Η ειρήνη είναι στο χέρι μας – ο τίτλος της πρώτης μας για φέτος διασχολικής συνεργατικής ιστορίας, η οποία δημιουργήθηκε από τα παιδιά των δύο τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας, ενώ η εικονογράφηση έγινε από τα παιδιά πέντε συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων.
Ευχαριστούμε θερμά τις αγαπητές μας συναδέλφους – Ανθή Αρκουλή (ΝΓ Νέας Πεντέλης), Αγγελική Λιάπη (2ο ΝΓ Λυκόβρυσης), Βίλη Ηλιάδου (2ο ΝΓ Μεσσήνης), Κωνσταντίνα Παπαδόγκωνα (22ο ΝΓ Κερατσινίου) και Αντωνία Κωνιού (68ο ΝΓ Ηρακλείου Κρήτης) για την αποδοχή της πρόσκλησης και την εξαιρετική (όπως πάντα) συνεργασία!!
Χαρτί και μαρκαδόροι για τη δημιουργία του μυστικού αλφάβητου
Ένα πίνακα ή χαρτόνι για την ολομέλεια
Βήματα Δραστηριότητας:
1. Συζήτηση για την Ειρήνη
Ξεκινήστε τη δραστηριότητα με μια συζήτηση για το τι σημαίνει “ειρήνη” για τα παιδιά.
Ρωτήστε τα παιδιά: «Τι σημαίνει για εσάς η ειρήνη; Πώς μπορούμε να την δείξουμε;». Μπορείτε εάν θέλετε να καταγράψετε τις απαντήσεις τους.
Καθώς συζητάτε, εξηγήστε ότι θα φτιάξουν ένα “βραχιόλι για την ειρήνη” χρησιμοποιώντας ένα μυστικό αλφάβητο που θα δημιουργήσουν όλοι μαζί.
2. Δημιουργία Μυστικού Αλφάβητου :
Στην ολομέλεια, συζητήστε για την έννοια του αλφάβητου και πώς μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα γράμματα με σύμβολα, χρώματα ή σχήματα.
Ζητήστε από τα παιδιά να προτείνουν ιδέες για το πώς θα μπορούσαν να αντιπροσωπευθούν τα γράμματα της λέξης “Ειρήνη”. Για παράδειγμα:
Το γράμμα “Ε” μπορεί να είναι μια κόκκινη χάντρα.
Το γράμμα “Ι” μπορεί να είναι μια πράσινη χάντρα.
Το γράμμα “Ρ” μπορεί να είναι μια χάντρα σε σχήμα αστεριού.
Συνεχίστε με τον ίδιο τρόπο για όλα τα γράμματα της λέξης.
Γράψτε το “μυστικό αλφάβητο” στον πίνακα ή σε χαρτί, ώστε να μπορούν να το βλέπουν όλοι.
3. Δημιουργία του Βραχιολιού:
Δώστε στα παιδιά το κορδόνι και τις χάντρες.
Χρησιμοποιώντας το μυστικό αλφάβητο που δημιούργησαν, τα παιδιά πρέπει να φτιάξουν το δικό τους βραχιόλι με τη λέξη “Ειρήνη”.
Ενθαρρύνετε τα παιδιά να επιλέξουν χρώματα και σχήματα που αντιστοιχούν στα γράμματα της λέξης “Ειρήνη” όπως τα αποφάσισαν στην ολομέλεια.
4. Παρουσίαση και Συζήτηση:
Όταν όλα τα παιδιά έχουν τελειώσει, ζητήστε τους να παρουσιάσουν τα βραχιόλια τους στην τάξη και να εξηγήσουν το κωδικοποιημένο μήνυμα που έχουν δημιουργήσει. Δώστε έμφαση στη συνεργασία τους και στο πως βοήθησε για να δημιουργήσουν ένα κοινό αλφάβητο και πόσο σημαντική είναι η συνεργασία για να υπάρχει ειρήνη.
Σύνδεση με την Υπολογιστική Σκέψη:
Κωδικοποίηση: Τα παιδιά μαθαίνουν να αντικαθιστούν γράμματα με σύμβολα ή χάντρες, μια βασική έννοια κωδικοποίησης που συνδέεται με την υπολογιστική σκέψη.
Συνεργασία: Η δημιουργία του αλφάβητου στην ολομέλεια ενισχύει την έννοια της συνεργασίας, που είναι απαραίτητη τόσο στην κωδικοποίηση όσο και στην επίλυση προβλημάτων.
Αφαίρεση: Επικεντρώνονται στα βασικά στοιχεία (γράμματα, σύμβολα) και αγνοούν άλλες λεπτομέρειες.
Δημιουργικότητα και Καινοτομία: Τα παιδιά συμμετέχουν σε μια διαδικασία καινοτομίας, καθώς δημιουργούν ένα δικό τους σύστημα επικοινωνίας.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning “Rocking and Rolling: Outdoor Learning and Play”. Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την υπαίθρια μάθηση. Η υπαίθρια μάθηση προσφέρει στα παιδιά την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με τους συνομηλίκους τους σε ένα φυσικό περιβάλλον, γεγονός που μπορεί να βελτιώσει τις κοινωνικές δεξιότητες, την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση. Τα παιδιά μπορούν επίσης να μάθουν να συνεργάζονται, να λύνουν προβλήματα και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους σε ένα περιβάλλον που είναι γεμάτο προκλήσεις και ευκαιρίες. Η υπαίθρια μάθηση προσφέρει στους/στις μαθητές/τριες την ευκαιρία να μάθουν μέσω της εξερεύνησης και της ανακάλυψης, γεγονός που μπορεί να βελτιώσει την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων. Μπορούν επίσης να μάθουν για τον φυσικό κόσμο και να αναπτύξουν μια αίσθηση περιβαλλοντικής ευθύνης. Στη δράση συμμετέχουν 12 σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία, την Κροατία και τη Ρουμανία.
Ιδρύτριες του έργου Μαρία Τσαπάρα (2ο Νηπιαγωγείο Περάματος) και Neslin Mindavalli (Akdeniz Ilkokulu Anamur, Τουρκία).
Είχαμε τη χαρά το λογότυπο που προτάθηκε από το σχολείο μας να επιλεχθεί!!!!
Τα σχολεία συνεργάζονται και δημιουργούν ένα υπέροχο ημερολόγιο για το 2024 εμπνευσμένο από δράσεις και παιχνίδια στην αυλή των σχολείων μας (πατήστε πάνω στην εικόνα για να το δείτε!!!
Αντλώντας έμπνευση από ποικίλα υλικά που συναντούν στην αυλή, τα παιδιά όλων των σχολείων καλλιεργούν τη δημιουργικότητα τους, συνεργάζονται και κατασκευάζουν τα γράμματα του τίτλου του έργου μας δημιουργώντας ένα μοναδικό “Nature Themed Logo Letters”.
Οι συνεργατικές μας δράσεις δεν σταματούν εκεί.
Τα παιδιά γίνονται εικαστικοί καλλιτέχνες και δημιουργούν μοναδικά έργα τέχνη με φυσικά υλικά. Οι μοναδικές δημιουργίες όλων των παιδιών του προγράμματος αναρτώνται σε ένα συνεργατικό ψηφιακό τοίχο. Εκεί τα παιδιά με τη βοήθεια των νηπιαγωγών παρατηρούν τα έργα τέχνης των συμμαθητών/τριών τους από τα άλλα σχολεία και αξιοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης “Τίτλοι” της εργαλειοθήκης της ερευνητικής ομάδας Project Zero του Πανεπιστημίου Harvard προτείνουν τους δικούς τους τίτλους για τα έργα των συμμαθητών/τριων τους. Η συγκεκριμένη ρουτίνα σκέψης βοηθά τους/τις μαθητές/τριες να εντοπίσουν την ουσία ή την κεντρική ιδέα του θέματος/ζητήματος που συζητείται και ενισχύει την παρατήρηση των κεντρικών θεμάτων ως απαραίτητο εργαλείο για την καλλιέργεια της κατανόησης.
Τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων έχοντας ευαισθητοποιηθεί για διάφορα περιβαλλοντικά θέματα, αποτύπωσαν τις σκέψεις τους εικαστικά σε αφίσες και ηχογράφησαν τα μηνύματα τους. Παράλληλα στις 5 Ιουνίου 2024, την παγκόσμια ημέρα για το περιβάλλον, συναντήθηκαν διαδικτυακά και γιόρτασαν όλα μαζί.
Παράλληλα οι γονείς των παιδιών των συνεργαζόμενων σχολείων συμμετείχαν στο πρόγραμμα μας, γυρίζοντας το χρόνο πίσω, όταν ήταν παιδιά. Θυμήθηκαν τι παιχνίδια έπαιζαν στο σχολείο, στη γειτονιά και τα μοιράστηκαν μαζί μας.
Το αποτέλεσμα ένα όμορφο συνεργατικό βιβλίο γεμάτο αναμνήσεις!!Ανυπομονούμε να παίξουμε και εμείς!!
Στο πλαίσιο των δράσεων του STEM Discovery Campaign 2024 που διοργανώνεται από το Scientix δημιουργήθηκε από τις εκπαιδευτικούς Τσαπάρα Μαρία και Κατερίνα Ρεντζέπη το εκπαιδευτικό σενάριο “Trees: Our leafy friends!” αξιοποιώντας υλικό από το classroom implementations of the Terra Mission Educational Pack.
Επιλέχθηκε η θεματική που αφορά τα δέντρα. Από μικρή ηλικία, τα παιδιά μπορούν να μάθουν για τη σημασία των δέντρων για το περιβάλλον. Μπορούν να καταλάβουν πώς τα δέντρα παρέχουν οξυγόνο, καθαρίζουν τον αέρα και το νερό, προσφέρουν τροφή και καταφύγιο στα ζώα, και βοηθούν στη ρύθμιση του κλίματος. Μέσα από την παρούσα δράση τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να αναπτύξουν μια αίσθηση εκτίμησης για τη φύση, μπόρεσαν να μάθουν να σέβονται τα δέντρα, τα φυτά και τα λουλούδια και να καταλάβουν τη σημασία της προστασίας τους ενώ παράλληλα μπόρεσαν να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση τους μαθαίνοντας για τη σημασία των δέντρων για τα ζώα και για το πώς οι ανθρώπινες δραστηριότητες μπορούν να επηρεάσουν τα δέντρα. Δίνοντας τοπική διάσταση στο θέμα τα παιδιά χαρτογράφησαν την αυλή του σχολείου τους, ανακάλυψαν και αναγνώρισαν τα δέντρα που υπάρχουν διαπιστώνοντας το πόσο σημαντική είναι η παρουσία του και σε τοπικό επίπεδο.
Μπορείτε να δείτε τη δράση μας στο παρακάτω βίντεο
Καθώς το Πάσχα πλησιάζει, η ατμόσφαιρα στο σχολείο μας είναι γιορτινή! Μαζί με τα παιδιά ξεκινήσαμε τις πασχαλινές μας δραστηριότητες. Φτιάξαμε τις λαμπάδες μας με πολλά χρώματα και κορδέλες και φυσικά τα αγαπημένα μας «τερατάκια».
Έπειτα σκεφτήκαμε να φτιάξουμε πασχαλινές κάρτες για να ευχηθούμε «Καλό Πάσχα» στα αγαπημένα μας πρόσωπα. Επίσης μάθαμε τα κάλαντα του Λαζάρου και φτιάξαμε τα δικά μας «λαζαράκια».
Με αφορμή το Σάββατο του Λαζάρου, παρακολουθήσαμε βίντεο για να μάθουμε πληροφορίες για την Μεγάλη Εβδομάδα.
Συνεχίσαμε τις πασχαλινές δραστηριότητες μας με το βάψιμο των αυγών, με την ενεργή συμμετοχή των παιδιών που το διασκέδασαν πολύ.
Όμως φτιάξαμε και αυγά με διαφορετικό τρόπο, εξασκώντας και την λεπτή κινητικότητα των παιδιών αλλά και τις μαθηματικές τους δεξιότητες.
Το παιχνίδι με τα αυγά συνεχίστηκε, αλλά αυτή την φορά ψάχνοντάς τα στην αυλή και την τάξη ως ο «Κρυμμένος Θησαυρός», αφού πρώτα έπρεπε να λυθούν οι γρίφοι.
Βέβαια, δεν έλειψαν οι κότες και οι λαγοί από τις πασχαλινές μας δημιουργίες.
Παράλληλα αξιοποιήθηκε και η τεχνολογία αλλά και η εκπαιδευτική ρομποτική όπου μέσω της χρήσης του επιδαπέδιου προγραμματιζόμενου ρομπότ BeeBot, τα παιδιά σχεδίασαν διαδρομές και εξασκήθηκαν σε χωρικές έννοιες όπως μπροστά-πίσω και αριστερά – δεξιά.
Φτιάξαμε επίσης και καλαθάκια με ανοιξιάτικο αέρα για να βάλουμε μέσα τα αυγά που βάψαμε αλλά και κάποιες πασχαλινές λιχουδιές.
Και στο μάθημα των αγγλικών μιλήσαμε για το Πάσχα σε άλλες χώρες και πως το γιορτάζουν, παίξαμε με τα αυγά και ακούσαμε τραγούδια.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning “Art With Painters”. Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τη ζωή και το έργο επτά ζωγράφων, να συμμετάσχουν σε συνεργατικές δράσεις και να καλλιεργήσουν δεξιότητες παρατήρησης, δημιουργικότητας, επικοινωνίας, συνεργασίας και κριτικής σκέψης. Στη δράση συμμετέχουν 12 σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία, την Κροατία και τη Ρουμανία.
Ο πρώτος ζωγράφος που γνώρισαν ήταν ο Wassily Kandisky. Θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες του 20ού αιώνα και ήταν ένας από τους πρωτοπόρους της αποκαλούμενης αφηρημένης τέχνης. Έλαβε μέρος σε ορισμένα από τα σημαντικότερα ρεύματα της μοντέρνας τέχνης εισάγοντας τις δικές του καινοτομίες και μία νέα αντίληψη για τη ζωγραφική, καταγράφοντας ένα πλούτο θεωριών και ιδεών στην πραγματεία Για το πνευματικό στην τέχνη (πηγή wikipedia).
Τα παιδιά γνώρισαν τη ζωή του, τους πίνακες του και έγιναν και εκείνα καλλιτέχνες δημιουργώντας τα δικά τους έργα.
Ενώ συμμετείχαν και σε μία συνεργατική δραστηριότητα αξιοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο draw chat, δημιούργησαν ένα συνεργατικό πίνακα εμπνευσμένο από το έργο του Wassily Kandisky.
Δεύτερος σταθμός η γνωριμία των παιδιών με τον ζωγράφο Piet Mondrian. Ο Mondrian ήταν ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της μοντέρνας τέχνης και συνιδρυτής του κινήματος του νεοπλαστικισμού μαζί με τον Theo van Doesburg. Θεωρείται από τους πλέον επιδραστικούς ζωγράφους του 20ου αιώνα. (πηγή Wikipedia)
Εκφράστηκαν εικαστικά δημιουργώντας υπέροχες συνθέσεις ενώ παράλληλα καλλιέργησαν περαιτέρω τη δημιουργικότητα τους δημιουργώντας μία συνεργατική ιστορία. Τα παιδιά έγιναν συγγραφείς και δημιούργησαν μία πρωτότυπη ιστορία παίρνοντας έμπνευση από τον υπέροχο καλλιτέχνη αλλά και από την αγάπη τους στο Θηρίο Μπαλάκι – για εμάς μαύρο τερατάκι….
Όμως δεν έμειναν εκεί. Ζήτησαν βοήθεια από τα αγαπημένα τους σχολεία που συμμετέχουν παρέα στο eTwinning πρόγραμμα “Rocking and Rolling – Outdoor Learning and Play”
Έτσι το 2ο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης, το Νηπιαγωγείο Νέας Πεντέλης και το 68ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Κρήτης έγιναν οι εικονογράφοι της ιστορίας.
Παράλληλα συμμετείχαν και στην υλοποίηση μίας συνεργατικής δραστηριότητας μαζί με τα άλλα συνεργαζόμενα Νηπιαγωγεία που αφορούσε το λογότυπο της δράσης.
Ο τρίτος ζωγράφος που γνωρίσαμε ήταν ο Pablo Picasso. Είναι ένας από τους κυριότερους Ισπανούς εκπροσώπους της τέχνης του 20ού αιώνα, συνιδρυτής μαζί με τον Ζωρζ Μπρακ του κυβισμού και με σημαντική συνεισφορά στη διαμόρφωση και εξέλιξη της μοντέρνας και σύγχρονης τέχνης (πηγή Wikepedia)
Έμαθαν για τη ζωή του, δημιούργησαν πορτρέτα, πειραματίστηκαν με τα δικά τους πορτρέτα αξιοποιώντας τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης scribble diffusion και canva AI και μετέτρεψαν τα πορτρέτα τους σε πίνακες του Picasso.
Ενώ συμμετείχαν με τα άλλα σχολεία στη δημιουργία ενός συνεργατικού ημερολογίου.
Ενώ με αφορμή το eTwinning έργο “Art with painters” που υλοποιούν τα δύο ολοήμερα τμήματα του Νηπιαγωγείου μας, τα παιδιά ασχολήθηκαν με τον ζωγράφο Pablo Picasso και τους πίνακες του ζωγράφου κατά την μπλε περίοδο. Τα παιδιά επεξεργάστηκαν τους πίνακες αξιοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης “See – think – wonder” της προσέγγισης Artful Thinking της ερευνητικής ομάδας Project Zero του πανεπιστημίου Harvard και στη συνέχεια τη ρουτίνα σκέψης “Beginning – Middle – End”. Μέσα από τις παρατηρήσεις τους δημιούργησαν συνεργαζόμενα μία μοναδική ιστορία.
Η τέταρτη καλλιτέχνης ήταν η Frida Calho. Ήταν Μεξικάνα ζωγράφος, αλλά φαίνεται να έχει δεχτεί και επίδραση Ευρωπαϊκών ρευμάτων στα οποία συμπεριλαμβάνονται ο Ρεαλισμός, ο Συμβολισμός και ο Υπερρεαλισμός. Αρκετά έργα της είναι αυτοπροσωπογραφίες, μέσα από τις οποίες εκφράζεται ο προσωπικός της πόνος (πηγή Wikipedia).
Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν τόσο από την ιστορία της αλλά και το έργο της.
Ενώ αντλώντας έμπνευση από το έργο της και τα συναισθήματα της,
αξιοποίησαν το ψηφιακό εργαλείο word art και δημιούργησαν ένα μοναδικό συννεφόλεξο εκφράζοντας τις σκέψεις τους.
Ενώ όλα μαζί τα συννεφόλεξα των συνεργαζόμενων σχολείων ενώθηκαν σε μία Διαδραστική αφίσα (πατήστε στην εικόνα)
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning “Loop-Art Adventures : Artistic Unplugged Coding for Kids”.
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν περισσότερα από 100 σχολεία από την Ελλάδα, Ρουμανία, Τουρκία, Ιταλία, Κροατία, Πορτογαλία, Ισπανία, Αλβανία και Σερβία. Μέσα από τη δράση αυτή τα παιδιά κατανόησαν την έννοια της επανάληψης δημιουργώντας διάφορα πρότυπα, όπως λουλούδια, πεταλούδες κτλ., σε χαρτί ακολουθώντας οδηγίες βήμα προς βήμα. Το έργο είχε διάρκεια 12 εβδομάδες και περιελάμβανε 10 διαφορετικές δραστηριότητες σχεδίασης. Βασικός του σκοπός ήταν η εισαγωγή σε έννοιες του προγραμματισμού, η ενίσχυση της δημιουργικότητας, ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, η ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης, η δημιουργία ενδιαφέροντος σε δραστηριότητες πειραματισμού και διερεύνησης και η προώθηση δραστηριοτήτων της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα.
Ευχαριστούμε θερμά τις συναδέλφους και ιδρύτριες του eTwinning προγράμματος Ivana Vezjak από την Κροατία και Susana Aleixo από την Πορτογαλία.
Τα παιδιά συζητούν για την έννοια της επανάληψης στην καθημερινή τους ζωή. Κατέληξαν πως υπάρχουν σχετικές επαναλαμβανόμενες ρουτίνες όπως: το να κάνουν μπάνιο, να ξεκουράζονται, να κοιμούνται, να παίζουν, να τρώνε, να πλένουν τα χέρια τους, να βουρτσίζουν τα δόντια τους, να ξυπνούν, να αλλάζουν ρούχα.”
Η δική μας πρόταση για το λογότυπο της δράσης
Loop 1 -Spiral Art
Loop 2 -Colorful waves
Loop 3 – Pixelart
Loop 4 – Shape Meadow (Συνεργατική δράση)
Loop 5 -Snowflake Magic
Loop 6 – Twinkle lights
Loop 7 – Funky gloves
Loop 8 – Mighty Castle
Loop 9 – Stellar Sketching (Συνεργατική δράση)
Τα παιδιά δημιούργησαν σε συνεργασία με τα παιδιά του ΝΓ Νέας Πεντέλης, του 6ου ΝΓ Πολίχνης, του 3ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας και του 2ου ΔΣ Παλαιάς Φώκαιας
Loop 10 – Vivid Wings
Μία ευχάριστη έκπληξη περίμενε τα παιδιά καθώς συναντήθηκαν διαδικτυακά με τα παιδιά του Ολοήμερου τμήματος του ΝΓ Νέας Πεντέλης. Είχαν τη δυνατότητα να γνωριστούν αλλά και να ζωγραφίσουν ταυτόχρονα αξιοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο colorillo.
Η συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα προγραμματισμού
Το συνεργατικό Ευρωπαϊκό έργο eTwinning Artful STEM Tellers, Creative STEAM Solvers που υλοποιήσαμε κατά το σχολικό έτος 2022 – 2023 απέσπασε το 2ο βραβείο στην κατηγορία των Νηπιαγωγείων στον 18o Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning!!!!!!
Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην τελετή βράβευσης που θα γίνει την Τρίτη 9 Απριλίου 2024 στις 17:00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από το κανάλι του EOY στο youtube στον ακόλουθο σύνδεσμο
Κατά τη διάρκεια της Τελετής Βράβευσης θα παρουσιαστούν τα βραβευμένα έργα, θα προβληθούν τα σχετικά βίντεο και δύο εκπαιδευτικοί από κάθε έργο θα απαντήσουν σχετικά ερωτήματα.
