Για την ημέρα των ερωτευμένων, διαβάσαμε το παραμύθι “Ο ερωτευμένος” συγγραφέας Rebecca Dautremer εκδόσεις Μεταίχμιο. Συζητήσαμε για το ποιος τελικά είναι ερωτευμένος και πως το καταλαβαίνουμε. Δημιουργήσαμε τα φαναράκια του έρωτα για να ψάξουμε να βρούμε τον ερωτευμένο!! Χρόνια σας Πολλά!!
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας μοίρασε στα παιδιά βασιλοπιτάκι και ο τυχερός της κάθε τάξης πήρε και από ένα δωράκι! Μπράβο σε όλα τα παιδιά! Ευχόμαστε το νέο έτος 2022, να είναι ένα τυχερό έτος για όλους μας! Υγεία σε όλους και καλή πρόοδο σε όλα τα παιδιά!
Τα τυχερά παιδιά του 2022:
και η τυχερή κυρία:
Χρόνια πολλά σε όλους! Καλά Χριστούγεννα & ευλογημένα!
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας, εύχεται σε όλους χρόνια πολλά, καλές γιορτές με υγεία!
Υπενθυμίζουμε ότι επιστρέφουμε Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022!
Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες από τα κάλαντα των παιδιών μας, καθώς και από το δώρο που έλαβαν οι μαθητές/τριες μας από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας!
Φέτος τα Νηπιαγωγεία εφαρμόζουν και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Μέχρι και το μήνα Νοέμβριο το Νηπιαγωγείο μας ασχολήθηκε με το Ζω καλύτερα, ευ ζην και με τίτλο: “Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, μια μεγάλη αγκαλιά απλώνω”.
Ακολουθούν ενδεικτικές δράσεις/ δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν από όλο το σχολείο μας και τα οποία έχουν παρουσιαστεί στους γονείς:
Το βιβλίο αυτό προέκυψε από το Τμήμα 3 και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και με αφορμή το ομώνυμο παραμύθι που διαβάσαμε για τη σχολική βία (Ρουσάκη, Μ. (2010). Ο νταής του σχολικού. Αθήνα: Ψυχογιός). Τα παιδιά, αφού το επεξεργαστήκαμε με πολλούς τρόπους, ζωγράφισαν τις σκηνές του παραμυθιού και έτσι προέκυψε και το δικό μας βιβλίο.
Ακολουθούν σχετικές δραστηριότητες από το Τμήμα 1:
Διαβάσαμε το βιβλίο Javaux, Α. (2021). Η μέρα που έγινα κι εγώ λύκος. Αθήνα: Δεσύλλας), που έφερε στο σχολείο ένας μαθητής και το σχολιάσαμε.
Σ’ ένα μεγάλο χαρτί σχεδιάσαμε την Άγκνες (πρωταγωνίστρια και θύμα) και γράψαμε τι πιστεύουμε πως αυτή ένιωθε, με τον εκφοβισμό που βίωνε.
Είδαμε την ιστορία του Όλιβερ Μπάτον που δέχονταν εκφοβισμό από τους συμμαθητές του, γιατί είχε διαφορετικά ενδιαφέροντα από αυτούς.
Δραματοποιήσαμε την ιστορία και μπήκαμε στη θέση του Όλιβερ (θύμα), των συμμαθητών που εκφόβιζαν (θύτες) και των υπόλοιπων συμμαθητών (παρατηρητές). Βιώσαμε τα συναισθήματά τους.
Μιλάμε για τις αφίσες και τη χρησιμότητά τους. Μελετάμε διάφορες αφίσες. Αποφασίζουμε να ενημερώσουμε και τα άλλα παιδιά, όπως επίσης και τους μεγάλους για όλα αυτά που μάθαμε, φτιάχνοντας κι εμείς μια αφίσα.
Ακολουθεί παρουσίαση των δραστηριοτήτων από το Τμήμα 2, σε μορφή pdf:
Τέλος, ακολουθούν και ενδεικτικές σχετικές δραστηριότητες και ζωγραφιές από το Ολοήμερο Τμήμα, το οποίο υποστηρίζει τα πρωινά τμήματα:
Οι ιστορίες μας έχουν τίτλο “ΤΙ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΑΝ….” Ο δράκος η μάγισσα και οι φίλοι τους είναι οι ήρωες στις ιστορίες μας. 1η Ιστορία: Ο δράκος κοροϊδεύει τη μάγισσα. Πως αντιδράει η μάγισσα;; αν αντιδράσει με έναν τρόπο, ποια κατάληξη θα έχει η ιστορία;; αν αντιδράσει με άλλον τρόπο τι κατάληξη θα έχει;; τα παιδιά σκέφτονται και επιλέγουν.
2η Ιστορία: τι θα κάνω αν κάποιος με χτυπήσει;;
3η Ιστορία: τι θα γίνει αν ο δράκος κλέψει κάτι από τη μάγισσα;;
4η Ιστορία: ο δράκος έχει 10 σοκολάτες. Θα τις μοιραστεί με τους φίλους του;; τι θα συμβεί αν δεν τις μοιραστεί;; τι θα συμβεί αν τις μοιραστεί;; Η ζωή μας είναι επιλογές και τα παιδιά καλούνται να αποφασίσουν.
Μέσω του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σήμερα μοιράστηκαν στα παιδιά το βιβλίο του Τριβιζά, Ε. (2021) με τίτλο: Όχι! Δεν θα μας μπείτε στην μύτη,
και ταυτόχρονα, μέσω αιτήματος του σχολείου μας, εμπλουτίστηκε η βιβλιοθήκη μας με βιβλία που αφορούν κυρίως την ειδική αγωγή, βιβλία για τους εκπαιδευτικούς ως προς την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και διάφορες κοινωνικές ιστορίες για τα παιδιά.
Χθες Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου, λόγω και της Παγκόσμιας ημέρας για τα άτομα με αναπηρία, αφιερώσαμε την συγκεκριμένη ημέρα σε σχετικές δραστηριότητες.
Αναφερθήκαμε στα άτομα με αναπηρία, είδαμε σχετικά βίντεο και βιβλία, ζωγραφίσαμε, βιώσαμε σχετικές δυσκολίες και σκεφτήκαμε- βοηθήσαμε μαθητή μας που χρειάζεται την βοήθεια μας.
Επιπρόσθετα, εντοπίσαμε στο χώρο του σχολείο μας σχετικές εικόνες που δείχνουν την πρόσβαση ΑΜΕΑ.
Το σχολείο μας κτιριακά είναι καινούριο και είναι προσβάσιμο και σε άτομα ΑΜΕΑ.













































