ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ   

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2024-2025

εγγραφές

Λαμβάνοντας υπόψη  την περ. α της παρ. 4 του άρθρου 6, του Π.Δ. 79/2017 (Α΄109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021(Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας,  για το σχολικό έτος  2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως  20 Μαρτίου 2024 .

Εγγραφές μετά την 20η  Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της  Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του  άρθρου 6 του  ΠΔ 79/2017 ( Α’ 109) .

Σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης  οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας,  γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή  Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν  οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο -προνήπιο , βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους,  σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν  μαθητές /τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής , όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020(Α΄133). Σύμφωνα με αυτές , στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών . Συγκεκριμένα ,εγγράφονται στα  Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025  μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020  και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Α. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ /ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ -ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν  τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

 

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς /κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν  αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα , στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή/και στο νέο αναβαθμισμένο πρόγραμμα του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου στο οποίο όλες οι αιτήσεις γίνονται δεκτές χωρίς προϋποθέσεις .

δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και  επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Σύμφωνα με τα ανωτέρω  οι γονείς  / κηδεμόνες θα πρέπει  να έρχονται σε επικοινωνία με την Προϊστάμενη του νηπιαγωγείου στο τηλέφωνο 210-9411211  καθημερινά από τις 12:00 έως τις 12:45 για τον καθορισμό ραντεβού, προκειμένου να προσκομισθούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά περιλαμβάνονται τα:

α) η αίτηση εγγραφής για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα, το τμήμα πρόωρης υποδοχής ή/και στο νέο αναβαθμισμένο πρόγραμμα του Ολοήμερου(χορηγείται από το Νηπιαγωγείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο Υγείας  του μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται  ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α  του άρθρου 44 του ν. 4777/2021(Α΄ 25).

 

   δ)Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα /κηδεμόνα με Υπεύθυνη Δήλωσή του .

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται στους γονείς /κηδεμόνες από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).

Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Β. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησηςδήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής .

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

 Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες που αφορούν  τις Εγγραφές για το Σχολικό Έτος  2024-2025  και στην Ιστοσελίδα του 2ου Νηπιαγωγείου Μοσχάτου   https://blogs.sch.gr/2nipmosch/  ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο του Νηπιαγωγείου 210-9411211 και ώρες 12:00 – 12:45 κατά τις εργάσιμες ημέρες.

ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΑ ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ 2ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ
 

Η περιφέρεια του 2ου Νηπιαγωγείου Μοσχάτου περικλείεται από τις οδούς:

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ-ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ-ΙΛΙΣΣΟΥ – ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ

Μακρυγιάννη  τα ζυγά από 66- 94

Καποδιστρίου 65-121 και 76-114

Θερμοπυλών τα ζυγά  38-118

Χρυσοστόμου Σμύρνης 71Α-109  και 56-108

Σωκράτους 26 και 27 ως την Σολωμού

Αργοστολίου 11-55 και 12-54

Πλάτωνος 79-135 και 72-138

Μεταμορφώσεως 75- 149 και  72-156

Σολωμού 53-τέλος και 68 ως το τέλος

Ομήρου 69-133  και 66-142

Ιλισσού 49-119

Ρήγα Φεραίου 63-137

 

Επίσης στην περιφέρειά μας ανήκουν οι παρακάτω μικρές οδοί:

Συντ. Δαβάκη- Ιωαννίνων- Αγίου Νεκταρίου – Πηλίου– Έβρου –

Γρ. Λαμπράκη –Μονεμβασίας – Κοντοζή – Νεαπόλεως – Ναούσης –

Παλληκαρίδη–Κοζάνης

και οι πάροδοι:

Κορίνθου –Καβάλας –  Ψαρών – Κερκύρας – Καραϊσκάκη – Ευβοίας  .

 

2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ

Τα δικαιολογητικά των εγγραφών  για το σχολικό έτος 2024-2025 θα παραλαμβάνονται  από τις 12.00 έως 13.45 κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού που μπορείτε να κλείνετε  στο τηλέφωνο του Νηπιαγωγείου 210 9411211  και ώρες 12.00-12.45 κατά τις εργάσιμες ημέρες.

                          email :  2nipmoch@gmail.com και

                                      mail@2nip-mosch.att.sch.gr

—————————————————————————————————-

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΕΤΑ  ΤΙΣ  20 ΜΑΡΤΙΟΥ  ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ/ΝΤΡΙΑΣ   ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

 

                                        ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

 

Πανηγύρι στο σχολείο

Σήμερα υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τον κ. Μανώλη, όπου μας ταξίδεψε με τις μουσικές του και με τα παραδοσιακά όργανα σε ένα πανηγύρι του τόπου μας. Τα παιδιά μέσα απο ένα μουσικό διαδραστικό παραμύθι είχαν την ευκαιρία να ακούσουν και να δουν διαφορετικά μουσικά όργανα όπως κρητική λύρα, τσαμπούνα, γκάιντα, φλογέρα, τουμπερλέκι, τύμπανο, μαντολίνο κ.ά. Στη συνέχεια κινήθηκαν σε διαφορετικούς ρυθμούς μέσα στο χώρο και χόρεψαν παραδοσικά τραγούδια, έξω στην αυλή του σχολείου μας, Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν απο τους διαφορετικούς ήχους των μουσικών οργάνων και αφού ολοκληρώθηκε η δράση ζωγράφισαν τα μουσικά όργανα που γνώρισαν.

IMG 20240229 105410 IMG 20240229 105528 IMG 20240229 110449 IMG 20240229 110628 IMG 20240229 110902 IMG 20240229 111003 IMG 20240229 113607 IMG 20240229 113612 IMG 20240229 113924

Εργαστήριο δεξιοτήτων: Για αρχή το έδαφος. Γνωρίζουμε τα πετρώματα και τα απολιθώματα

Συνεχίσαμε το ταξίδι μας κάτω απο το έδαφος εξερευνώντας τις πέτρες που έκρυβε η αυλή μας. Είναι όλες οι πέτρες ίδιες; Μελετώντας με τον μεγανθυντικό φακό είδαμε λεπτομέρειες που διέφεραν απο τη μία πέτρα στην άλλη. Έτσι μιλήσαμε για τα διαφορετικά πετρώματα που κρύβονται πάνω και κάτω απο το έδαφος. Στη συνέχεια είδαν ένα παράξενο είδος πέτρας που επιπλέει!  (ελαφρόπετρα) Η έκπληξη των παιδιών ήταν μεγάλη. Είδαμε πάλι με τον μεγενθυντικό φακό πως είναι και τα παιδιά προσπάθησαν να στοχαστούν που τη βρίσκουμε και πως δημιουργήθηκαν οι τρύπες.

         IMG 20240201 105921 1         πετρωματα2 1       πετρωματα1 1

Στη συνέχεια κάναμε ένα πείραμα με την ελαφρόπετρα και την πέτρα απο την αυλή μας και παρατηρήσαμε τις διαφορές. Μαζί με τα παιδιά είδαμε κι άλλα πετρώματα μέσα απο τη σελίδα του Μουσείου Δυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβού https://www.lesvosmuseum.gr/. Έπειτα είχαν την ευκαιρία να δούνε απο κοντά κάποια απο αυτά, όπως τον αμέθυστο και τον χαλαζία.  Ανακαλήψαμε όμως ότι πέρα απο τα πετρώματα υπάρχουν και τα απολιθώματα. Έτσι εξηγήσαμε τί είναι ένα απολίθωμα και πως δημιουργείται

. IMG 20240201 122427 1

Για να ολοκληρώσουμε το εργαστήριο αυτό τα παιδιά  είδαν διάφορα είδη απολιθωμάτων (φυτων, ζωων) και μάνταψεν τί ήταν πρίν. Τέλος έφτιαξαν τα δικά τους απολιθώματα

.IMG 20240207 101323 IMG 20240207 101454 IMG 20240208 095831 IMG 20240208 105316 IMG 20240208 105509 IMG 20240212 130322IMG 20240212 130330

Επίσκεψη στο Βοτανικό Πάρκο Αττικής

Έχοντας ξεκινήσει το εργαστήριο Δεξιοτήτων “εν αρχή το έδαφος” επισκευτήκαμε το Βοτανικό Κήπο Αττικής.

Παρακολουθήσαμε ένα αφιέρωμα στη χειμωνιάτικη φύση! Συγκεκριμένα τα παιδιά του σχολείου μας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μικροί κηπουροί». Μέσα σε ένα ειδικά σχεδιασμένο φυσικό περιβάλλον τα παιδιά έπαιξαν, έμαθαν, παρατήρησαν, αγγίξαν, μύρισαν και συνεργάστηκαν.
Ανακάλυψαν τις βοτανικές συλλογές, τον ελαιώνα,τον κήπο με τις λεβάντες και τα αρωματικά φυτά. Έμαθαν χρήσιμες
πληροφορίες για τη φύτευση και τη φροντίδα των φυτών και στη συνέχεια τις αξιοποιησαν για να φυτεύσουν το δικό τους γλαστράκι, το οποίο πήραν και μαζί τους.

Τα παιδιά χωρήστηκαν σε 3 ομάδες και με την καθοδήγηση των γεωπόνων έμαθαν πολλά πράγματα για φυτά, τα δέντρα και το έδαφος.

Η μέρα ξεκίνησε τρώγοντας το δεκατιανό τους σε ένα υπέροχο ξύλινο σπιτάκι και στη συνέχεια ακολούθησε ενημέρωση για την λειτουργία του Πάρκου ανά τάξη.

IMG 20240123 101736 IMG 20240123 102054    εικόνα Viber 2024 05 26 01 06 18 543
IMG 20240123 104631

2. Επίσκεψη στο πεδίο και αναγνώριση των ζιζανίων που πνίγουν τα φυτά. Τα παιδιά ξερίζωσαν τα ζιζάνια.

 

εικόνα Viber 2024 05 26 01 06 18 855

3. Επίσκεψη στον αμυγδάλεώνα ,γνωριμια με τα δέντρα και τον καρπό τους. Αναφορά στα αειθαλή και φυλλοβόλα δέντρα.
Κινητικο παιχνίδι στον αμυγδαλεώνα

.IMG 20240123 105951IMG 20240123 111915 resized 20240211 022007589
4. Τα παιδιά μετά από μια σύντομη ξενάγηση στους διαδρόμους του κήπου όπου είδαν και μύρισαν αρωματικά φυτά, επεστρεψαν στο σπιτάκι τους. Γνώρισαν χειμερινούς καρπούς, τους ξεχώρισαν στο αισθητηριακό καλάθι και ανακαλυψαν τις ευεργετικές τους ιδιότητες παίζοντας!

IMG 20240123 113244IMG 20240123 113252

5. Τέλος φύτεψαν το δικό τους γλαστράκι με το κρεμμυδάκι τους και το πήραν μαζί τους με οδηγίες για την φροντιδα του.

Στο τέλος του προγράμματος η κάθε ομάδα πήρε ένα έπαινο συμμετοχής στη δράση.

.IMG 20240123 115732 1            IMG 20240123 115639 1          IMG 20240123 121404

Κοπή πίτας στο 2ο Νηπιαγωγείο Μοσχάτου

20240122 121014 20240122 121024 20240122 122640 20240122 122659 1

Και φέτος με κάθε επισημότητα κόψαμε τη βασιλόπιτά μας στο σχολείο μας. Κάθε τάξη είχε απο μία βασιλόπιτα και απο ένα δώρο για τον τυχερό-ή του τμήματος. Έτσι τα παιδιά που κέρδισαν το φλουρί απο κάθε τμήμα, πήραν απο ένα βιβλίο για δώρο.  Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την ευγενική προσφορά που μας έκαναν για τις βασιλόπιτες.

IMG 20240122 103544 IMG 20240122 120558 IMG 20240124 125156

Με τη σειρά μας να ευχηθούμε σε όλα τα παιδιά υγεία και καλή πρόοδο στη ζωή τους.

Εργαστήριο Δεξιοτήτων : Για αρχή το έδαφος

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων δεξιοτήτων  ξεκινήσαμε να δουλεύουμε τη ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Οικολογία-Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά : Για αρχή, το έδαφος… 

Στην προσπάθειά μας να κάνουμε τη γνώση των παιδιών όσο γίνεται πιο βιωματική, υποδεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο μας τη γεωπόνο Ματίνα Κανάκη, γονέα μαθητή μας, που ανέλαβε εθελοντικά να πραγματοποιήσει ένα εργαστηρι για την αναπαραγωγή των δέντρων και πιο συγκεκριμένα της ελιάς.

