ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μαρ 202027

Αγαπητοί γονείς

Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, λόγω της πανδημίας , δημιουργούνται ιδιαίτερες εκπαιδευτικές και μαθησιακές ανάγκες.Οι μαθητές πρέπει να ενεργοποιηθούν και εκτός σχολικής τάξης όσο τα σχολεία είναι κλειστά..

Εκπαιδευτικοί και μαθητές όλης της χώρας επικοινωνούν και εκφράζονται, με όποιο τρόπο μπορούν.Εμείς εκτός την βιντεοκλήση μία φορά την εβδομάδα  και την επικοινωνία μεταξύ μας,τις δράσεις του Νηπιαγωγείου μας θα μπορείτε να τις βλέπεται στην ιστοσελίδα του Νηπιαγωγείου μας

https://blogs.sch.gr/2nipmousour

ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ  ΜΕΤΑΞΥ  ΜΑΣ

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, στις 2 Απριλίου, ημέρα γέννησης του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805), γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.

Καθιερώθηκε πριν από 52 χρόνια (1966), από τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, με σκοπό να τονώσει την αγάπη για το διάβασμα και να στρέψει την προσοχή στα παιδικά βιβλία, σε μια προσπάθεια διεθνούς συνεργασίας για την ανάπτυξη και τη διάδοση της παιδικής λογοτεχνία.ΣΥΝΕΧΊΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΠΑΤΏΝΤΑΣ ΠΑΡΑΚΆΤΩ:

https://www.naftemporiki.gr/story/1585759/pagkosmia-imera-paidikou-bibliou

 η δανειστική βιβλιοθήκη του Νηπιαγωγείου μας

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ:

Μια φορά και ένα καιρό όταν ήρθε η Άνοιξη, κάποια παιδιά κουράστηκαν να είναι κλεισμένα στο σπίτι τους  λόγο του κορωνοϊού

και παρακάλεσαν τους γονείς τους να βγούνε λίγο έξω στην αυλή και στον κήπο τους.

Μία ηλιόλουστη μέρα λοιπόν το καθένα χωριστά βγήκε μια μικρή βολτούλα.

Η Εμμανουέλα είδε τα ανθισμένα λουλούδια και δέντρα.Είδε πασχαλίτσες,πεταλούδες και μελισσούλες. Μαζί της ήταν και το σκυλάκι της ο ΝΤΙΚ.

¨Ήθελε να πάρει μέσα στο σπίτι της την Πασχαλίτσα που καθόταν πάνω σε ένα σπόρο

Οι γονείς της την βοήθησαν  μα η πασχαλίτσα θα πέθαινε μέσα στο σπίτι  και την άφησε ελεύθερη ,έξω ξανά στα λουλούδια.

Ο Νίκος συνάντησε πολλά έντομα και μυρμήγκια όπου είχαν κάνει μυρμηγκοφωλιά.

Η Παρασκευή είδε ένα λουλούδι και μία πεταλούδα.

Η ¨Αννα βγαίνοντας έξω είδε  να βρίσκονται στον δρόμο δύο παιδιά.

 

Τους είπε ότι πρέπει να μένουνε σπίτι και όχι να κυκλοφορούμε έξω.

Τα παιδιά μετά από την βολτούλα τους ξανά κλείστηκαν στο σπίτι τους για να ασχοληθούν με διάφορα:

Τι κάνω μένοντας σπίτι μου:

Ζωγραφίζω:

Φτιάχνω κατασκευές:

Βοηθάω την μαμά μου στις δουλειές 

να φτιάξουμε γλυκά και κουλουράκια

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=nSgxQk6z7js&feature=youtu.be

Θα σας γράψω κάποια αινίγματα να τα βρείτε και να τα ζωγραφίσετε αριθμώντας τα —οι ιδέες είναι από τον σύνδεσμο:(https://gr.pinterest.com/pin/422142165071284096/)

1.Μέσα στο σπιτάκι το γερό

τρία στρουμπουλά αδελφάκια

στήσανε χορό.

Για ποιο παραμύθι σας μιλώ;

2.Με καλούδια χίλια δύό

την γιαγιά μου πάω να δω

μα τον λύκο συναντώ.Ποια είμαι;

 

3.Κοντά στο τζάκι ζω

την μητριά μου υπηρετώ!

Πηγαίνω στο χορό

και γυάλινα γοβάκια φορώ!

Ποια είμαι;

4. Μπότες και καπέλο φορά

στο χέρι σπαθί κρατά!

Με κόλπα και με πονηριά

στο αφεντικό του χαρίζει

πλούτη και αρχοντιά.

Ποιος είμαι;

Περιμένουμε τις ζωγραφιές σας….!

Δείτε και ένα παραμυθάκι επίκαιρο….

https://www.youtube.com/watch?v=Qv-DsmCglX0&feature=youtu.be

 

 ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ  με ψεματάκια

             

ποιο βιβλίο έχει φίλο

ανθρωπάκι από ξύλο

κι όσα ψέματα φουσκώνει

τόσο η μύτη μεγαλώνει

Δείτε αυτό… ???? https://pin.it/58TNBBV

και τραγουδήστε το παρακάτω τραγουδάκι:

https://www.youtube.com/watch?v=szO-JryV18o

https://carouselparty.wordpress.com/tag/%CE%B2%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%84%CF%83%CE%AD%CE%BB%CE%BF-%CE%B2%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%84%CF%83%CF%8C/

Στίχοι

Στραβός βελόνα γύρευε, ολα-ολα
Μέσα σε αχυρώνα, βατσιτσελο-βατσιτσό

Και ο κουφός του έλεγε, ολα-ολα
Πως άκουσ’ ένα κρότο, βατσιτσελο-βατσιτσό

Πολλά ψέματα είπαμε, ολα-ολα
Άς πούμε και μι’ αλήθεια, βατσιτσελο-βατσιτσό

Ο κόκορας εγέννησε, ολα-ολα
Σαράντα κολοκύθια, βατσιτσελο-βατσιτσό 

Τα κολοκύθια είχανε μέσα νερό, ολα-ολα
Και το νερό βατράχια, βατσιτσελο-βατσιτσό

Παραμύθι :ο ψεύτης βοσκός

https://www.youtube.com/watch?v=prJFhM95i6k&t=18s

https://www.youtube.com/watch?v=pIXNYqP1amE

  

Παραμύθι: ο Πινόκιο

ttps://www.youtube.com/watch?v=PJ-sB8Xvggg

Θέλετε να  αφηγηθείτε  ένα μικρό παραμυθάκι που να έχει μέσα ένα ψέμα;

Όποιο παιδάκι θέλει μαζί με την μαμά του ή τον μπαμπά του ας αφηγηθεί ένα παραμύθι που θα το ηχογραφήσει η μαμά να το στείλει.

Ή να τραγουδήσετε το παραπάνω τραγούδι και να το ηχογραφήσουν οι μαμάδες να μας το στείλουν.

Θα ήθελα και κάποιες ζωγραφιές του τραγουδιού.Σας ευχαριστώ που θα δουλέψετε μαζί με τους γονείς σας.

 

Σας στέλνω ένα παραμύθι για να το ακούσετε και να μου ζωγραφίσετε τι σας άρεσε και τι δεν σας άρεσε.     http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip6/Default.html

Οι Ζωγραφιές των παιδιών σχετικές με το παραμυθάκι μας:

<<Η Πουπού και η Καρλότα >> του Ευγένιου Τριβιζά

Παιχνίδια που παίζω με την μαμά και τον μπαμπά μου.

Το βάζο με τις ιστορίες. Στείλτε μου μία ιστορία που θα γράψετε.

https://www.aspaonline.gr/vazo-istories/

Το κυνήγι του χαμένου θησαυρού.

https://www.aspaonline.gr/kinigi-thisavrou-spiti/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Σεπτέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Το Νηπιαγωγείο μας βρίσκεται στην  περιοχή του Σκινέ την Μεσοκεφάλα. Ιδρύθηκε το 1998, μετά την συγχώνευση των Νηπιαγωγείων του Σκινέ, Φουρνέ, Μεσκλών  όπου στεγάστηκαν στο καινούργιο κτήριο μαζί με το Δημοτικό σχολείο. Το σχολικό συγκρότημα ονομάστηκε ΣΚΙΝΕ ΦΟΥΡΝΕ. Τα παιδιά μεταφέρονται από οκτώ χωριά<<ΣΚΙΝΕ,ΦΟΥΡΝΕ,ΜΕΣΚΛΑ,ΛΑΚΚΟΥΣ,ΚΑΡΑΝΟΥ,ΟΡΘΟΥΝΙ,ΠΡΑΣΕΣ, ΣΕΜΠΡΩΝΑΣ>>

Το Νηπιαγωγείο Σκινέ-Φουρνέ είναι 2/θεσιο και λειτουργεί το σχολικό έτος 2024-2025 με δύο τμήματα βασικού κι δύο τμήματα προαιρετικού προγράμματος. Κάθε βασικό τμήμα λειτουργεί από τις 8.οο πμ έως τις 12.45 μμ. Το προαιρετικό τμήμα από τις 12.45 μμ έως τις 15.45 μμ. Τα παιδιά είναι μεταφερόμενα σχεδόν όλα.

Βρίσκετε στο ισόγειο χώρο του Δημοτικού σχολείου.

 

Διάκριση Bravo Schools

Διάκριση Bravo Schools


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων