1ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ–ΕΥΦ ΖΗΝ–ΔΙΑΤΡΟΦΗ<>

Οκτ 202129

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

  • Προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, αλληλοβοήθειας, επικοινωνίας.

Τα παιδιά επέλεξαν μία ηρωίδα για το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Την ονομάσαμε << κ. ΔΙΑΤΡΟΦΗ>>

  • προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη, να συμμετέχουν σε συζητήσεις. Να αποκτήσουν φωνολογική επίγνωση.

Με την βοήθεια της ηρωίδας μας προσπαθούμε να επεξεργστούμε με τα παιδιά  την έννοια της λέξης ΔΙΑΤΡΟΦΗ. Τους εξηγήσαμε ότι μέσα κρύβει την λέξη τροφή

Δια -τροφή – καταγράψαμε τις απαντήσεις των παιδιών.(Φαγητά που τρώμε. Μεγαλώνουμε σωστά. τρώμε υγιεινά.)μας είπαν και πολλά φαγητά.

  • προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: να ζωγραφίζουν και να σχεδιάζουν αποτυπώνοντας τις σκέψεις τους.

Ζωγράφισαν την κ.Διατροφή

Ζωγράφισαν τα γράμματα της για να παίξουμε με τα φωνήματα και τα γράμματα.

PB030023

Τα παιδιά βλέποντας  τα γράμματα άρχισαν να λένε ποια γράμματα έχουν στο όνομα τους.

  • προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα :  να παρατηρήσουν τις διατροφικές συνήθειες τους  και να εντοπίζουν ομοιότητες και διαφορές με τους άλλους και να τις σέβονται. Να ευαισθητοποιηθεί σε ζητήματα διατροφής όπως η μεσογειακή.

Ζωγράφισαν και παρουσίασαν στην ολομέλεια το αγαπημένο τους φαγητό.

παρουσίαση του βιβλίου<<Η ΚΥΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΉ>>

https://www.youtube.com/watch?v=ZLy1r-IqlDo

  • προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα : οργανώνουν και επεκτείνουν τις γνώσεις τους σχετικά με τους αριθμούς.

Οι απαντήσεις των παιδιών καταγράφονται σε ένα πίνακα διπλής εισόδου. Στην κάθετη στήλη υπάρχουν τα φαγητά των παιδιών και στην οριζόντια γράφουμε τα ονόματα τους. Μετράνε και καταγράφουν πόσα παιδιά τους αρέσει το ίδιο φαγητό.

  • προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα :να συμμετέχει σε ομαδικές δραστηριότητες και λήψη συλλογικών αποφάσεων. Να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες

Φτάξανε ένα ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ που το ονόμασαν <<Μικρό μας μπακάλικο>>. Με την βοήθεια του υπολογιστή αντιστοιχήσαμε εικόνα με λέξη για να την βάλουμε στο σούπερ μάρκετ. Τοποθέτησαν και τα πράγματα που έφεραν από το σπίτι τους.

  • προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα :να γνωρίσουν τα τρία βασικά  γεύματα  της ημέρας και την σπουδαία αξία του πρωινού.

Μιλήσαμε για τα τρία βασικά γεύματα της ημέρας και τα ζωγράφισαν.

Εβδομάδα με υγιεινό πρωινό στο σχολείο

PB080045PB080044PB100065PB090057PB080049PB080048PB080046PB100078PB100081PB100079PB100080

  • προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: να γνωρίσουν τις ομάδες των τροφών και την πυραμίδα της διατροφής. Γνωριμία με την υγιεινή διατροφή και την πυραμίδα ισορροπημένης διατροφής.

PB030028PB030026PB030027

προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Να μάθουν να ομαδοποιούν φαγητά που ανήκουν στη ίδια ομάδα διατροφής.

Κόψανε από περιοδικά τροφές και τις ομαδοποίησαν.

.PB020006PB020008PB020011

προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: να κατατάσσει τα τρόφιμα στις διάφορες ομάδες τροφίμων. Να αναφέρει τα κυριότερα χαρακτηριστικά της ισορροπημένης διατροφής

Φτιάχνω την δική μου παιδική πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής.

https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3685

Ζωγράφισαν την πυραμίδα της διατροφής  στην κ Διατροφούλα(τα νήπια ζωγράφισαν μόνα τους και τα προνήπια πάνω σε φωτοτυπημένη  κ διατροφή ζωγράφισαν τροφές από τις βασικές) ομάδες)

PB030019PB030018PB030017PB030016PB030015PB030014PB030013

Κόλλησαν όλα μαζί τροφές που έκοψαν από περιοδικά και έφτιαξαν την πυραμίδα διατροφής

PB100076PB100075

προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: να κατατάσσει τις τροφές σε ανθυγιεινές και μη ,να αναγνωρίζει την θρεπτική αξία των τροφών και την σημασία τους στην διατροφή.

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Η ΚΥΡΙΑ ΡΙΤΣΑ ΖΑΧΑΡΙΤΣΑ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΜΙΝΗ ΒΙΤΑΜΙΝΗ («Καλώς ήλθατε στην Τουρτοχώρα» των σπουδαστριών Παιδαγωγικού του Ι.ΙΕΚ ΞΥΝΗ Μακεδονίας.)

https://issuu.com/iekxini/docs/tourtoxora

Ο ΑΚΗΣ- ΓΛΥΚΑΚΗΣ

https://blogs.sch.gr/2nipmousour/files/2021/10/Ο-Άκης-Γλυκάκης.pdf

προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: να εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο με νέες λέξεις, να αντιλαμβάνονται τη μεταφορική χρήση του λόγου.

Μουσικοκινητικό παιχνίδι «ο Τάκης ο Ρομποτάκης»: Η Νηπιαγωγός καλεί τα παιδιά να κινηθούν στον χώρο ακούγοντας το ντέφι ή χτυπώντας παλαμάκια. Εναλλάσσουν αργούς και γρήγορους ρυθμούς με παραγγέλματα που παραπέμπουν στην ενέργεια που έχει ο Τάκης ο Ρομποτάκης όταν έχει καύσιμο. Π.χ. « Όταν ο Τάκης πεινάει, περπατάμε αργά, είμαστε νηστικοί», «Όταν ο Τάκης τρέχει, περπατάμε γρήγορα, έχουμε φάει καλό πρωινό και ο ίδιοι»

PB290130PB290131PB260127

Δοκιμή υγιεινού γεύματος και ανθυγιεινού

PB150088 1PB150090 1PB150091 1 PB290132PB160097

Φτιάξαμε το τραγούδι του ΝΑΙ και του ΟΧΙ και κόλλησαν από περιοδικά τις ανάλογες τροφές

PB220109PB220111PB220110

PB290135PB290137PB290136

προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: να ευαισθητοποιηθεί σχετικά με την κατανάλωση τοπικών και εποχιακών προϊόντων, γνωριμία με τα φρούτα που παράγονται στην Ελλάδα κάθε εποχή.

τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες. Η κάθε ομάδα αντιπροσώπευε μία εποχή. Έψαξαν και βρήκαν τα φρούτα που είχαμε σε κάθε εποχή και τα κόλλησαν στην ανάλογη εποχή κάνοντας ένα πίνακα φρούτων.

PB300138 PB300139 PB300140 PB300141 PB300142 PB300143 PB300144 PB300145 PB300146 PB300147 PB300148 PB300149 PB300150 PB300151 PB300152 PB300153 PB300154 PB300155 PB300156 PB300157

εικονογράφησαν παροιμίες που έμαθαν.

PB300159 PB300160 PB300161 PB300162

προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: να τραγουδάν τραγούδια κατάλληλα για την ηλικία τους , να εκφράζουν στοιχεία του ρυθμού μέσω της κίνησης.

Τραγούδι το χοντρό μπιζέλι :   http://www.youtube.com/watch?v=q-3ZGfjc5ZE

Διαδραστικά παιχνίδια

http://aesop.iep.edu.gr/node/14205/3620/#question14212

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ

Διατροφικές επιλογές

https://blogs.sch.gr/2nipmousour/archives/6393

 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Σεπτέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Το Νηπιαγωγείο μας βρίσκεται στην  περιοχή του Σκινέ την Μεσοκεφάλα. Ιδρύθηκε το 1998, μετά την συγχώνευση των Νηπιαγωγείων του Σκινέ, Φουρνέ, Μεσκλών  όπου στεγάστηκαν στο καινούργιο κτήριο μαζί με το Δημοτικό σχολείο. Το σχολικό συγκρότημα ονομάστηκε ΣΚΙΝΕ ΦΟΥΡΝΕ. Τα παιδιά μεταφέρονται από οκτώ χωριά<<ΣΚΙΝΕ,ΦΟΥΡΝΕ,ΜΕΣΚΛΑ,ΛΑΚΚΟΥΣ,ΚΑΡΑΝΟΥ,ΟΡΘΟΥΝΙ,ΠΡΑΣΕΣ, ΣΕΜΠΡΩΝΑΣ>>

Το Νηπιαγωγείο Σκινέ-Φουρνέ είναι 2/θεσιο και λειτουργεί το σχολικό έτος 2024-2025 με δύο τμήματα βασικού κι δύο τμήματα προαιρετικού προγράμματος. Κάθε βασικό τμήμα λειτουργεί από τις 8.οο πμ έως τις 12.45 μμ. Το προαιρετικό τμήμα από τις 12.45 μμ έως τις 15.45 μμ. Τα παιδιά είναι μεταφερόμενα σχεδόν όλα.

Βρίσκετε στο ισόγειο χώρο του Δημοτικού σχολείου.

 

Διάκριση Bravo Schools

Διάκριση Bravo Schools


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων