Το Πρόγραμμα ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ_ΜΕΤΑΒΑΣΗ_ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ θα δουλέψουμε μέσα από τα παραπάνω παραμύθια.
Με τα παραπάνω παραμύθια της Γιώτας Αλεξάνδρου θα ασχοληθούμε σε συνεργασία με τα παιδιά της δευτέρας τάξης του Δημοτικού Σχολείου μας.
Για τη φιλαναγνωσία
Φτιάξαμε σε ομάδες το δικό μας παζλ για το βιβλίο οι νταήδες του βυθού και ο Ρομπέν των θαλασσών και στη συνέχεια το μετατρέψαμε σε ηλεκτρονικό .Μπορείτε να παίζετε και εσείς ακλουθώντας το παρακάτω link (μπορείτε μέσα από τις ρυθμίσεις να ορίζετε όσα κομμάτια θέλετε εσείς)
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3141074766ec&authkey=77d867a135d8e9b3dcb72eb70c93b772
Άλλο ένα παζλ με λέξεις σε σύννεφο λέξεων που φτιάξαμε και προάγουν την κατανόηση και την αποδοχή εμπνευσμένο από το βιβλίο οι νταήδες του βυθού και ο Ρομπέν των θαλασσών
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1bbe50676179&authkey=77d867a135d8e9b3dcb72eb70c93b772
Φτιάξαμε το δικό μας παζλ με τους φόβους του βιβλίου<<Φον ο Φοβερός>>
- Γίναμε φαντάσματα ,φτιάχνοντας ο καθένας την στολή του και παίξαμε πολλά παιχνίδια για να διώξουμε το φόβο μας.
Τα παιδιά γυρίζουν γύρω γύρω και τραγουδούν :
-Περπατώ περπατώ εις το δάσος όταν ο φόβος δεν είναι εδώ.
-σταματάν να γυρίζουν και ρωτάνε -Φόβε φόβε είσαι εδώ!!!
-Το παιδί-φόβος απαντά:Γίνομαι φαντασματάκι και σας κυνηγώωωωω (τρέχουν να μην τα πιάσει).
γίνομαι <<σκιά-κεραυνός-σκοτάδι,λύκος κλπ >>και σας κυνηγώωωω (ανάλογα τί φοβάται κάθε παιδί).
- -Φτιάξαμε ένα παραμύθι με ήρωες και από τις δύο ιστορίες, σε ηλεκτρονικό βιβλίο . Μπορείτε να το διαβάσετε πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:https://www.flipsnack.com/aevange/o.html
- Δύο τραγουδάκια γράψαμε και τα τραγουδήσαμε με πολύ κέφι .Το ένα αφορά στη διαχείριση του φόβου και είναι επέκταση ενός γνωστού ποιήματος για το φόβο και το άλλο μετατροπή του ύμνου επίθεσης από το βιβλίο ‘Οι νταήδες του βυθού’ σε ύμνο της φιλίας.
ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ
Αγκαλιά ,χάδια ,φιλία
είναι για όλα η ουσία.
Αν σε χτυπήσουν αγκάλιασε τους εσύ,
αγκάλιασε τους πριν σε χτυπήσουν αυτοί.
Προστάτευσε τον εαυτό σου,
μίλα στον φίλο τον κολλητό σου.
ΜΗΝ σου παίρνουν τον αέρα
δείξτους ότι δεν ανέχεσαι φοβέρα.
Αντέδρασε,ήρεμα,άποφασιστικά,
σήκωσε το κεφάλι ψηλά.
Σεβασμός στους φίλους και αποδοχή
λύνονται όλα στη στιγμή.
Βγάλε ότι νοιώθεις ευθύς,
στους φίλους μονομιάς να το πεις.
ΚΑΝΕ ΠΕΤΡΆ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
ΟΧΙ ΒΙΑ ΠΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΠΟΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟ
Όταν φοβάμαι καμία φορά
σαν ταμπούρλο χτυπάει η καρδιά.
Ο κόσμος μοιάζει τρομακτικός.
φοβάμαι αλλά θα είμαι δυνατός.
Θα σκέφτομαι πάντα πως είναι μικρός,
σαν μια τελίτσα μικροσκοπικός.
Τα μαγικά μου πέδιλα θα παίρνω εγώ ,
θα κάνω ότι θέλω και ότι επιθυμώ.
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.
- Ένα τραγούδι -παραμύθι(τραγουδιέται όπως <<ήταν ένα μικρό καράβι>>)
Ήταν ένας μικρός ξιφίας
Ήτανε ο Ιερεμίας ,
που ήτανε πο-πο-πολύ ντροπαλός οε οε οε.
Όλοι οι νταήδες τον κοροϊδεύαν(2)
γιατί είχε μυ-μυ-μύτη σουβλερή οε οε οε.
Άκουγε τόσα άσχημα λόγια(2)
δεν τόλμαγε να- να- να αντισταθεί οε οε οε.
Στεναχωριόταν ο καημένος(2)
και θύμωνε το -το -τόσο πολύ οε οε οε.
Μα η νονά του η γοργόνα(2)
του έδωσε λυ- λυ- λύση φοβερή οε οε οε.
Ένα βιβλίο να διαβάσει (2)
το λέγανε ρο- ρο -Ρουμπέν των δασών οε οε οε.
Έτσι και ο Ιερεμίας (2)
έγινε ο -ο -ο Ρομπέν των θαλασσών οε οε οε.
Μία ομάδα σαν γενείτε (2)
θα είστε οι -οι- οι πιο δυνατοί οε οε οε.
- Ο Βυθός
- Η σακούλα αισθήσεων βυθού:
- Το Κουκλοθέατρο του βυθού:
Αρχή-μέση-τέλος της ιστορίας
H συγγραφέας Γιώτα Αλεξάνδρου στο Νηπιαγωγείο μας.1/3/2018
Παρουσιάζοντας τον Φον τον φοβερό.
Η ¨Αννα Κοντολέων στο Νηπιαγωγείο μας, δραστηριότητες με τα παιδιά.
Αφήστε μια απάντηση