Θεματική :ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ _ΕΥ ΖΗΝ
<<ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΛΩΝΩ>>
Ασφάλεια και Πρόληψη
Σκοπός: η πρόληψη περιστατικών σχολικής βίας.
Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου.
Δεξιότητες : (Κριτική Σκέψη) (Δημιουργικότητα),
(Συνεργασία), (Επικοινωνία)
Δεξιότητες του νου
Δεξιότητες μάθησης του 21ο αίώνα
Δεξιότητες Ζωής
Ψηφιακές δεξιότητες.
<<συνεργάζομαι και αλληλεπιδρώ>>
Τα παιδιά γίνονται ζευγαράκια και διαλέγουν έναν φίλο που έχουν καιρό να παίξουν μαζί
του. Το κάθε ζευγαράκι μοιράζετε ένα χαρτί και ο καθένας ζωγράφισε τον φίλο του. Η
αλληλεπίδραση αρχίζει όταν συνεργάζονται για να ζωγραφίσουν στο ίδιο χαρτί.
Κόβουν τις φιγούρες και ζητάμε τα ζευγαράκια να βρουν ένα άλλο ζευγάρι, να γίνουν τετράδα.
Κολλάνε τις φιγούρες σε ένα μεγάλο χαρτί και κάθε παιδί περιγράφει-συστήνει τον φίλο του στην τετράδα.
«Ο κύκλος των απόψεων και των προτάσεων»
Φτιάξαμε ένα εννοιολογικό πίνακα:
Διαβάζουμε το βιβλίο <<Ο ΝΤΑΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ>>της Μαρίας Ρουσάκη.
https://blogs.sch.gr/gmamakis/files/2014/12/NtahsSxolikou.pdf
Σχολιάζουμε την συμπεριφορά του “νταή” .Συζητάμε για τα συναισθήματα του προκαλεί.
παραμύθια που επεξεργαστήκαμε για καταλάβουμε τις διάφορες μορφές βίας
Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ
Φτιάξαμε μετά από συζήτηση την χαρούμενη ζαχαρένια καρδιά. Τα παιδιά ζωγράφισαν και έγραψαν με μαύρο χρώμα λέξεις βίας και στο κίτρινο χαρτάκι λέξεις φιλίας. Πχ Είσαι χοντρός-Είσαι όμορφος, φύγε από το παιχνίδι που παίζουμε- έλα να παίξουμε μαζί, δεν σε έχω φίλο -θα είμαι πάντα φίλος σου……
Γίναμε σούπερ ήρωες και διαδώσαμε μηνύματα κατά της βίας.
Αφήστε μια απάντηση