μ). Προκειμένου το παιδί σας να συμμετάσχει στον διαγωνισμό είναι απαραίτητη η υπογραφή από μέρους σας της σχετικής υπεύθυνης δήλωσης και η παράδοσή της στον/στη δάσκαλο/α της τάξης.
Μια όμορφη ιδέα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης και του δασκάλου τους υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Συγκεκριμένα οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης συγκέντρωσαν καινούρια και ελαφρώς μεταχειρισμένα βιβλία και τα πούλησαν σε πολύ χαμηλές τιμές με στόχο την ενίσχυση του σχολείου μας. Το Bazzar των βιβλίων πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα από τη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου έως και το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018 με μεγάλη επιτυχία ! Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τη στήριξη που παρείχε στην όμορφη αυτή πρωτοβουλία.




Την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018 οι μαθητές των Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας επισκέφθηκαν τον Πειραματίξ και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ηλεκτρομαγνητικές αλληλεπιδράσεις”.
3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας