ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025 —ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑΣ-ΡΟΥΤΙΝΕΣ

Σεπ 202423

Έγινε ο καθιερωμένος αγιασμός 11 Σεπτεμβρίου 2024 παρουσία γονέων.

αρχείο λήψης

Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας .

1. Λέω το όνομά μου

Κάθε παιδί διαδοχικά λέει ρυθμικά το όνομά του (π.χ. Μα-ρί-α) και κάνοντας παράλληλα μια κίνηση (βήματα μπροστά, χέρια πάνω-κάτω κ.ά.) ή χτυπώντας κάποιο κρουστό όργανο. Τα υπόλοιπα παιδιά το επαναλαμβάνουν. Το παιχνίδι μπορεί να το ξεκινήσει η ίδια η νηπιαγωγός, λέγοντας το δικό της όνομα και κάνοντας σχετικές κινήσεις

2. Παίζω με το όνομά μου

 Κάθε παιδί διαδοχικά λέει το όνομά του με διάφορους τρόπους που υποδεικνύουμε αλλάζοντας την ένταση, τον τόνο ή την χροιά (λέω το όνομά μου δυνατά και σιγά, με λεπτή και βαθιά φωνή…). Μπορούμε μάλιστα να το πούμε μιμούμενοι κάποιον ή μια κατάσταση (π.χ. σαν γίγαντας, σαν να χασμουριέμαι, σαν να είμαι θυμωμένος….. )

3. Πιάσε την μπάλα και πες…

Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο και πετώντας το ένα στο άλλο μια μπάλα καλούνται να πουν

  • το όνομά τους
  •  το αγαπημένο τους χρώμα, φαγητό…
  • το όνομα του παιδιού που τους πέταξε την μπάλα και τα αγαπημένα του πράγματα

4. Το Τρενάκι της Γνωριμίας

Η νηπιαγωγός, ως ατμομηχανή, πηγαίνει σε ένα παιδί-βαγόνι, συστήνεται και όταν και αυτό πει το όνομά του σχηματίζουν το τρενάκι. Στη συνέχεια, το τρενάκι αλλάζει φορά, το παιδί γίνεται ατμομηχανή και πηγαίνει σε ένα άλλο παιδί, συστήνονται και το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να ολοκληρωθεί το τρενάκι της τάξης.

Σε κύκλο ένα παιδί κρατάει την άκρη από ένα κουβάρι, λέει το όνομά του και κάτι που του αρέσει και το πετάει σε ένα άλλο παιδί. Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να σχηματιστεί ο ιστός της αράχνης…

6. Τρέχω και αλλάζω θέση

Με παράγγελμα της νηπιαγωγού ή κάποιου παιδιού 2 παιδιά αλλάζουν θέση μεταξύ τους, λέγοντας: “βήμα βήμα πώς μ’ αρέσει, τρέχω και αλλάζω θέση”

7. Ποιος λείπει;

Τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στον χώρο στο ρυθμό της μουσικής, ώσπου η νηπιαγωγός με ένα ύφασμα καλύπτει ένα από τα παιδιά. Τα υπόλοιπα πρέπει να βρουν…. ποιος λείπει!

8. Μάντεψε ποιος είναι….

 Δένουμε με μαντήλι τα μάτια ενός παιδιού και πηγαίνουμε μπροστά του κάποιο άλλο παιδί. Με κλειστά μάτια και χρησιμοποιώντας μόνο την αφή καλείται να βρει ποιο παιδί είναι. Καθώς περπατάνε στον χώρο ελεύθερα σκεπάζει η Νηπιαγωγός ένα παιδί .Τα άλλα καλούνται να βρούνε ποιο είναι.

Διαβάσαμε τα παρακάτω παραμύθια και συζητήσαμε για τα συναισθήματα που νοιώθουν οι ήρωες των παραμυθιών.

P9230026 P9230027  P9230025 P9230028

ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

P9230029 P9230030 P9230054 P9230035 P9230034 P9230032

αγαπώ και σέβομαι τους φίλους μου.

Ζωγραφίζοντας τους κανόνες τις τάξης μας

P9230033 P9230040 P9230042 P9230037 P9230039 P9230046 P9230047 P9230049 P9230050 ΟΙ μικροί αρχαιολόγοι ανακαλύπτουν το αρχικό τους γράμμα.

Ζωγραφίζω το αρχικό μου γράμμα

Στολίζουμε το αρχικό μας γράμμα και φτιάχνουμε τρενάκι με τα γράμματα του ονόματος μας.

ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ…..εικόνα Viber 2024 10 07 19 18 04 220εικόνα Viber 2024 10 08 08 55 54 777

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Το Νηπιαγωγείο μας βρίσκεται στην  περιοχή του Σκινέ την Μεσοκεφάλα. Ιδρύθηκε το 1998, μετά την συγχώνευση των Νηπιαγωγείων του Σκινέ, Φουρνέ, Μεσκλών  όπου στεγάστηκαν στο καινούργιο κτήριο μαζί με το Δημοτικό σχολείο. Το σχολικό συγκρότημα ονομάστηκε ΣΚΙΝΕ ΦΟΥΡΝΕ. Τα παιδιά μεταφέρονται από οκτώ χωριά<<ΣΚΙΝΕ,ΦΟΥΡΝΕ,ΜΕΣΚΛΑ,ΛΑΚΚΟΥΣ,ΚΑΡΑΝΟΥ,ΟΡΘΟΥΝΙ,ΠΡΑΣΕΣ, ΣΕΜΠΡΩΝΑΣ>>

Το Νηπιαγωγείο Σκινέ-Φουρνέ είναι 2/θεσιο και λειτουργεί το σχολικό έτος 2024-2025 με δύο τμήματα βασικού κι δύο τμήματα προαιρετικού προγράμματος. Κάθε βασικό τμήμα λειτουργεί από τις 8.οο πμ έως τις 12.45 μμ. Το προαιρετικό τμήμα από τις 12.45 μμ έως τις 15.45 μμ. Τα παιδιά είναι μεταφερόμενα σχεδόν όλα.

Βρίσκετε στο ισόγειο χώρο του Δημοτικού σχολείου.

 



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων