2ο Νηπιαγωγείο Σιδηροκάστρου

Ένα χαρούμενο σχολείο !

Αρχεία για Φεβρουάριος, 2015

Διατροφή και Υγεία –Νο 1–

Φεβ 201526

Τα Φρούτα και τα  Λαχανικά αποτελούν μια κατηγορία τροφών που δύσκολα τα παιδιά  προτιμούν. Στην προσπάθειά  να κάνουμε τα παιδιά να αγαπήσουν τα φρούτα και τα λαχανικά αφιερώσαμε την πρώτη εβδομάδα του θέματός μας σε αυτά. Γνωρίσαμε φρούτα και λαχανικά,  τα δοκιμάσαμε, κάναμε φρουτοσουβλάκια  και χυμό από πορτοκάλια. Εξασκηθήκαμε στη γλώσσα και τα μαθηματικά και […]

Η Αποκριάτικη γιορτούλα μας.

Φεβ 201521

Με κέφι ,παιχνίδια, χορό και το  παραδοσιακό  γαϊτανάκι  γιορτάσαμε την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου  το τέλος της Αποκριάς. Ευχόμαστε σε όλους να περάσουν ένα όμορφο τριήμερο και να μπορέσουν να πετάξουν τους χαρταετούς τους..

Καλώς το Καρναβάλι…

Φεβ 201520

Με αφορμή την αρχή του Τριωδίου ασχοληθήκαμε με τα έθιμα της Αποκριάς. Φτιάξαμε μάσκες και ινδιάνικα καπέλα.Μιλήσαμε για τις φυλές της Γης. Συγκινηθήκαμε με την ιστορία του μικρού Αρλεκίνου και εμπνευστήκαμε από αυτή. Χορέψαμε και διασκεδάσαμε.. Μάθαμε νέες λέξεις… Φτιάξαμε την κυρά Σαρακοστή και μάθαμε το τραγούδι της… ΚΑΛΗ  ΑΠΟΚΡΙΑ..

Αποκριές

Φεβ 201520

κλόουν Αποκριές  2015      ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ…..

Ο ΟΝΕΙΡΟΔΥΤΗΣ και η χαμένη ΝΟΤΑ..

Φεβ 201514

Την  Παρασκευή  13-2-2015  παρακολουθήσαμε στο χώρο του σχολείου μας την παράσταση κουκλοθέατρου από το θίασο(ΤΟ ΣΟΦΙΤΑΚΙ)  με θέμα :< < Ο Ονειροδύτης και η χαμένη Νότα>>  -Eίχαμε τη χαρά να μοιραστούμε αυτή την εμπειρία  με τους μικρούς μας φίλους από   1ο και 4ο Νηπιαγωγείο Σιδηροκάστρου. Στο τέλος της παράστασης χορέψαμε όλοι μαζί  γιορτάζοντας την αποκατάσταση του […]

Ήλιος και Φεγγάρι-Μέρα και Νύχτα.

Φεβ 201512

Προσεγγίζοντας το φαινόμενο της Μέρας και της Νύχτας μιλήσαμε για την περιστροφή της Γης γύρω από τον Ήλιο. Κοιτάξαμε τον Ήλιο με ειδικά γυαλιά και τον ζωγραφίσαμε! Διαβάσαμε  <<το ζηλιάρικο φεγγάρι >> και ανακαλύψαμε ότι δεν έχει δικό του φως. Δραματοποιήσαμε την ιστορία. Αναζητώντας πληροφορίες στο διαδύκτιο μάθαμε και για τους υπόλοιπους πλανήτες του Ηλιακού […]

Βασιλόπιτα έκοψε και ο σύλλογος γονέων..

Φεβ 20152

Μέσα σε   ευχάριστο και φιλικό  περιβάλλον έκοψαν  βασιλόπιτα και απόλαυσαν τον καφέ τους   οι γονείς του Νηπιαγωγείου μας στο ξενοδοχείο Αγνάντιο , κατόπιν πρόσκλησης της προέδρου  του συλόγου γονέων  Άννας Μαζνέικου. Τυχερή  της παρέας  η  κ.Χριστίνα  Παπαδημητρίου.   

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό

    Kατηγορίες

          Καλώς  ήρθατε στη σελίδα μας !

    ηλιος-big-11-04-2016-15-31-570b991f7fac6

    Στόχος μας τα παιδιά να μαθαίνουν παίζοντας μέσα σε ένα χαρούμενο και προστατευμένο περιβάλλον γιατί…blog 10

    Τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτό που Ζουν..

    ΓΙΑΤΙ  τα παιδιά  απλώς  μας ΜΙΜΟΥΝΤΑΙ…

    Ας  γίνουμε λοιπόν  σωστά  πρότυπα  γι ΄ αυτά,

      είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να τους κάνουμε!!

    DSC09427

    311004554 185860463979757 3347321826504738638 n

    Σαν σήμερα

    27/6/1913: Απελευθέρωση της Καβάλας.
    Ναυτική μοίρα με επικεφαλής τον ναύαρχο Παύλο Κουντουριώτη ελιμενίζεται στην Καβάλα, απελευθερώνοντας την πόλη από τη βουλγαρική κατοχή.
       - Σχετικές αναρτήσεις

    Φεβρουάριος 2015
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων