Η θεατρική ομάδα Animagnet επισκέφθηκε το 1ο κτίριο του σχολείου μας την Πέμπτη 5 Μαρτίου, για να μας παρουσιάσει το διαδραστικό κουκλοθέατρο “ο Μάλο και ο θησαυρός του βυθού”, και να μεταδώσει σε όλα τα παιδιά τις αξίες της φιλίας,της ομαδικότητας και της αλληλεγγύης!
