2ο Νηπιαγωγείο Σιδηροκάστρου

Ένα χαρούμενο σχολείο !

Αρχεία για 21 Φεβρουαρίου, 2015

Η Αποκριάτικη γιορτούλα μας.

Φεβ 201521

Με κέφι ,παιχνίδια, χορό και το  παραδοσιακό  γαϊτανάκι  γιορτάσαμε την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου  το τέλος της Αποκριάς. Ευχόμαστε σε όλους να περάσουν ένα όμορφο τριήμερο και να μπορέσουν να πετάξουν τους χαρταετούς τους..

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό

    Kατηγορίες

          Καλώς  ήρθατε στη σελίδα μας !

    ηλιος-big-11-04-2016-15-31-570b991f7fac6

    Στόχος μας τα παιδιά να μαθαίνουν παίζοντας μέσα σε ένα χαρούμενο και προστατευμένο περιβάλλον γιατί…blog 10

    Τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτό που Ζουν..

    ΓΙΑΤΙ  τα παιδιά  απλώς  μας ΜΙΜΟΥΝΤΑΙ…

    Ας  γίνουμε λοιπόν  σωστά  πρότυπα  γι ΄ αυτά,

      είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να τους κάνουμε!!

    DSC09427

    311004554 185860463979757 3347321826504738638 n

    Φεβρουάριος 2015
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων