ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

Ιαν 202211

2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

<<Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων>>

Το παρόν πρόγραμμα ανήκει στη θεματική « Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη» σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου (ΙΕΠ, 2014).

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν τα δικαιώματα των ζώων.

Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι: να κατανοήσουν οι μαθητές/τριες την σχέση αλληλεξάρτησης ανάμεσα στα ζώα και στον άνθρωπο, να κατανοήσουν ότι ο άνθρωπος δεν σέβεται τα ζώα για αυτά που μας προσφέρουν. Τα υπερεκμεταλλεύεται για να καλύψει τις διατροφικές του ανάγκες σε ζωϊκά προϊόντα. Να αντιληφθούν ότι η στάση σεβασμού απέναντι στα ζώα είναι μια στάση που ενισχύει το αίσθημα ευθύνης.

Στοχεύει στην καλλιέργεια των Δεξιοτήτων Μάθησης του 21ου αιώνα, των Δεξιοτήτων Ζωής, των Δεξιοτήτων του Νου και των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.

Περιγραφή των εργαστηρίων μας.

  1. Δημιουργούμε το συμβόλαιο της ομάδας μας
  2. Άνθρωποι και ζώα-μία σχέση αλληλεξάρτησης
  3. Ο ζωγράφος Σαγκάλ μας μιλάει για την σχέση αλληλεξάρτησης μεταξύ ανθρώπου και ζώων
  4. «Σέβομαι τα ζώα-Δεν τα υπερεκμεταλλεύομαι
  5. Και τα ζώα έχουν δικαιώματα
  6. Αναλαμβάνουμε δράση
  7. Αξιολόγηση-Αναστοχασμός

1ο εργαστήριο

!P1120005P1120006

2ο εργαστήριο

φτιάξαμε τον εννοιολογικό χάρτη-Ποια ζώα προσφέρουν στον άνθρωπο και τί προσφέρουν

P2030089P2080041P2080042

Ομαδοποιήσαμε τα ζώα της φάρμας, σπιτιού, τα ζώα της ζούγκλας, τα ζώα της θάλασσας

P2010030P2010029P2010028

συζητήσαμε τί μας προσφέρουν τα ζώα (ιδιαίτερα της φάρμας) και ζωγραφίσαμε.

P2070020P2070018P2070017P2070019P2040113P2040115P2040096P2040097P2040099P2040100P2040101P2040102P2040104P2040105

φτιάξαμε τα σπιτάκια τους

P2030039P2030058P2030044P2030053P2030047P2030059P2030043P2030057

Δραματοποιήσαμε και ακούσαμε το τραγούδι <<Ντίλι -ντίλι>>     https://www.youtube.com/watch?v=5u1IlfOb3Po

P2020034P2020035P2020036P2020037P2020038P2030061P2030062P2030063P2030073P2030064P2030065P2030066P2030067P2030068P2030069P2030071P2030072P2030078P2030082P2030086P2030087P2030088

Τί προσφέρει ο άνθρωπος στα ζώα.:

P2090046P2090047

3ο εργαστήριο

Ο πίνακας του ζωγράφου  Σαγκάλ <<εγώ και το χωριό>>όπου ο ζωγράφος θέλει να στείλει το μήνυμα <<ότι υπάρχει μία σχέση αλληλεξάρτησης μεταξύ ανθρώπου και ζώου>>

P2010033

Ζωγραφίσαμε και εμείς τον πίνακα

IMG 20220204 185205IMG 20220204 185226P2040107P2040112P2040109P2040108P2040110P2040111

4ο εργαστήριο

ψάξαμε στο ίντερνετ και βρήκαμε εικόνες ζώων που ζούνε στο φυσικό τους περιβάλλον και εικόνες ζώων σε βιομηχανικές μονάδες.

τα παιδιά έκαναν σύγκριση και ζωγράφισαν τα μηνύματα που θα έλεγαν τα ζώα αν είχαν φωνή

  • να μας βγάζετε σε ήλιο να τρώμε χορταράκι και να πίνουμε νερό.

P2070021

  • βοηθήστε μας ,μην μας στριμώχνετε όλα μαζί και δεν μπορούμε να κινηθούμε- ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ
  • αφήστε μας ελεύθερα να ζήσουμε

P2070022P2070023

  • οι άνθρωποι να τρώνε πιο πολλά όσπρια και λαχανικά ώστε να μην μας σφάζουν εμάς για να μας φάνε.

P2070024P2070025

5o εργαστήριο

<<τα δικαιώματα των ζώων>>

  • έχουμε δικαίωμα να έχουμε νερό,τροφή ,σπίτακι .
  • έχουμε δικαίωμα να ζούμε στο φυσικό μας περιβάλλον και όχι στρυμωγμένα και το ένα πάνω στο άλλο.
  • θέλουμε αγάπη και φροντίδα
  • μην μας εγκαταλείπετε γιατί θα πεθάνουμε.
  • έχουμε δικαίωμα να μας βλέπει γιατρός.
  • μην μας κάνετε να φοβόμαστε.

 

P2090047P2100055P2100051P2100057P2100056P2100049

Τα συναισθήματα των ζώων. Ζωγραφίζοντας τα συναισθήματα των ζώων.

χαίρομαι όταν με πηγαίνουν βόλτα-φοβάμαι τα αυτοκίνητα, αν με αφήνουν μόνο μου να πάω βόλτα-όταν με δένουν στα εξοχή φοβάμαι μόνο μου-λυπάμαι που δεν μπορώ να μιλήσω-λυπάμαι όταν με πετάνε έξω από το σπίτι μου στο κρύο-θυμώνω όταν πεινάω και δεν βρίσκω τίποτα να φάω-χαίρομαι όταν με προσέχουν και με αγαπάνε…..

P2110003 P2110004 P2110005 P2110006 P2110007 P2110008 P2110009 P2110010 P2110011 P2110012

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Σεπτέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Το Νηπιαγωγείο μας βρίσκεται στην  περιοχή του Σκινέ την Μεσοκεφάλα. Ιδρύθηκε το 1998, μετά την συγχώνευση των Νηπιαγωγείων του Σκινέ, Φουρνέ, Μεσκλών  όπου στεγάστηκαν στο καινούργιο κτήριο μαζί με το Δημοτικό σχολείο. Το σχολικό συγκρότημα ονομάστηκε ΣΚΙΝΕ ΦΟΥΡΝΕ. Τα παιδιά μεταφέρονται από οκτώ χωριά<<ΣΚΙΝΕ,ΦΟΥΡΝΕ,ΜΕΣΚΛΑ,ΛΑΚΚΟΥΣ,ΚΑΡΑΝΟΥ,ΟΡΘΟΥΝΙ,ΠΡΑΣΕΣ, ΣΕΜΠΡΩΝΑΣ>>

Το Νηπιαγωγείο Σκινέ-Φουρνέ είναι 2/θεσιο και λειτουργεί το σχολικό έτος 2024-2025 με δύο τμήματα βασικού κι δύο τμήματα προαιρετικού προγράμματος. Κάθε βασικό τμήμα λειτουργεί από τις 8.οο πμ έως τις 12.45 μμ. Το προαιρετικό τμήμα από τις 12.45 μμ έως τις 15.45 μμ. Τα παιδιά είναι μεταφερόμενα σχεδόν όλα.

Βρίσκετε στο ισόγειο χώρο του Δημοτικού σχολείου.

 

Διάκριση Bravo Schools

Διάκριση Bravo Schools


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων