Καλό Καλοκαίρι!
Καθώς το καλοκαίρι ανοίγει τα πανιά
και μας καλεί και πάλι σε μέρη φωτεινά
κρατάμε στην καρδιά μας κάθε δημιουργία
τα γέλια,τα παιχνίδια και τη συνεργασία.
Μια όμορφη χρονιά μαζί αποχαιρετούμε
πολλά ευχαριστώ σε όλους σας θα πούμε
Καλό Καλοκαιράκι με γεια θα ευχηθούμε!
Αυτό που μένει είν’ η αγάπη
αυτή μας δίνει τα φτερά
αυτή τις μνήμες μας θα δένει
γλυκά στον νου και στην καρδιά.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στις συναδέλφους Έλενα Χριστοδούλου ,Δέσποινα Μπόλοση και Κατερίνα Καφέ που ομόρφυναν το 1ο κτίριο του σχολείου μας χαρίζοντας τις υπέροχες δημιουργίες τους με πολύ μεράκι και πολλή αγάπη!



