Το εργαστήριο αυτό αφορά την κοινωνικο-συναισθηματική ενδυνάμωση και φροντίδα των μαθητών για την ομαλή μετάβαση στο νηπιαγωγείο.
Μιλάμε για τον εαυτό μας και βρίσκουμε κοινά στοιχεία με τους άλλους που μας κάνουν όλους ίδιους αν και διαφορετικούς!
Παρουσιάζουμε την οικογένειά μας
ζωγραφίζουμε ανά ζευγάρι πράγματα ίδια που κάνουμε με τις οικογένειές μας
Λαμβάνουμε ένα γράμμα από τον Ήλιο
και μετά στο παράθυρο μας εμφανίζεται μια ηλιαχτίδα
με το κουβάρι της μικρής ηλιαχτίδας συνδεόμαστε, και δημιουργούμε διαδρομές, μια αχτινοκορδέλα ενώνει τη τάξη μας και την αυλή μας, το σχολείο με το σπίτι μας
Ζωγραφίζουμε τον ήλιο και εκφράζουμε τα συναισθήματά μας
Μιλάμε για το πως αισθανόμαστε σε διάφορες καταστάσεις
Διαβάζουμε υπέροχα σχετικά βιβλία
Κάνουμε ασκήσεις χαλάρωσης και δεσίματος ομάδας μέσα από παιχνίδια δραματοποίησης.
Γινόμαστε φύλλα που τα φυσά ο αέρας, ήλιος και βρίσκουμε τη σκιά μας
παράλληλα πειραματιζόμαστε: πόσο αέρα χρειάζεται και πόσο μακρυά μπορεί να σηκώσει ένα φύλλο
ζωγραφίζουμε την μικρή μας ηλιαχτίδα
Δημιουργούμε σταδιακά τους κανόνες της τάξης μας και φτιάχνουμε το δικό μας συμβόλαιο το οποίο υπογράφουμε με το αποτύπωμά μας
Φέρνουνε στην τάξη ένα αγαπημένο αντικείμενο από το σπίτι. Με ερωτήσεις οι συμμαθητές μας προσπαθούν να μαντέψουν τι μπορεί να είναι. Στο τέλος γίνεται η αποκάλυψη και η παρουσίαση του αντικειμένου
Μιλάμε περισσότερο για το σχολείο μας, τι μας αρέσει τι δεν μας αρέσει, ποια τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εδώ
Τι μπορούμε να κάνουμε για να ομορφύνουμε το σχολείο και για να είναι πιο λειτουργικό και παράλληλα φιλικό στο περιβάλλον
Προτείνουμε λύσεις για να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο περιβάλλον μάθησης.
Ετοιμαζόμαστε για ένα νέο σχέδιο!