Η επιλογή του δέντρου δεν ήταν τυχαία, αφού με αφορμή την ελιά που έχουμε στην αυλή, μας μίλησε για το δέντρο, τον καρπό του και τα παράγωγα απο αυτό. Τα παιδιά στη συνέχεια βγήκαν στην αυλή μας και παρατήρησαν πιο προσεκτικά το δέντρο της ελιάς, τις ρίζες, τα κλαδιά του, το φύλλωμά του και τον καρπό καθώς και τις διαφορές του με τα άλλα δέντρα της αυλής μας.

Στη συνέχεια τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τα δικά τους μοσχεύματα με την καθοδήγησή της. Τα παιδιά δούλεψαν στις ομάδες τους και είχαν την ευκαιρία κάθε παιδί να φτιάξει το δικό του γλαστράκι με την καθοδήγηση της γεωπόνου. Τα γλαστράκια θα μείνουν στο χώρο του σχολείου, ώστε τα παιδιά να μπορέσουν να παρατηρήσουν την εξέλιξη τους. Τα μοσχεύματα που θα καταφέρουν να αναπτυχθούν θα τα μεταφυτευτούν στο χώρο της αυλής μας.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κανάκη για την εθελοντική προσφορά της και την πολύτιμη συμβολή της στο εργαστήρι δεξιοτήτων.

εικόνα Viber 2024 01 20 20 24 41 649IMG 20240118 093140 εικόνα Viber 2024 01 20 20 24 41 818εικόνα Viber 2024 01 20 20 24 41 736IMG 20240118 094355IMG 20240118 095426IMG 20240118 101311 IMG 20240118 104937 IMG 20240118 105827 IMG 20240118 110406 εικόνα Viber 2024 01 20 20 24 41 619 IMG 20240118 110241εικόνα Viber 2024 01 20 20 24 41 694 εικόνα Viber 2024 01 20 20 24 41 956 εικόνα Viber 2024 01 20 20 24 41 994IMG 20240118 112712

Καλώς όρισες 2024!!

Κάθε καινούργια χρονιά είναι μια αφορμή για νέους στόχους και για νέα σχέδια!! Έτσι αφού σχηματίσαμε το 2024 με αριθμούς και τους τοποθετήσαμε στη σωστή σειρά, παρατηρήσαμε απο ποιούυς αριθμούς αποτελείται ναι σε ποιές ποσότητες αντιστοιχεί ο κάθε αριθμός. Στη συνέχεια  διαβάσαμε το βιβλίο “η Μυρτώ και το βουνό”, εμπνευστήκαμε τα δικά μας μεγάλα σχέδια, τους δικούς μας καινούριους στόχους για το 2024!!! Εμπνευστήκαμε απο το θάρρος και την επιμονή της ηρωίδας και έτσι δεν χάσαμε καιρό να βάλουμε κι εμείς νέους στόχους για τη νέα χρονιά.

Το βιβλίο που χρησιμοποιήσαμε σαν αφορμή είναι των εκδόσεων Ψυχογιός.
Εσείς βάλατε νέους στόχους???

IMG 20240108 092749 IMG 20240109 094438 IMG 20240109 094457 IMG 20240110 112215 IMG 20240110 112225 IMG 20240110 152753 IMG 20240110 152817

Ο ΑΪ- Βασίλης στο 2ο Νηπιαγωγείο

Λίγο πριν αποχαιρετιστούμε για τις  γιορτές των Χριστουγέννων, είχαμε μια πολύ όμορφη επίσκεψη στο σχολείο μας. Είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε τον Αγιο Βασίλη και το ξωτικό του! Αφού έκατσε, επειδή ήταν κουρασμένος, άκουσε τα κάλαντα απο τα παιδιά και στη συνέχεια απάντησε στις ερωτήσεις τους. Ο Αγιος Βασίλης φωτογραφήθηκε με τους μαθητές του νηπιαγωγείου μας και έπειτα μοίρασε σε όλους δώρα. Τα παιδιά χάρηκαν πολύ με τη δράση αυτή που την είχε οργανώσει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Νηπιαγωγείου Μοσχάτου μαζί με το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου. Ήταν πραγματικά μια πολύ ομορφη μέρα για τους μαθητές μας. Οταν αποχώρησε ο Αγιος Βασίλης δεν ξέχασε να πάρει το κέρασμα του και φυσικά τα γράμματα που του είχαν γράψει τα παιδιά!!!

Το προσωπικό του 2ου Νηπιαγωγείου Μοσχάτου εύχεται σε όλους απο καρδιάς Καλές γιορτές με υγεία, αγάπη και ευημερεία!IMG 20231222 111740 IMG 20231222 112156 εικόνα Viber 2023 12 22 17 52 04 400 εικόνα Viber 2023 12 22 17 52 04 642 εικόνα Viber 2023 12 22 22 49 09 933 εικόνα Viber 2023 12 22 22 49 25 971

 

Συλλογή τροφίμων για καλο σκοπό!

Μετά από πρόσκληση του Δήμου Μοσχάτου -Ταύρου, το σχολείο μας ανταποκρίθηκε στη συλλογή τροφίμων μακράς διάρκειας, για το κοινωνικό παντοπωλείο της πόλης μας, το κοινωνικό φαρμακείο και τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό Μοσχάτου -Ταύρου. Στο σχολείο μας μαζεύτηκαν τρείς μεγάλες κούτες με τρόφιμα, λάδι, μαρμελάδες, ζυμαρικά, όσπρια, άλευρα κ. ά. για τους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη. Οι γονείς και οι μαθητές μας συμμετείχαν ενεργά στη δράση αυτή, φέρνοντας καθημερινά ότι μπορούσε ο καθένας. Σήμερα ένας υπάλληλος του δήμου ήρθε από το σχολείο μας και με τη βοήθεια των παιδιών γεμίσαμε ένα φορτηγό με όλα αυτά που είχαν φέρει. Τα παιδιά χάρηκαν πολύ με αυτή τη δράση και την ενεργή συμμετοχή τους, μαθαίνοντας παράλληλα να δείχνουν αλληλεγγύη σε αυτούς που χρειάζονται βοήθεια.

IMG 20231220 084246

συλλογή τροφίμων

IMG 20231220 084349 IMG 20231220 084449 IMG 20231220 084453 IMG 20231220 084720 IMG 20231220 084921 βλογ1 βλοκ3 βλοκ21IMG 20231220 084440

ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΑ

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στη θεματική Ενότητα «Ζω καλύτερα-
Ευ Ζην» με Θέμα «Τον ΚΟΚ Αγαπώ – Με ασφάλεια κυκλοφορώ» στο σχολείο μας,
ήρθαμε σε επαφή με τα σήματα κυκλοφορίας, αλλά και….. τα σχήματα. Τα παιδιά
αφού γνώρισαν τα σήματα κυκλοφορίας και τη σημασία τους στην καθημερινή ζωή,
έκαναν μια διαφορετική προσέγγιση, αυτή του σχήματός τους.
Αναγνώρισαν τα σχήματα του κάθε σήματος κυκλοφορίας, ταύτισαν σχήματα για να
διαπιστώσουν το μέγεθός τους, Ομαδοποίησαν σχήματα με βάση το χρώμα, το
μέγεθος, το είδος.
Αφού λοιπόν τα παιδιά κατανόησαν την έννοια του σχήματος, του μεγέθους, του
χρώματος και τα κοινά χαρακτηριστικά τους, ήρθε η ώρα τα σχήματά μας να
πάρουν ζωή!!!! Φτιάξαμε τους Σχηματούληδες πολύχρωμους και πολυσχηματικούς
για να στολίσουμε την τάξη μας!!!!
Παίξαμε με τα σήματα κυκλοφορίας και αφού τα αναγνωρίσαμε , τα
ομαδοποιήσαμε κατά σχήμα και χρώμα στον μεγάλο μας πίνακα.

σηματα 2 σχ σχηματα σχηματα 1 σχηματοιυληδες σχηματοιυληδες2