2ο Νηπιαγωγείο Σιδηροκάστρου

Ένα χαρούμενο σχολείο !

Αρχεία για 12 Δεκεμβρίου, 2014

Τα παιδιά του 2ου Νηπιαγωγείου , μαθαίνουν την αξία της προσφοράς…

Δεκ 201412

Σήμερα 12-12-14 στη γιορτή του Αγίου Σπυρίδωνα μαζί με τους γονείς εκκλησιαστήκαμε και κοινωνήσαμε στον ιερό ναό του Αγίου Νεκταρίου. Μετά επισκεφτήκαμε το Γηροκομείο Σιδηροκάστρου και προσφέραμε τρόφιμα, γλυκά και κάρτες φτιαγμένες από τα παιδιά. Οι ηλικιωμένοι τρόφιμοι μας υποδέχτηκαν με πολλή χαρά. Τους κρατήσαμε για λίγο συντροφιά τραγουδώντας τους χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Πριν φύγουμε μας […]

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό

    Kατηγορίες

          Καλώς  ήρθατε στη σελίδα μας !

    ηλιος-big-11-04-2016-15-31-570b991f7fac6

    Στόχος μας τα παιδιά να μαθαίνουν παίζοντας μέσα σε ένα χαρούμενο και προστατευμένο περιβάλλον γιατί…blog 10

    Τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτό που Ζουν..

    ΓΙΑΤΙ  τα παιδιά  απλώς  μας ΜΙΜΟΥΝΤΑΙ…

    Ας  γίνουμε λοιπόν  σωστά  πρότυπα  γι ΄ αυτά,

      είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να τους κάνουμε!!

    DSC09427

    311004554 185860463979757 3347321826504738638 n

    Δεκέμβριος 2014
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων