Ήρθε η βροχή ήρθαν και τα σαλιγκάρια

Μαζί με τις βροχούλες, εμφανίστηκαν και τα δικά μας σαλιγκαράκια…

BEF20D60 E9AF 4F56 B903 16A7BB7240E8

Τα παρουσιάσαμε στην παρεούλα…

56450F96 81AE 4412 A68D 42985165D3D3

676A5958 4D60 4D00 A417 48F9EE0B2C87

παρεούλα…

56450F96 81AE 4412 A68D 42985165D3D3

676A5958 4D60 4D00 A417 48F9EE0B2C87

Παρατηρώντας την ανατομία ενός σαλιγκαριού και ενός ανθρώπου, συγκρίναμε κάποια μέλη τους
CE960624 FA5A 4317 B5B7 59D80AB6C1EF
Σαλιγκάρι

Παίξαμε κουκλοθέατρο, σε ομαδούλες, με τα σαλιγκαράκια μας
22FD3950 146F 4108 AB9D DA33BAB15A80

Με αφορμή μια ηχοϊστορία με θέμα τα σαλιγκάρια πραγματοποιήσαμε διάφορες μουσικοκινητικές δραστηριότητες

6C358EDD 1FFA 4FC6 A716 C56A4851E7FA D5289644 BE1D 4229 8908 FF4BBF17A000

Τα σαλιγκαράκια εμφανίζονται μετά τη βροχή…

C9AF440A 8A37 453F 840B 615FAD66A771

Κρύβονται στο κέλυφος

02A29612 ED07 4E93 A61C 43C2DC1DF89E

Βγάζουν τις κεραίες τους…

32DCF4C0 F26D 414A A722 A1B3841E0A40

Κουβαλάνε το σπιτάκι τους…

B39136CE 707E 4576 9900 4FE9B64B1A92

2FDA6E68 C085 4F0B 8802 123BED2D25A2 EDAFE03E 891E 46A0 AD82 30F08E8998B1

C72CFFE7 0EA8 4E49 96AF A7AB5D7F2414
A9E3C884 8C14 4FAB 851A E85CB9938C9B

Ακολούθησε τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο http://paizomemousiki.blogspot.com/2015/04/blog-post_27.html

4AB5C8CD 2202 48AD 8C0B FC543F21B56F

Παρουσιάζουμε τις φωνομιμικές χειρονομίες (Kodaly – Curven)

Στόχοι: – Οι μαθητές θα μάθουν να τραγουδούν μια απλή και σύντομη μελωδία.
– Θα μάθουν με φωνομιμικές χειρονομίες τις νότες ΜΙ, ΣΟΛ και ΛΑ.
– Θα μάθουν να εκτελούν με τονική ακρίβεια μια απλή μελωδία αποτελούμενη από 3 νότες (ΜΙ, ΣΟΛ, ΛΑ).
– Θα εξοικειωθούν με τη μουσική σημειογραφία των τριών αυτών νοτών.

CF50BCB1 F188 47A0 80D4 B4548F8BDB58

Στη συνέχεια μαθαίνουμε το τραγούδι της Π. Ματέυ: Το Σαλιγκάρι.

4EF62BB4 DB5D 44CE 83BC F9C3C7B4B551

χρησιμοποιούμε κρουστό μουσικό όργανο ή ντέφι