Ακολουθεί το αναλυτικό πρόγραμμα της εκδήλωσης:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ:
17:00 Έναρξη
17:05-17:20 Χαιρετισμοί από εκπροσώπους Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος»
17:20-17:40 Απονομή Ειδικών Βραβείων
17:40-18.30 Ομιλία της Δρ. Σταυρούλας Η. Μπαργιώτα, Ψυχιάτρου- Ψυχοθεραπεύτριας MD, MSc, PhD που μπορείτε να παρακολουθήσετε με τίτλο: «Το άγχος και η κατάθλιψη ως παράγοντες ευαλωτότητας στην καθημερινή ζωή των εκπαιδευτικών- πρόσφατα δεδομένα και αντιμετώπιση».
Ευχαριστούμε θερμά το 2ο ΝΓ Λυκόβρυσης, το ΝΓ Νέας Πεντέλης, το 68ο ΝΓ Ηρακλείου Κρήτης, το 22ο ΝΓ Κερατσινίου και το Akdeniz Anaokulu για τη συνεργασία, τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν, για τις ιδέες, το μοίρασμα, την υλοποίηση του έργου, τα παιδιά που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης σε όλες τις δράσεις και τους γονείς που ήταν συνοδοιπόροι σε αυτό το υπέροχο μαθησιακό ταξίδι!!!!
Η 25η Μαρτίου είναι η επέτειος της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και μια σημαντική ημέρα για την Ελλάδα.
Τα παιδιά μέσα από μία σειρά δραστηριοτήτων έμαθαν για τη σημασία της ημέρας.
Έμαθαν για τους ήρωες και τις ηρωίδες του 1821 και το πόσο βοήθησαν στην Ελληνική Επανάσταση, έφτιαξαν Τσολιάδες και Αμαλίες και καράβια με την Ελληνική Σημαία.
Ενώ σχεδίασαν βήμα προς βήμα μία ελληνοπούλα ακολουθώντας το υπέροχο βίντεο που έχει δημιουργηθεί από το Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας και τη συνάδελφο Σαρμή Λίνα.
Αξιοποιώντας την εκπαιδευτική ρομποτική προγραμμάτισαν το επιδαπέδιο προγραμματιζόμενο ρομπότ bluebot και το βοήθησαν να γνωρίσει τους Ήρωες και τις Ηρωίδες της Ελληνικής Επανάστασης.
Η αγαπημένη δραστηριότητα των παιδιών προσαρμόστηκε στο πλαίσιο του εορτασμού της 25ης Μαρτίου. Τα παιδιά είχαν την δυνατότητα μέσω του pixel coding να “σπάσουν τον κώδικα” και να ανακαλύψουν την εικόνα που κρύβεται.
Άκουσαν και τραγούδησαν τραγούδια που σχετίζονται με την Ελληνική Επανάσταση και έμαθαν απλούς παραδοσιακούς χορούς, προκειμένου να τα παρουσιάσουν στις οικογένειες τους στην γιορτή του σχολείου.
Την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας.
Τα παιδιά είπαν τα ποιήματα τους
Τραγούδησαν το τραγούδι “Περήφανοι Όλοι”
και το τραγούδι “Ένα παλικάρι είκοσι χρονών”
Ενώ παράλληλα κάθε τμήμα είχε τη δυνατότητα να παρουσιάσει δύο χορούς (40 παλικάρια, Καστοριανό, Μάνα μου τα κλεφτόπουλα, χορό του Ζαλόγγου).
Χρόνια πολλά, με ειρήνη και ελπίδα σε όλο τον κόσμο!!!
Με αφορμή την συμμετοχή των παιδιών των ολοήμερων τμημάτων στο eTwinning έργο “Art With painters” με τα παιδιά ασχολούμαστε αυτή την περίοδο με την Γιαπωνέζα καλλιτέχνιδα Yayoi Kusama. Με αφορμή την πρόταση τους δημιουργήθηκε μία μικρή ιστορία που αποτυπώθηκε με την τεχνική των μικρών βιβλίων της παιδαγωγικής Freinet!!!
Τα παιδιά συνεργάστηκαν τόσο κατά τη δημιουργία της ιστορίας με τίτλο “Μουσείο Τελειών” αλλά και κατά την εικονογράφησή της!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή