Έγινε ο καθιερωμένος αγιασμός 11 Σεπτεμβρίου 2024 παρουσία γονέων.
Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας .
1. Λέω το όνομά μου
Κάθε παιδί διαδοχικά λέει ρυθμικά το όνομά του (π.χ. Μα-ρί-α) και κάνοντας παράλληλα μια κίνηση (βήματα μπροστά, χέρια πάνω-κάτω κ.ά.) ή χτυπώντας κάποιο κρουστό όργανο. Τα υπόλοιπα παιδιά το επαναλαμβάνουν. Το παιχνίδι μπορεί να το ξεκινήσει η ίδια η νηπιαγωγός, λέγοντας το δικό της όνομα και κάνοντας σχετικές κινήσεις
2. Παίζω με το όνομά μου
Κάθε παιδί διαδοχικά λέει το όνομά του με διάφορους τρόπους που υποδεικνύουμε αλλάζοντας την ένταση, τον τόνο ή την χροιά (λέω το όνομά μου δυνατά και σιγά, με λεπτή και βαθιά φωνή…). Μπορούμε μάλιστα να το πούμε μιμούμενοι κάποιον ή μια κατάσταση (π.χ. σαν γίγαντας, σαν να χασμουριέμαι, σαν να είμαι θυμωμένος….. )
3. Πιάσε την μπάλα και πες…
Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο και πετώντας το ένα στο άλλο μια μπάλα καλούνται να πουν
- το όνομά τους
- το αγαπημένο τους χρώμα, φαγητό…
- το όνομα του παιδιού που τους πέταξε την μπάλα και τα αγαπημένα του πράγματα
4. Το Τρενάκι της Γνωριμίας
Η νηπιαγωγός, ως ατμομηχανή, πηγαίνει σε ένα παιδί-βαγόνι, συστήνεται και όταν και αυτό πει το όνομά του σχηματίζουν το τρενάκι. Στη συνέχεια, το τρενάκι αλλάζει φορά, το παιδί γίνεται ατμομηχανή και πηγαίνει σε ένα άλλο παιδί, συστήνονται και το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να ολοκληρωθεί το τρενάκι της τάξης.
5. Ο Ιστός της Αράχνης
Σε κύκλο ένα παιδί κρατάει την άκρη από ένα κουβάρι, λέει το όνομά του και κάτι που του αρέσει και το πετάει σε ένα άλλο παιδί. Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να σχηματιστεί ο ιστός της αράχνης…
6. Τρέχω και αλλάζω θέση
Με παράγγελμα της νηπιαγωγού ή κάποιου παιδιού 2 παιδιά αλλάζουν θέση μεταξύ τους, λέγοντας: “βήμα βήμα πώς μ’ αρέσει, τρέχω και αλλάζω θέση”
7. Ποιος λείπει;
Τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στον χώρο στο ρυθμό της μουσικής, ώσπου η νηπιαγωγός με ένα ύφασμα καλύπτει ένα από τα παιδιά. Τα υπόλοιπα πρέπει να βρουν…. ποιος λείπει!
8. Μάντεψε ποιος είναι….
Δένουμε με μαντήλι τα μάτια ενός παιδιού και πηγαίνουμε μπροστά του κάποιο άλλο παιδί. Με κλειστά μάτια και χρησιμοποιώντας μόνο την αφή καλείται να βρει ποιο παιδί είναι. Καθώς περπατάνε στον χώρο ελεύθερα σκεπάζει η Νηπιαγωγός ένα παιδί .Τα άλλα καλούνται να βρούνε ποιο είναι.
Διαβάσαμε τα παρακάτω παραμύθια και συζητήσαμε για τα συναισθήματα που νοιώθουν οι ήρωες των παραμυθιών.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
αγαπώ και σέβομαι τους φίλους μου.
Ζωγραφίζοντας τους κανόνες τις τάξης μας
Ζωγραφίζω το αρχικό μου γράμμα
Στολίζουμε το αρχικό μας γράμμα και φτιάχνουμε τρενάκι με τα γράμματα του ονόματος μας.
Αφήστε μια απάντηση